Originally posted by Fabiz
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fabiz' prosjekter 2010. I'm back...
Collapse
X
-
tror det er like greit du har bestilt, jeg har så lett for å kjøpe småting jeg ikke trengerOriginally posted by Fabiz View PostBestilte akkurat, hehe. Skulle du ha noe mer?
Jeg fikk i hvertfall bestilt litt batterier og lader samt lyskit til å dekke hele Skylinen. Dette blir nok ordentlig bra!
Fabiz
ja det blir nok bra kjenner jeg deg rett..
plejmoDrifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
Smått&Rått Harstad
Comment
-
Var ikkje meningen å føcke opp stemningen Fabiz. viste ikke at du hadde kvittet deg med den.Originally posted by Fabiz View PostOff, nå ble jeg påminnet dette atter en gang...
FabizJan Erik Bolseth
Member of Aalesund R/C Drift Club
Eat Sleep Drift
Aalesund R/C Crawler's
Comment
-
tror ikke fabiz er sur på degOriginally posted by Bolshit View PostVar ikkje meningen å føcke opp stemningen Fabiz. viste ikke at du hadde kvittet deg med den.
plejmoDrifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
Smått&Rått Harstad
Comment
-
Kjøpte iMax Quattro. Egentlig bare fordi laderen har verdens kuleste navn.Originally posted by thombek View PostÅssen batteri og lader bestilte du a?
Ja, cambermåleren kommer snart.Originally posted by plejmo View Posttror det er like greit du har bestilt, jeg har så lett for å kjøpe småting jeg ikke trenger
ja det blir nok bra kjenner jeg deg rett..
plejmo
Originally posted by Bolshit View PostVar ikkje meningen å føcke opp stemningen Fabiz. viste ikke at du hadde kvittet deg med den.Originally posted by plejmo View Posttror ikke fabiz er sur på deg
plejmoNeida Bolshit, no worries. Det var en av de bilene jeg ble mest glad i, fordi jeg la inn masser av innsats for å få tak i bilen, og fordi den var så pen og gjennomført som den var. Men nå ryktes det at penger er på vei.Originally posted by Bolshit View PostGår nok bra ska du se... ...
Nå er jeg ganske langt på vei når det gjelder lakkering også, og jeg må bare si at det blir DRITBRA, og at det blir likt "tema" på begge bilene så folk kjenner de igjen. Bilder kommer senere i kveld.
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
-
Nå som jeg endelig er ferdig på jobb for dagen og uka er det nå kvelden!Originally posted by Fabiz View PostNeida Bolshit, no worries. Det var en av de bilene jeg ble mest glad i, fordi jeg la inn masser av innsats for å få tak i bilen, og fordi den var så pen og gjennomført som den var. Men nå ryktes det at penger er på vei.
Nå er jeg ganske langt på vei når det gjelder lakkering også, og jeg må bare si at det blir DRITBRA, og at det blir likt "tema" på begge bilene så folk kjenner de igjen. Bilder kommer senere i kveld.
Fabiz
Men hvor er bildene?
Jeg får springe ut og snif.. Lakke litt lexan jeg og nå.
Må fåå øvd meg litt før jeg starter på det nye karosseriet ser jeg!Futaba 3PM-X
Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
Losi XXX-S | HPI Savage | Tamiya CC01 Pajero
Comment
-
Hehe, snøyt meg nettopp nå, og den snørra var ikke bare gul nei.Originally posted by Duttleif View PostNå som jeg endelig er ferdig på jobb for dagen og uka er det nå kvelden!
Men hvor er bildene?
Jeg får springe ut og snif.. Lakke litt lexan jeg og nå.
Må fåå øvd meg litt før jeg starter på det nye karosseriet ser jeg!
I dag har jeg sittet ved siden av en perfeksjonist som har kommentert hver eneste millimeter av maskering og lakking, så er ganske sliten nå, hehe. Men resultatet begynner å bli bra, selv om jeg ikke er ferdig enda. Regner med å være ferdig i løpet av lørdag.
Uansett skal dere få litt teasingbilder. Har også purret på en eBay-selger som "glemte" å sende meg to batterier her. Og han la seg heeeelt flat og skulle ettersende de, så det er helt gull.
Kulelagerstyringen i alu til Jeep'en har kommet!

Har malt litt lyktehus. Synes det er så kjedelig når hele er i krom, så malte litt da.

Kuttet ut litt da. Dette var FØR filing med Dremel!

Det var alt for i dag.
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
-
Sweeetie
Liker det jeg ser!
RetteråsenSheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment
-
-
Godt å se ikke alle holder de lover mtp bilder
RetteråsenSheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment