Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fabiz' prosjekter 2010. I'm back...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by plejmo View Post
    er bare å legge litt skum eller noe på de små skivene som skal stå mot karosseriet, så blir det gull.. skal stealthmount på alle bilene mine, det er liksom det lille ekstra når det kommer til realistisk utseende.

plejmo
    Hver sin lyst.

Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

Comment

• sjølvklart det

plejmo
      Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
      Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
      Smått&Rått Harstad

Comment

er bare å legge litt skum eller noe på de små skivene som skal stå mot karosseriet, så blir det gull.. skal stealthmount på alle bilene mine, det er liksom det lille ekstra når det kommer til realistisk utseende.

plejmo
        Nå skal det nevnes at det fortsatt er ganske så realistisk utseende på bila uansett om de har pinner eller ikke! Tatt i betraktning at det er en 1/10 bil. Hihi!

Selv kommer jeg til å kjøre med pinner, utenom et og annet litt mer spesielt karosseri.
        Futaba 3PM-X
        Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
        Losi XXX-S | HPI Savage
        | Tamiya CC01 Pajero

Comment

• Originally posted by Duttleif View Post
          Nå skal det nevnes at det fortsatt er ganske så realistisk utseende på bila uansett om de har pinner eller ikke! Tatt i betraktning at det er en 1/10 bil. Hihi!

Selv kommer jeg til å kjøre med pinner, utenom et og annet litt mer spesielt karosseri.
          Synes ikke biler har sett utealistiske ut med bodyposts uansett jeg da, og dessuten sitter karosseriet mye bedre.

Har i dag bestilt SJELDENT RC Drift gods, det er ikke feil.

Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S

Comment

• Nice jeg er spent
            Det slår ikke feil, du blir ikke flinkere til å drifte selvom du ikke har body posts!

Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

• Originally posted by Retteråsen View Post
              Nice jeg er spent
              Det slår ikke feil, du blir ikke flinkere til å drifte selvom du ikke har body posts!

Retteråsen
              Stemmer det.

Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S

Comment

• er jo ingen som har påstått det heller da

plejmo
                Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                Smått&Rått Harstad

Comment

• Nei, men jeg iaf da. Jeg vil jo bli flink til å drifte. Ikke til å få bilen min til å se real ut. Seff er det tøft. Men da er det jo innunder karosseri og lakkerings delen Alt er relativt! Skal bilen se real ut, eller skal den være anvennlig. En god mellomting kanskje? Karosset blir jo knust etter hvert uansett
                  Missforstå meg rett!

Retteråsen
                  2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

• det er mulig å både ha en bil som ser real ut, og bli flink å drifte..

plejmo
                    Smått&Rått Harstad

Comment

det er mulig å både ha en bil som ser real ut, og bli flink å drifte..

plejmo
                      Stealth-festene popper av ved første tur i veggen.

Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S

Comment

• Det er nå så, ja men er det mulig å ha en bil med alle finesser, og fortsatt si at den er lett anvennlig.
                        Jeg f.eks, synes det er greit at det går ann å plukke av karosset uten å bruke altfor lang tid på duppeditter og slik, samt sette det på!
                        Er også greit at karosset kan brukes, i stede for å heletiden måtte tenke på at en ikke kan satse!
                        Hver sin smak, Real karosser er fett. Men karosseriet kan være hvor fett det vil om du ikke kan kjøre spørr du meg
                        Med mindre du stiller i utstillingskonk ! ?

Retteråsen

Comment

• Originally posted by Retteråsen View Post
                          Det er nå så, ja men er det mulig å ha en bil med alle finesser, og fortsatt si at den er lett anvennlig.
                          Jeg f.eks, synes det er greit at det går ann å plukke av karosset uten å bruke altfor lang tid på duppeditter og slik, samt sette det på!
                          Er også greit at karosset kan brukes, i stede for å heletiden måtte tenke på at en ikke kan satse!
                          Hver sin smak, Real karosser er fett. Men karosseriet kan være hvor fett det vil om du ikke kan kjøre spørr du meg
                          Med mindre du stiller i utstillingskonk ! ?

Retteråsen
                          det er jo kjapt å nappe av karosseriet med stealthmounts da. og man kan jo satse selv om man har et gjennomført karosseri..
                          for meg er det litt det at jeg vet at det er min fortjeneste at det ser fett ut, og går det til h******* så er det jo bare å lage et nytt
                          MEN som sakt hver sin smak, og karosseripinner eller ikke, det viktigste er å ha det morro

plejmo
                          Smått&Rått Harstad

Comment

• Noen ser på det slik

Retteråsen

Comment

• Joda, men jeg har Stealth Mount til salgs, hahahha.

Fabiz
                              Smallsize Hobbyland A/S

Comment

• how much?

plejmo
                                Smått&Rått Harstad

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X