Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fabiz' prosjekter 2010. I'm back...
Collapse
X
-
-
Nå skal det nevnes at det fortsatt er ganske så realistisk utseende på bila uansett om de har pinner eller ikke!Originally posted by plejmo View Poster bare å legge litt skum eller noe på de små skivene som skal stå mot karosseriet, så blir det gull.. skal stealthmount på alle bilene mine, det er liksom det lille ekstra når det kommer til realistisk utseende.
plejmo
Tatt i betraktning at det er en 1/10 bil. Hihi!
Selv kommer jeg til å kjøre med pinner, utenom et og annet litt mer spesielt karosseri.Futaba 3PM-X
Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
Losi XXX-S | HPI Savage | Tamiya CC01 Pajero
Comment
-
Synes ikke biler har sett utealistiske ut med bodyposts uansett jeg da, og dessuten sitter karosseriet mye bedre.Originally posted by Duttleif View PostNå skal det nevnes at det fortsatt er ganske så realistisk utseende på bila uansett om de har pinner eller ikke!
Tatt i betraktning at det er en 1/10 bil. Hihi!
Selv kommer jeg til å kjøre med pinner, utenom et og annet litt mer spesielt karosseri.
Har i dag bestilt SJELDENT RC Drift gods, det er ikke feil.
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
-
Nice jeg er spent
Det slår ikke feil, du blir ikke flinkere til å drifte selvom du ikke har body posts!
RetteråsenSheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment
-
Nei, men jeg iaf da. Jeg vil jo bli flink til å drifte. Ikke til å få bilen min til å se real ut. Seff er det tøft. Men da er det jo innunder karosseri og lakkerings delen
Alt er relativt! Skal bilen se real ut, eller skal den være anvennlig. En god mellomting kanskje? Karosset blir jo knust etter hvert uansett 
Missforstå meg rett!
RetteråsenSheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment
-
det er mulig å både ha en bil som ser real ut, og bli flink å drifte..
plejmoDrifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
Smått&Rått Harstad
Comment
-
Det er nå så, ja men er det mulig å ha en bil med alle finesser, og fortsatt si at den er lett anvennlig.
Jeg f.eks, synes det er greit at det går ann å plukke av karosset uten å bruke altfor lang tid på duppeditter og slik, samt sette det på!
Er også greit at karosset kan brukes, i stede for å heletiden måtte tenke på at en ikke kan satse!
Hver sin smak, Real karosser er fett. Men karosseriet kan være hvor fett det vil om du ikke kan kjøre spørr du meg
Med mindre du stiller i utstillingskonk ! ?
Comment
-
det er jo kjapt å nappe av karosseriet med stealthmounts da. og man kan jo satse selv om man har et gjennomført karosseri..Originally posted by Retteråsen View PostDet er nå så, ja men er det mulig å ha en bil med alle finesser, og fortsatt si at den er lett anvennlig.
Jeg f.eks, synes det er greit at det går ann å plukke av karosset uten å bruke altfor lang tid på duppeditter og slik, samt sette det på!
Er også greit at karosset kan brukes, i stede for å heletiden måtte tenke på at en ikke kan satse!
Hver sin smak, Real karosser er fett. Men karosseriet kan være hvor fett det vil om du ikke kan kjøre spørr du meg
Med mindre du stiller i utstillingskonk ! ?
Retteråsen
for meg er det litt det at jeg vet at det er min fortjeneste at det ser fett ut, og går det til h******* så er det jo bare å lage et nytt
MEN som sakt hver sin smak, og karosseripinner eller ikke, det viktigste er å ha det morro
plejmoDrifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
Smått&Rått Harstad
Comment
-
Noen ser på det slik
Comment
-
Joda, men jeg har Stealth Mount til salgs, hahahha.
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment