karosseri er jo enkelt å tilpasse uansett da. syns ikke du skal la det påvirke chassisvalg..
plejmo
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
mål 3 ganger, lag hull en gang ikke mål en gang, og lag 3 hull ;p
plejmo
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
Desire og OTA er jo kjempebra biler, men ikke veldig etablerte her i norge mtp deler osv.. Ikke Yokomo heller forsåvidt, noe jeg håper å få gjort noe med!
Uansett skal du ha ny bil og ikke tenker pris ville jeg helt klart valgt DRB.
Hvis du vil spare lommeboka litt så ville jeg valgt TC-FD fra absolutthobby
Retteråsen
Sheriff Retteråsen - RcDrift Club Norway - Sponsor:AbsolutthobbyYokomo 2010:3.pl NM |2011:1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds |2012:5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Desire og OTA er jo kjempebra biler, men ikke veldig etablerte her i norge mtp deler osv.. Ikke Yokomo heller forsåvidt, noe jeg håper å få gjort noe med!
Uansett skal du ha ny bil og ikke tenker pris ville jeg helt klart valgt DRB.
Hvis du vil spare lommeboka litt så ville jeg valgt TC-FD fra absolutthobby
så jo bra ut det der. nå er det bare å smelle i motor og regulator, samt sette den opp så er du klar for drifting
plejmo
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
Comment