Announcement

Collapse
No announcement yet.

driftetråden til ken !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • karosseri er jo enkelt å tilpasse uansett da. syns ikke du skal la det påvirke chassisvalg..

    plejmo
    Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
    Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
    Smått&Rått Harstad

    Comment


    • Originally posted by plejmo View Post
      karosseri er jo enkelt å tilpasse uansett da. syns ikke du skal la det påvirke chassisvalg..

      plejmo
      eeh, du synes kanskje det ja, men når jeg hadde sakura så var det no fælt piss å lage de hullene..
      tc-fd'n var det veldig enkelt på
      |EAT-SLEEP-DRIFT! ツ|
      OFFROAD: hpi firestorm 10T
      DRIFT: HB cyclone s m/ dx3e , hpi sprint 2 flux

      Comment


      • mål 3 ganger, lag hull en gang ikke mål en gang, og lag 3 hull ;p

        plejmo
        Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
        Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
        Smått&Rått Harstad

        Comment


        • Originally posted by plejmo View Post
          mål 3 ganger, lag hull en gang ikke mål en gang, og lag 3 hull ;p

          plejmo
          hehe, kjekt å vite :P
          |EAT-SLEEP-DRIFT! ツ|
          OFFROAD: hpi firestorm 10T
          DRIFT: HB cyclone s m/ dx3e , hpi sprint 2 flux

          Comment


          • Originally posted by ken block View Post
            hehe, kjekt å vite :P
            Mener jeg var borti noen spisser for å montere på stengene så du lager merker/hull bare med å klemme karosseriet ned på de?

            på rcmart eller noe, skal se om jeg finner de..

            http://www.rcmart.com/rc-others-yeah-racing-yt0015bu-body-hole-opener-11018-p-23126.html?cPath=438_1066


            vet ikke om det er til hjelp, har ikke så mye peiling på dette enda..
            Last edited by m.brekke; 22 January 2012, 10:30. Reason: URL
            Mats Brekke. HPI Sprint 2 drift - Ironside bakdiff, ellers original.

            RACING-Because football, baseball, basketball & golf only require one ball.

            Comment


            • ja stemmer rc land har de også..men karosseristengene bak er jo høyere enn forann så da blir det jo feil uansett...
              |EAT-SLEEP-DRIFT! ツ|
              OFFROAD: hpi firestorm 10T
              DRIFT: HB cyclone s m/ dx3e , hpi sprint 2 flux

              Comment


              • jeg driver å ser etter ny driftebil jeg også, har sett litt på ota r31, yokomo driftpackage, og desire srd 01
                noen å anbefale ??

                Comment


                • enten yokomo eller OTA vill jeg sagt hvertfall. Yokomo er jo helt rått da.
                  Ole Kristian Blix
                  Kana\Hurum

                  TOFTE RC KLUBB

                  MST XXX-D VIP SSG EDITION , G-made sawback, AXIAL SCX10, Tamiya M03 og M05

                  Comment


                  • Desire og OTA er jo kjempebra biler, men ikke veldig etablerte her i norge mtp deler osv.. Ikke Yokomo heller forsåvidt, noe jeg håper å få gjort noe med!

                    Uansett skal du ha ny bil og ikke tenker pris ville jeg helt klart valgt DRB.
                    Hvis du vil spare lommeboka litt så ville jeg valgt TC-FD fra absolutthobby


                    Retteråsen
                    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                    Comment


                    • er det noe jeg burde oppgradere på ota'n ?

                      Comment


                      • Originally posted by Retteråsen View Post
                        Desire og OTA er jo kjempebra biler, men ikke veldig etablerte her i norge mtp deler osv.. Ikke Yokomo heller forsåvidt, noe jeg håper å få gjort noe med!

                        Uansett skal du ha ny bil og ikke tenker pris ville jeg helt klart valgt DRB.
                        Hvis du vil spare lommeboka litt så ville jeg valgt TC-FD fra absolutthobby


                        Retteråsen
                        han har jo nesten akk. solgt tc-fd'n sin da :P
                        jeg lurer litt på om jeg skal gå for cyclone: http://www.facebook.com/groups/24745...type=1&theater
                        |EAT-SLEEP-DRIFT! ツ|
                        OFFROAD: hpi firestorm 10T
                        DRIFT: HB cyclone s m/ dx3e , hpi sprint 2 flux

                        Comment


                        • da var cyclone'n kommet i hus
                          bilde:Click image for larger version

Name:	,låmij9j.jpg
Views:	1
Size:	47.5 KB
ID:	776307
                          |EAT-SLEEP-DRIFT! ツ|
                          OFFROAD: hpi firestorm 10T
                          DRIFT: HB cyclone s m/ dx3e , hpi sprint 2 flux

                          Comment


                          • så jo bra ut det der. nå er det bare å smelle i motor og regulator, samt sette den opp så er du klar for drifting

                            plejmo
                            Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                            Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                            Smått&Rått Harstad

                            Comment


                            • Originally posted by plejmo View Post
                              så jo bra ut det der. nå er det bare å smelle i motor og regulator, samt sette den opp så er du klar for drifting

                              plejmo
                              jau, har motor og esc, men motoren vil jo ikke snurre så :P
                              |EAT-SLEEP-DRIFT! ツ|
                              OFFROAD: hpi firestorm 10T
                              DRIFT: HB cyclone s m/ dx3e , hpi sprint 2 flux

                              Comment


                              • kjøp ny

                                plejmo
                                Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                                Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                                Smått&Rått Harstad

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X