Announcement

Collapse
No announcement yet.

driftetråden til ken !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jeg skal nok få krangla meg til å ikke betale den dritt momsen ja !!

når jeg bestiller ifra hongkong så slipper jeg alltid unna momsen.. sånn som når jeg betalte 490 for noen ting ifra r2 også ikke noe moms
    |EAT-SLEEP-DRIFT! ツ|
    OFFROAD: hpi firestorm 10T
    DRIFT: HB cyclone s m/ dx3e , hpi sprint 2 flux

Comment

• Originally posted by ken block View Post
      jeg skal nok få krangla meg til å ikke betale den dritt momsen ja !!

når jeg bestiller ifra hongkong så slipper jeg alltid unna momsen.. sånn som når jeg betalte 490 for noen ting ifra r2 også ikke noe moms
      Hehe, lykke til ihvertfal då
      Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

Comment

• bruk det som et argument, og du kommer til å bli analt voldtatt!

plejmo
        Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
        Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
        Smått&Rått Harstad

Comment

• hehe, jo takk
          |EAT-SLEEP-DRIFT! ツ|

Comment

• Originally posted by plejmo View Post
            bruk det som et argument, og du kommer til å bli analt voldtatt!

plejmo
            å uffda, men de fortjener ikke så mye for at jeg kjøper meg en bil ass !!!
            |EAT-SLEEP-DRIFT! ツ|

Comment

• Originally posted by ken block View Post
              å uffda, men de fortjener ikke så mye for at jeg kjøper meg en bil ass !!!
              Nei, det er vi vell alle enig om, men slik e d her i Norge.... Tror dessverre det blir vanskelig å slippe å betale moms..
              Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

Comment

• Originally posted by andjoh View Post
                Nei, det er vi vell alle enig om, men slik e d her i Norge.... Tror dessverre det blir vanskelig å slippe å betale moms..
                ja, men hvor dumt er det ikke at Norge skal ha penger fordi at jeg kjøper meg en bil da?? eller om at du skulle kjøpt deg en bukse til over 200 kr ellerno sånt så skal de ha penger for det også... tåpelig regler i Norge ass !

men jeg skal ta kontakt med dhl , vær sikker !
                |EAT-SLEEP-DRIFT! ツ|

Comment

• det kalles moms, og det er ikke bare i norge du må betale moms. hver gang du går i butikken å handler betaler du for moms der også. skjønner ikke at folk ikke klarer å godta det at om du handler utenlands må du betale moms. med mindre du får vedkommende til å lure regelverket.

plejmo
                  Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                  Smått&Rått Harstad

Comment

• ja,men fortsatt stygt !!
                    |EAT-SLEEP-DRIFT! ツ|

Comment

• joa, det er kjipt. men poenget mitt er at verken du eller jeg kan gjøre noe med det, og jeg tror ikke du vil komme noen vei med å klage på det. Dersom verdien hadde vært under 200 norske kroner, da kunne du klaget og hatt gode argumenter fra din side. men når du kjøper noe som er så dyrt at det blir moms, så har du ingenting du kan klage på. slik er regelverket, dessverre.

plejmo
                      Smått&Rått Harstad

Comment

• Da er det, som jeg har sagt, bedre å handle i hongkong. Der skriver dem på slik at det blir litt moms, ca 80-90kr er min erfaring, istede for full eller ingen moms. Er det ingen moms på pakken din så blir dem kanskje mistenksomme og sjekker innholdet og gir deg en aldri så liten anal voldtekt som plejmo sa.....
                        Når insektene blir knust på siderutene, gjør du det riktig. DRIFTING!!!!!!
                        2stk TT01 med full alu og carbon, CC01 Skalatryne, Crawler King 4ws lett alumodda,
                        2stk TL01, 2stk clodbuster, Twister Bell, STOR 1:4 F1 bil
                        1:1 Toyota Avensis 1,8 VVTi
                        HelganesRC-klubb

Comment

• var dårlig med tc-fd i hong kong så, hehe...
                          men når jeg bestiller ifra r2 så kommer jeg meg alltid unna momsen
                          jeg bestilte akuratt noe for 498 ifra r2 og de skrev ned til 25,- kr..
                          |EAT-SLEEP-DRIFT! ツ|

Comment

• For endel år siden da jeg gikk i 10 klasse så kjøpte jeg meg en ny telefon fra en som hadde kjøpt den fra USA. Jeg hadde jo ingen jobb da og hadde svidd av store deler av pengene mine på dette og når telefonen da begynte å "tulle", altså noen knapper som ikke ville virke mer, så måtte den sendes til USA for reperasjon. Som om det ikke skulle være nok med at de brukte nesten 7mnd på å fikse den så fikk jeg jammen moms på den også gitt! Nesten 1000,- prøvde de å loppe meg for da.
                            Jeg måtte jo ha telefon, så jeg betalte, men så fòr jeg rett hjem og ringte til samtlige postavdelinger i landet og fikk sendt noen eposter og diverse. Det tok månevis før jeg fikk igjen MESTEPARTEN av pengene og det selv om jeg kunne bevise at telefonen allerede var min med kvitteringer og lapper både fra meg og USA. Jeg fikk iallefall noe penger tilbake så jeg gadd ikke å styre mer med det. Men fra da av har jeg alltid jukset med momsen

Ken, du kan bare glemme det :P
                            1:1 biler - 99mod Lexus SC400
                            Rc-biler - Savage Flux, må vel lage meg ein 1:10 kopi av Lex'n også...

Comment

• Originally posted by HPI-Racing View Post
                              For endel år siden da jeg gikk i 10 klasse så kjøpte jeg meg en ny telefon fra en som hadde kjøpt den fra USA. Jeg hadde jo ingen jobb da og hadde svidd av store deler av pengene mine på dette og når telefonen da begynte å "tulle", altså noen knapper som ikke ville virke mer, så måtte den sendes til USA for reperasjon. Som om det ikke skulle være nok med at de brukte nesten 7mnd på å fikse den så fikk jeg jammen moms på den også gitt! Nesten 1000,- prøvde de å loppe meg for da.
                              Jeg måtte jo ha telefon, så jeg betalte, men så fòr jeg rett hjem og ringte til samtlige postavdelinger i landet og fikk sendt noen eposter og diverse. Det tok månevis før jeg fikk igjen MESTEPARTEN av pengene og det selv om jeg kunne bevise at telefonen allerede var min med kvitteringer og lapper både fra meg og USA. Jeg fikk iallefall noe penger tilbake så jeg gadd ikke å styre mer med det. Men fra da av har jeg alltid jukset med momsen

Ken, du kan bare glemme det :P
                              glemme hva ?
                              |EAT-SLEEP-DRIFT! ツ|

Comment

• Det er godt mulig at jeg har misforstått noe her... Du skrev noe om å krangle om moms på et eller annet du kjøpte, iallefall ifølge mitt hode
                                Men som alle sikkert vet så har sammenhengen ingenting å si, det jeg sier er absolutt alltid korrekt og passende
                                1:1 biler - 99mod Lexus SC400
                                Rc-biler - Savage Flux, må vel lage meg ein 1:10 kopi av Lex'n også...

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X