ååååå. hvorfor står det ''charching disconnected'' på imax b6 laderen min ?? det skjer bare når jeg lader hpi plasma 2s 4000 mah batteriet ....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
driftetråden til ken !
Collapse
X
-
Laderen mister kontakten mellom pluss og minus.. Dårlig kontakt inni batteripakka di tenker jeg...
RetteråsenSheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment
-
ååååååååååååååååååååh !!!!! at jeg aldri skal greie å borre hull i et karosseri sånn at det passer uten og butte som F*** !! nå er jeg så irritert at jeg vurderer å selge alt drifting utstyret mitt og heller drive med offroad
500 kr rett i dass !!!|EAT-SLEEP-DRIFT! ツ|
OFFROAD: hpi firestorm 10T
DRIFT: HB cyclone s m/ dx3e , hpi sprint 2 flux
Comment
-
Oisann, skal det sååå lite til ? Kan ta deg i et kurs endag jeg.. Skal vite hvor mange ganger jeg har feil borret... Likevel har jeg blitt tilbudt tur til Japan med sponset bil, moralen er: ikke gi opp, det finnes mere ting enn lexan hull
RetteråsenSheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment
-
hehe, jeg fikk det til nåså nå er det 8 hull i karosseriet og 6 hull til skal dit
skal lakke det og sånt når jeg kommer hjem ifra skolen så får du se hvordan det blir|EAT-SLEEP-DRIFT! ツ|
Comment
-
Det er braaDenne ble da vel fin den
I værstefall har du treningskaross
Comment
-
da har jeg fått noe små snacks ifra r2 igjennår det er så latterlig billig så er det gøy å handle
jeg har vell ikke fortalt om at jeg og en kompis var på rc land å drifta sist helg heller.. artig var d vertfall helt til at jeg traff den ene kanten med felgen og knakk den :P kjøpte bare 4 nye av de grønne jeg har for 11 kr så nå er det i orden
skal lage en film der ifra snart !!|EAT-SLEEP-DRIFT! ツ|
Comment
-
NEEEEEEEI !!! nå kom det et brev ifra dhl der det stod at jeg må betale 808 kr. noe som ikke skjer !!
dette er siste gang jeg bestiller med dhl, her etter blir det usps !! om jeg hadde bestilt tc-fd'n med usps så hadde det kostet 300 kr i moms. !|EAT-SLEEP-DRIFT! ツ|
Comment
-
Hehe, tror det blir vanskelig å nekte å betale moms, om det er det du må betal då?
Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og flySponsor: GShobby.com
Comment
-
Er så mye enklere å bestille fra hongkong. Har aldri betalt mer enn 80-90kr i toll uansett hvor mye jeg har bestilt for(mellom 100-3000kr hver gang)
Når insektene blir knust på siderutene, gjør du det riktig. DRIFTING!!!!!!
2stk TT01 med full alu og carbon, CC01 Skalatryne, Crawler King 4ws lett alumodda,
2stk TL01, 2stk clodbuster, Twister Bell, STOR 1:4 F1 bil
1:1 Toyota Avensis 1,8 VVTi
HelganesRC-klubb
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment