Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vurderer Tamiya TA-05 VDF, tips...???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

har en som er bestilt til ta05, så regner med at den passer, men har bare diff og ikke hubber eller drev
    Har blitt noen biler gitt: Yokomo DIB, Tamyia TA05 MS, Traxxas Slash 4x4, Aixal SCX10 Dodge, Aixal SCX10 Hi-Lux, Ansmann Venom,
    Tamiya m03 og Axial EXO

Comment

Spesielle hubber på oneway, så uten de så sliter du. Men den kan være fin og ha hvis du har ett oneway sett som begynner å bli slitt. Spareparts
      Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
      www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
      Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

Comment

Bestile fra RCMART i dag Så, har de vel på nyåret en gang.... Jaggu dyreste onewayen som er bestilt noensinne, pakka endte på 5200,- ( Var "litt" anna i den pakka og da )
        Har et par bensinbåter, noen biler, og en del fly. Skulle jeg summere opp alt, må jeg til å forlange mye mer plass til signatur Drevet med RC i ca 25 år, har eskalert en del de senere år...
        Knut Olav Rundtom

Comment

Da er Tekin motorkombo montert i bilen min Syntes 10.5T hørtes noget lite ut jeg, HELT til jeg først i natt monterte SpeedPassion 10.5T for så å montere inn Tekin, for å sammenligne... Er ingen tvil om at det er Tekin som blir sittende, og speedpassion solgt. Denne tror jeg er perfekt tili f.eks M-05 e.l... Tror kanskje det blir litt lite power til langside i drifting med denne... Har forøvrig også en Castle Creations Sidewinder 7700KV kombo som til nå har sittet i VDF'n, den er og til salgs... Går sinnsykt, men throttler ikke helt slik jeg ønsker... Ellers en konge motor, som garantert gir mer enn nok fart til det meste...
          Så, heretter blir det KUN Robitronic og Tekin for meg....
          Har et par bensinbåter, noen biler, og en del fly. Skulle jeg summere opp alt, må jeg til å forlange mye mer plass til signatur Drevet med RC i ca 25 år, har eskalert en del de senere år...
          Knut Olav Rundtom

Comment

Speedpassion har akkuratt like mye mulighet til å få så mye power den også! Må bare justere timingen! Det er det du gjør når du booster Tekin også, de har bare valgt å bruke et annet navn og gjøre det lett for folk i dataprogrammet sitt

Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

Aha, sånn å forstå... Kan lite med elektro, det eneste jeg der kan er å lese :P Men, til sammenligning, vil jeg egentlig ikke si, det er stort grunnlag for å sammenligne pga pris...
              Så, hvis jeg googler etter manualen til SP, er det mulig å få den til å gå tilnærmet likt?
              Og, fikk et spm, om det ikke er revers på SP, stemmer dette? Prøvekjørte bare, men sjekket ikke om det var revers...
              Knut Olav Rundtom

Comment

Spørs om du har stock spec ESC'en eller ikke, mener at Stock'en ikke har revers! Hva skal du med revers? Har du brukt revers i drifting har du allerede tapt! Jeg diabler alltid min revers slikat den ikke kobler inn når jeg feks skal bremse elns.. Da har du skiiti deg ut

Ja du kan få SP til å fælt det også! Like fælt vet jeg ikke, men det merker du ikke spesielt mye av tror jeg!

Bare å justere timing det
                Bare pass på varmen på motor og esc, dette gjelder Tekin også!

Retteråsen
                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

Er ikke jeg som skal ha revers, mulig kjøper som er litt opptatt av det... Tror i snitt jeg rygger ut av ei klynge ca 2ganger i løpet av en hel kveld med kjøring, så de gangene kunne jeg like gjerne ryddet opp for hånd

Peil på hvordan å programmere reg på SP uten kort? Er Stock Club Race reg....
                  Knut Olav Rundtom

Comment

Da er enveisdiff montert i VDF'n... NÅ, begynner jeg å elske den bilen, sinnsyk manørerbarhet, montert 55* styring også da, så jeg kanskje får svingt :P
                    Så, nå gleder jeg meg til å få prøvekjørt på banr, funker ihvertfall finfint rundt bordbeina på stuebordet
                    Knut Olav Rundtom

Comment

slenger meg på denne trådn. Passer ta 05 aluminium bulkheads på vdf`n?
                      Yokomo | LRP | Spektrum

Comment

delenr tamiya 84210 passer ihvertfall, men det er til gold edition (som tilfeldigvis min er )
                        Knut Olav Rundtom

Comment

Hei.
                          Ta 05 bulkheads passer ja. Hvis det har med Ifs i betegnelsen så MÅ det være merket med REAR.
                          Leg ut link til den du tenker kjøpe, så kan jeg bekrefte for deg

Comment

Denne kan brukes på TA 05, og TA05 VDF. Overkommelig pris også
                            Trenger litt shimsing for å bli helt prima.

Comment

Originally posted by Ford BDA View Post
                              Hvis du skal ha oneway som skal sitte i fremmre bulkhead ( gearkasse) så er det til Ta 05 du skal ha. (mulig jeg har liggende her)
                              kanskje litt på ettertid, men dersom du har en slik du er villig til å selge så kjøper jeg den gjerne av deg

plejmo
                              Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                              Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                              Smått&Rått Harstad

Comment

Originally posted by plejmo View Post
                                kanskje litt på ettertid, men dersom du har en slik du er villig til å selge så kjøper jeg den gjerne av deg

plejmo
                                Den mangler outdrives, så den er som reserve del å regne... Spesielle outdrives på oneway

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X