Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vurderer Tamiya TA-05 VDF, tips...???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nå er det lenge siden det har skjedd noe i denne tråden, men i "garagen" er det skjedd en del.
    Nå er VDF'n plutselig blitt "reservebil", etter diverse utskiftninger. Avid er solgt, "hjem" til Lillehammer, så nå er den tilbake i distriktet der den startet.

    TC-FD har jeg vært innom, noe som igjen bekrefter, at det er HPI som produserer 90% av den. Funker sikkert greit for de fleste, og også til in kjøring, MEN... Jeg HAAAAATER skrangling og slark, så sjøl om man ikke merker dette nevneverdig på kjøreegenskaper, så måtte jeg byttet masse på den bilen for å få bort den slarken jeg ville vært foruten. Men, kjøremessig, vet jeg ikke helt om jeg har noe spes å utsette på den.
    Denne ble solgt og sendt nå på torsdag.

    Så, ble til slutt fristelsen for stor, da det dukket opp rett tilbud på en Yokomo DRB Hyper Drive Special(SSG). Denne er nå oppgradert med alu spindler fremme, alu 7* casterblokker(c-hubber), alu spindler bak og Arrowmax dobbeltledda akslinger som egentlig var ment for TC-FD, men passet med mindre modifikasjoner. har også både CS 1.3 og CS 2.0 til denne.

    Så oppsettene jeg pr nå har og kjører, er:
    1: Yokomo DRB, Tekin RSPRO reg, og Tekin Redline 10.5T motor, Orion Vortex servo(12kg, 0.05s).
    2: Tamiya VDF Gold Edition, Robitronic Speedstar 5.5 esc, Robitronic 5.5T motor, Hitec HS-7965MG servo(10kg, 0.1s)
    Har et par bensinbåter, noen biler, og en del fly. Skulle jeg summere opp alt, må jeg til å forlange mye mer plass til signatur Drevet med RC i ca 25 år, har eskalert en del de senere år...
    Knut Olav Rundtom

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X