Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drift i Kristiansand ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fant en grei bil jeg ville ha i dag, men får ikke feriepenger i år så blir nok ikke noe på meg før sent i juli/september... :?

Og jeg smalt temmelig greit med Infernoen min i dag (fikk skikkelig sleng og fløy rett i en betongvegg, mmmm...:P ), så skal få fiksa den til uka når jeg får tak i noen deler... kommer nok ikke opp i sørlandsparken i morra nei, blir opptatt med å mekke, hehe.
    Erik Ljosland - 84
    LST2, Menace 21, Xray T2, Mini-T, E-Racer, Clod Rokzilla, Tamiya Hummer, AX10 Scorpion

Comment

Fikk min Xmods Civic i dag! Kjøpte den brukt med stage2 motor og drift-kit. Så i stedet for å bare tulle rundt med den på teppegulvet her, hadde det jo vært moro å prøvd blandt de proffe, og kanskje fått noe mer erfaring

Men sånn ca nøyaktig holder dere til i sørlandsparken? Er det bare å møte opp sånn på ettermiddagen en gang?
      Bjørnar Håverstad-1986

Comment

Originally posted by Enoeth
        Fikk min Xmods Civic i dag! Kjøpte den brukt med stage2 motor og drift-kit. Så i stedet for å bare tulle rundt med den på teppegulvet her, hadde det jo vært moro å prøvd blandt de proffe, og kanskje fått noe mer erfaring

Men sånn ca nøyaktig holder dere til i sørlandsparken? Er det bare å møte opp sånn på ettermiddagen en gang?
        Hehe, vi holder til rett bak speedway banen vit du vet hvor det er? vi møter opp der i 17 - 18 tia tenker jeg vist været holder..
        Mvh
        Julian Rasmussen

..:: HBX Evo ::..

Comment

Originally posted by senze
          Originally posted by Enoeth

Hehe, vi holder til rett bak speedway banen vit du vet hvor det er? vi møter opp der i 17 - 18 tia tenker jeg vist været holder..
          Gjør nok ikke det Mulig å vise på et kart, eller veibeskrivelse? Kommer nok ikke i kveld, uansett. har andre planer. Men håper at det passer neste tirsdag

Edit: Fant kart et annet sted på forumet
          Bjørnar Håverstad-1986

Comment

Har bestillt meg drifting bil nå jeg, og så fort den kommer stikker jeg oppom
            Erik Ljosland - 84
            LST2, Menace 21, Xray T2, Mini-T, E-Racer, Clod Rokzilla, Tamiya Hummer, AX10 Scorpion

Comment

hehe, men det er bra !! jeg har ikke fått bestilt bilen min enda.. (litt lite penger i kassa enda) men til fredag er det lønn og bestilling !! *gleder meg som en liten unge*
              Mvh
              Julian Rasmussen

Comment

Re: Drift i Kristiansand ?

Må nesten lage en tråd her om kristiansand også.. jeg og en kammerat holder på å bestemme oss om hvilken EL bil vi skal shoppe oss for drifting..

Lurer derfor på om det er andre i kristiansand som driver med drifting??

Any One??
                Vis du skal ha en god drifter med mange muligheter burde du prøve yokomo sin. www.rcmart.com
                Yokomo drifter Silvia S15|Nikko bygge prosjekt..|RCDCN|1990mod.
                "Kjører du av veien! ikke kom innpå igjen, det bare ødelegger får oss andre"

Comment

Re: Drift i Kristiansand ?

Originally posted by Petter`n
                  Må nesten lage en tråd her om kristiansand også.. jeg og en kammerat holder på å bestemme oss om hvilken EL bil vi skal shoppe oss for drifting..

Lurer derfor på om det er andre i kristiansand som driver med drifting??

Any One??
                  Vis du skal ha en god drifter med mange muligheter burde du prøve yokomo sin. www.rcmart.com
                  Blir nok en HBX Skyline på meg
                  Mvh
                  Julian Rasmussen

Comment

Hihi, hei Julian, phils din bror!
                    http://www.bondelan.org
                    Kjørte VH-32
                    Kjører nå HBX Evo (Biltema)

Comment

skal philse til han ja
                      Mvh
                      Julian Rasmussen

Comment

Hah, kanskje jeg kan ta med N00b bilen min ut og briefe litt ;D Har dere hatt no treff?
                        Kjørte VH-32

Comment

Ikke noen offesielle... må finne en fin åpen stor plass til å trene litt på får bilen i dag!!! pakken ligger post kontoret, så det er bra, vet du om noen store asfalterte områder som er i nærheten da??

ellers så er det treff i sørlandsparken på banen der hver tirsdag fra 1700 og utover, da er det trening med nitro og el biler...
                          Mvh
                          Julian Rasmussen

Comment

Masser av gode plasser over alt ! Jeg har funnet en digg plass på Kjevik, foran den nye hangaren til Flyklubben. Ny asfalt, og en slak sving ut, også med ny asfalt.

+ det er ikke så langt hjemmenifra >_<
                            Kjørte VH-32

Comment

Da var bilen i hus!
                              Senze (brutter'n) har organisert nyinnkjøpet for meg, og jeg må si jeg er imponert over hvor gøy RC-Drifting var. Blir mer av dette framover. 3600mAh batteriet ligger nå på lading for morgendagens strabaser

Comment

Driftedekka mine fløy av felgen etter 5 min, må få no skikkelig lim her ja... Og et par extra batterier
                                Erik Ljosland - 84

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X