Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drift i Kristiansand ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Drifting og fuel = litt dumt:P Fort gjort å varmskjære motoren der, om du ikke følger godt med på temperaturen. Utover det så er det laber interesse rundt drifting i Kristiansand. Vet det er noen gutter fra Vågsbygd som fortsatt holder på, ellers har vi andre stort sett solgt driftebilene.

    Comment


    • #62
      triste nyheter. Hvorfor solgte dere driftebilene? :P
      Jeg har aldri hatt problemer med kjøling til motoren, det er en ganske enkel modifikasjon som skal til så har du god kjøling. Men er jo utrolig kjipt å kjøre alene da..

      Comment


      • #63
        Bumper gjerne denne tråden noen år fremover med hensikt i å finne ut om det finnes noe driftemiljø i kr.sand om dagen? Vurderer DIB handel men litt kjipt hvis jeg må kjøre 3-4 timer for å finne likesinnede langt oppe i moss/drammen.

        Comment


        • #64
          Det er et miljø på vei oppover i Sandnes/Stavanger, ta kontakt med Bjarte Leikvoll på FB. Ellers så er det bane i Larvik. Vet det er noen i mandal som prøver å få igang noe. Jeg jobber i Kr.Sand hver 2 uke så det burde vært en bane der i sør.
          Du er alltids velkommen til Drammen.


          2 x VDF2 Blue, VDF Gold alu, VDF blue alu, Sakura D3 CS, TT01 D, M-02, M-04, HPI Sprint drift, Hpi Firestorm, Axial SCX10, 2 x Axial Scorpion AX10,
          Inferno MP-7.5 nitro, 2 x Inferno MP-7.5 Brushless, Kyosho FW-05 nitrodrift, Mini Inferno brushless, TA SC10 4x4, 2 x TA B4.1, TA B44.1
          DrammenRCklubb - XO Drifting - xtra old version

          Comment


          • #65
            vi er et par stk som gjerne blir med å drifte i krsands området
            SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

            Comment


            • #66
              Noen som vil høre om Elefun vil være med på å sponse litt peng for å få reklame ved bygging av bane i Kristiansand?

              Comment


              • #67
                Originally posted by Cheesey View Post
                Noen som vil høre om Elefun vil være med på å sponse litt peng for å få reklame ved bygging av bane i Kristiansand?
                Mye mulig en bane blir rigget til et sted sentralt i Kristiansand, skal høre med eier av lokalet så fort som overhodet mulig, dette skjer i regi av smallsize hobbyland. underlag blir mest sannsynlig filt da isåfall med tanke på økonomien.
                mer info kommer etterhvert som ting faller på plass
                Sakura D3, Fg Sportsline 1:5 bil
                -TeamOctaneRacing-
                Andreas Hopland 24år fra Kristiansand

                Comment


                • #68
                  bane i krsand hadde vært noe ja,selv har jeg kjørt på banen på stokke,men er jo asfalt så ikke det bestehehe
                  tar gjerne turen til krsand jeg for litt driftings..
                  RC finnes....
                  Torbjørn #1978#

                  Comment


                  • #69
                    det er jeg lett med på hadde vert morro med en innendørs bane i nærheten her ja akkurat fått sammen en sakura d3 cs var morro den
                    SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                    Comment


                    • #70
                      da har vi fått snakket med de som evt hadde kjelleren i byen. Han kunne ikke bidra for øyeblikket i å med at det er så nærme jul og han har brukt kjelleren som Lagerplass foreløpig, men skulle ta kontakt med han etter nyttår. Så om noen vet om noen som har en litt stor kjeller/lager eller lignenes imellomtiden så si ifra. Etter nyttår er det mulig jeg/vi arrangerer en dugnad i den butikken det gjelder.
                      Sakura D3, Fg Sportsline 1:5 bil
                      -TeamOctaneRacing-
                      Andreas Hopland 24år fra Kristiansand

                      Comment


                      • #71
                        vi er noen stykker i Arendal å som drifter. så vi dukker nok opp vis det er/blir bane i kr.sand

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X