Announcement

Collapse
No announcement yet.

NC1 - Touring / Track

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Vil benytte anledningen til å rette en stor takk de som var funksjonær i helga.
    Det var noe uforutsette problemer på lørdag, men søndag var vi helt i rute.
    Så tusen takk til dere som hjalp til, det var morro. Vi hadde smaken av et lite dream team idag, mener nå jeg
    Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

    Comment


    • #62
      Takk for ei strålende helg!! Knirkefritt arangement er sånn som ongdomen likar
      || The Black Pearl ||MuchMore Power ||

      Comment


      • #63
        Takk til alle for en fin søndag på Geiteryggen!

        Det var en ny opplevelse å dømme på løp, men når det gikk såpass på skinner med det tekniske gikk det ganske greit synes nå jeg. Ikke lett å få med seg alt som skjer overalt på banen, det er kommer nok med mer rutine.

        En veldig positiv opplevelse i dag var hvordan den nye stock klassen fungerte. Minner veldig om 27T stock fra "gamle dager", bare enda enklere med lipo og børsteløs. Ser veldig lovende ut!
        Ole Christian Solli
        www.gmbk.no

        Comment


        • #64
          Jeg må takke selv for et jæææææææævla kult løp! Det var jevnt, det var morsomt, det gikk akkurat fort nok for meg. Og jeg følte at jeg aldri var i veien. Ja det var jævlig morro, og jeg tok det som et morsomt løp, plasseringen kom som en bonus, men den tilhørte Espen F, men men, noen gang har man flaksen på sin side, andre ganger ikke
          Uansett hva man sier, så tikker konkuranseinstinkt inn i huet på folk når man står på en kjøreplatform og du vet du skal kjøre løp!

          Tusen takk for et godt arrangement på Søndag

          Originally posted by Ole C View Post
          En veldig positiv opplevelse i dag var hvordan den nye stock klassen fungerte. Minner veldig om 27T stock fra "gamle dager", bare enda enklere med lipo og børsteløs. Ser veldig lovende ut!

          Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
          Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

          Comment


          • #65
            Takker for 2 kule dager på geiteryggen slo jo til og med 2 lokale helter i fuel hehehe... Når det kommer til stock klassen var det noe av det kuleste jeg har kjørt. Alle bilene gikk like fort og det var sjåføren det stod på, og det vil si at jeg ikke vant i den klassen heller (jeg følte meg jo som stor favoritt siden jeg var så erfaren) hehe. håper at så mange som mulig kommer til Lørenskog på NC 2 på lørenskog 2 juni fuel og 3 juni elektro for å prøve...
            Ps: lurer på om de som kunne tenke seg å kjøre stock må skaffe fun lisens hos NMF eller om dette kan gjøres på banen.
            Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
            BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
            Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
            -
            Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


            Comment


            • #66
              Kjempebra arrangement! Jeg fikk ikke med meg Lørdagen, men fikk trent litt på kvelden og kjørt Stock på søndag.
              Det var fantastiskt kult å kjøre Stock og det ble som forventet mange bra fighter
              LMBK - ARC R10 2013 - ARC R10W - Sakura XI Sport (stock)

              Comment


              • #67
                Ole Christian Solli
                www.gmbk.no

                Comment


                • #68
                  Lese nyheter i dag? Varden gir deg nyheter, sport, kultur, underholdning, feature og meninger fra Telemark.
                  Ole Christian Solli
                  www.gmbk.no

                  Comment


                  • #69
                    Mine bilder ligger her:
                    Jon-Åge Olsen
                    Borg Miniracing Klubb

                    Comment


                    • #70
                      Rankingen er ikke oppdatert fra løpet, sent inn resultatene til resultat@radiostyrt.no

                      Har dere sendt inn skal jeg påminne rankingansvarlig om å oppdatere snarest .... snart løp igjen ...

                      Mvh
                      Trygve/LMBK
                      Trygve Bull Freng/58
                      www.lmbk.no
                      XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Trygve Bull Freng View Post
                        Rankingen er ikke oppdatert fra løpet, sent inn resultatene til resultat@radiostyrt.no

                        Har dere sendt inn skal jeg påminne rankingansvarlig om å oppdatere snarest .... snart løp igjen ...

                        Mvh
                        Trygve/LMBK
                        Ansv for elektro var meg, og jeg sendte inn så snart jeg kom hjem. Jeg så selv at dette ble lagt inn.
                        Men fuel vet jeg ikke noe om, det var TAN sitt.
                        Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                        Comment


                        • #72
                          Trygve..... hvis du går på Nmf linken her på radiostyrt så ser du at alt er i orden. Det er på Nmf sine sider det ikke er oppdatert på fuel.
                          Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by hanikol View Post
                            Trygve..... hvis du går på Nmf linken her på radiostyrt så ser du at alt er i orden. Det er på Nmf sine sider det ikke er oppdatert på fuel.
                            Jepp, ser det nå, og fuel-resultatene er også lagt inn, dog har ikke Bjørn Dahl i fuel fått sine poeng....
                            Trygve Bull Freng/58
                            www.lmbk.no
                            XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Trygve Bull Freng View Post
                              Jepp, ser det nå, og fuel-resultatene er også lagt inn, dog har ikke Bjørn Dahl i fuel fått sine poeng....
                              Det må vel skyldes en tastefeil vel, han er jo på lista. Ser på det nå og han har fått poeng men han er ført opp 2 ganger.
                              Årsak kan jo være at noen av oss kommer med nye lisensnr og kjenner mann ikke klassen/folk så sliter mann med å sette opp riktig. Lettere før når fødselsdato var en del av nummeret.
                              Så da har det dukket opp en ny problemstilling, og jeg vil da oppfordre folk til å følge med litt selv på resultater og gi signaler om hva som er feil.
                              Jeg har vel hylt nok når det gjelder ranking og andre mangler, så jeg overlater til andre å ta opp dette.
                              Resultatlista som ble sendt fra oss ang nc1 touring er komplett og godkjent!
                              vh HN
                              Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X