Announcement

Collapse
No announcement yet.

NORRK - Norsk OffRoad RC-bil Klubb + bane = SANT!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Go-carter:
    Øhh... Nei, alle er i og for seg velkomne med annonser, bannere o.l., men jeg ønsker ikke et stort banner for "Herbalife", "Indre Sullefjord Folkehøgskule", eller noe annet som overhodet ikke har noe med RC å gjøre, strategisk plassert på baneorådet.
    Som annonsører er de velkomne, men stiller litt bak i køen, i forhold til RC-relaterte leverandører/produkter.
    Noe spes du tenker på...?

    Bob:
    Gleder meg!!

    Mvh
    MaxxWiking
    Roy Ivar Hernes, 1965 modell.
    Bosatt i verdens navle, Høyjord i Vestfold
    RC-biler; for mange og for skiftende til å ramse opp...

    Comment


    • #47
      Var på banen på Søndag. Kom i firetiden, men da var folk ferdig Når er det folk dukker opp?? Er det fortsatt kjøring på onsdag, lørdag og søndag?? Skulle vise fram min 7,5CCM MONSTERBIL , men det slapp jeg da...
      Bjørn O Knutsen. 80mod.
      Trenger bil!! Noen som har å selge??

      Comment


      • #48
        Heisan!
        Har vært på ferie to helger og uka i mellom, så jeg har ikke helt oversikten, Bjørn... Måtte bare prøve dette "ferie-greiene" da jeg har hørt folk snakke om det, men har ikke prøvd det på det jeg kan huske... :wink:
        Er kjøring på de dagen du nevner, ja, men folk er der mye på andre dager i uka også. Veldig variabelt med folk.
        De siste 3 - 4 ukene har det vært folk der HVER DAG (!!)... Dette i flg. "vaktmesterene" jeg har som følger med der ute. :wink:

        Nå blir det åpen helg på Traktor og Motormuseet vegg-i-vegg samt åpen helg hos oss helgen den 9. og 10. oktober, så da blir det forhåpentlig litt fart.
        Holder været oppe, blir det vel kjøring på onsdagen før også.
        Det blir en liten dugnad i løpet av uken, for å få på litt mer masse i doseringer og og svinger.
        Mer om dette kommer pr. mail til medlemmene i NORRK.

        Gleder meg forresten til å se beistet ditt i aksjon!!

        Vi snakkes!

        Mvh
        MaxxWiking
        Roy Ivar Hernes, 1965 modell.
        Bosatt i verdens navle, Høyjord i Vestfold
        RC-biler; for mange og for skiftende til å ramse opp...

        Comment


        • #49
          skjer dt no på banen til lørdag(16.)??
          ...er dt noen andre her på forumet som skal?..
          Roy Hansen -86 , slemmestad
          "the Hummer fanatic"
          Hummer @ offroad.no

          Comment


          • #50
            eller søndag 17...

            bare det finnes folk på banen blir det bra
            bygge-bygge-bygge-bygge-testkjøre-bygge-bygge-bygge-bygge

            Comment


            • #51
              Hvis været holder regner jeg med full fart både lørdag og søndag. Mange nye biler blandt klubbens medlemmer, så det blir nok en del innkjøring, pluss at endel nye medlemmer ble plukket opp sist helg under "åpen-helg-opplegget" med vår "nabo" Traktor og Motormuseet. (er jo med der også jeg da... :wink: )
              Vi hadde totalt 300 besøkende på museet i løpet av helgen, og ihvertfall halvparten var nedom på banen og kikket. Hittil har 5 nye meldt seg inn etter helgen. Alle sammen de to siste dagene, så flere er på gang etter det jeg vet Utrolig mange hyggelige og entusiastiske folk som enten var på vei inn i hobbyen, "hadde-vært-og-ville-inn-igjen"-folk, samt mange som hadde en MonsterTruck, StadiumTruck og/eller Buggy stående å samle støv! Masse potensiale her med andre ord
              Noen var innom å kikket på lørdagen, og dukket opp igjen med bil på søndagen !!! Slikt liker vi !!!

              Vi ønsker alle, uansett alder og biltype, hjertelig velkommen!!!

              Hiv dere rundt å få fart i sakene mens vi ennå slipper snøen, og kan kjøre på barmark

              Mvh
              MaxxWiking
              Roy Ivar Hernes, 1965 modell.
              Bosatt i verdens navle, Høyjord i Vestfold
              RC-biler; for mange og for skiftende til å ramse opp...

              Comment


              • #52
                høres veldig bra ut..

                når på dagen er det mest aktivitet?
                bygge-bygge-bygge-bygge-testkjøre-bygge-bygge-bygge-bygge

                Comment


                • #53
                  Og hva med frekvenser??
                  bygge-bygge-bygge-bygge-testkjøre-bygge-bygge-bygge-bygge

                  Comment


                  • #54
                    Det er folk der fra 12.00 og utover, men det varierer veldig. Tipper 13-14.00-tiden er et greit tidspunkt begge dager, men det er som sagt vanskelig å si. Kommer mye an på været også. :wink:

                    Mvh
                    MaxxWiking

                    PS: Ta med deg noen ekstra krystaller hvis du kjører 27 MHz AM. Er mye FM der også, men fremdeles mye gilde farger fra 27MHz-båndet.
                    Det er satt opp frekvenstavle der ute, og gjestekort får du, om du ikke er medlem med medlemskort, som du kan henge opp på "din" frekvens. Er det mange med samme frekvens, avtaler dere bare kjøreintervaller, noe som ofte gir seg selv, da det stadig blir litt brekasje og derved kjapt en liten halvtime med mekking .
                    Roy Ivar Hernes, 1965 modell.
                    Bosatt i verdens navle, Høyjord i Vestfold
                    RC-biler; for mange og for skiftende til å ramse opp...

                    Comment


                    • #55
                      Hadde gledet meg så lenge, både jeg og alle bilene var klare for avreise da det begynte å regne

                      Håper på noen regnfrie helger framover :P
                      bygge-bygge-bygge-bygge-testkjøre-bygge-bygge-bygge-bygge

                      Comment


                      • #56
                        Da var det gjort Meget fint baneanlegg du har laget der Maxxwiking!

                        Vi hadde med oss et krystallsett vi skulle bruke som ikke sto oppført på frekvenstavlen din, 26.955mHz...
                        bygge-bygge-bygge-bygge-testkjøre-bygge-bygge-bygge-bygge

                        Comment


                        • #57
                          svær og tøff bane!

                          ...men trial banen ble i dt meste laget for de små tamiya bila... :wink:
                          Roy Hansen -86 , slemmestad
                          "the Hummer fanatic"
                          Hummer @ offroad.no

                          Comment


                          • #58
                            Lever denne banen?

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X