Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vis din 1/18 bil da vel:)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Min Associated RC18B2 - Novak 10.5T. Kört totalt ca 50 1800mah 2s Lipo på våran Green Hil astro track 1/10 bana,,,som en dröm



    ARRMA
    BASHING Nero 6s - Talion 6s Twin brushless 6s - Kraton 6s - Kraton SWB 6s
    My Blogg

    Comment


    • Bygger min nå jeg Gleder meg til å kjøre!

      Åssen servo kjører du med ?

      Retteråsen
      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

      Comment


      • Har för mig Futabas 3155 alt 56 (inte det minsta)..har fungerat perfekt hela säsongen inne o nu ute..fick he malla Torx skruvar till bilen
        ARRMA
        BASHING Nero 6s - Talion 6s Twin brushless 6s - Kraton 6s - Kraton SWB 6s
        My Blogg

        Comment


        • Tufft skal få lagt ut noen bilder av min, jeg har bestilt orginal servoen som det står i brukermanualen at skal passe, men er redd den blir litt for spe, med plastikk drev o.l får oppgradere det senere! Så blir det nok Reedy motorcombo elns solgt hobbywing comboen så

          Retteråsen
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • Mange fete 1/18 her. Jeg her et par rc 18T liggende med Dynamite 9200kv og lipo men de er rimelig oppbrukt for og si det sånn. Må ha en ny en og er veldig klar for kjøre. Hvor bestiller jeg for og ungå toll?. Er ute etter en Rc 18t2 Eller noe annet som tåler litt mer hvis noen har noen tips. Hvor er denne banen i Akershus det er snakk om her?
            T3 11,Tekin Rs pro,Octa 10.5. Dex 410,Tekin Rs Pro,Octa 6.5t.Tm E4FS/RS 09 Kf,Xcelorin 3.5t,Lrp TC spec.Crc GenXl,Nosram,Octa 5.5t. Corally10X 235mm, Xcelorin 6.5t. Yok MR4BX F,Xcelorin,Gm 4.5t .B4 Ft,Nosram Matrix,Xcelorin 6.5. 1X Rc 18T.Dynamit9200KV. Radio: Spektrum

            Comment


            • Det ligger tråd om den ''SC bane i akershus''

              Retteråsen
              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

              Comment


              • Her er min mangler motorcombo men det kommer straks








                Gleder meg til å teste den

                Retteråsen
                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                Comment


                • Likte spess de 1/18 Bane markørene ^^,


                  TM
                  ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                  Comment


                  • De tenkte jeg var fine til bane stæsj til driftingen også ^^ så klarte ikke å la være å legge de i handlekurven, de kostet ikke akkuratt skjorta heller så

                    Retteråsen
                    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                    Comment


                    • Her er min 1/18, Thunder Tiger ZK2 med SC karosseri fra PhatBodies





                      Utenom nye karosserifester så er den helt original, men har planer om å kjøpe en ny esc så jeg kan bytte ut mottageren også og bruke den sammen med Futaba radioen min (ZK2 har kombinert mottager/esc ). Blir kanskje en børsteløs kombo da
                      AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
                      utstyr selges klikk her

                      Comment


                      • Dekka står ikke i stil med SC looken dessverre
                        CRC - 3Racing - Tamiya

                        Comment


                        • Ingen som kjører 1/18 onroad her i landet da?. Jeg var på Rc-land i dag og der tror jeg 1/18 er helt konge. Fikk veldig lyst på en Xray M18Pro men setter skum på Rc18T min nå og prøver det først. Noen som har Testet skum på bilene sinne her?
                          T3 11,Tekin Rs pro,Octa 10.5. Dex 410,Tekin Rs Pro,Octa 6.5t.Tm E4FS/RS 09 Kf,Xcelorin 3.5t,Lrp TC spec.Crc GenXl,Nosram,Octa 5.5t. Corally10X 235mm, Xcelorin 6.5t. Yok MR4BX F,Xcelorin,Gm 4.5t .B4 Ft,Nosram Matrix,Xcelorin 6.5. 1X Rc 18T.Dynamit9200KV. Radio: Spektrum

                          Comment


                          • xray m18 pro er helt rå, tåler ALT og kjører som en drøm.... rett og slett en utrolig bil. vi kjørte i det lokale kulturhuset hele vinteren og håper det blir gjentatt i år. selfølgelig er bilen litt dyr med tanke på at elektronik ikkje er med, men det er virkelig vert det
                            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                            Comment


                            • noen som trenger en LRP Modified high speed 1:18 motor NiB? ubrukt. feil bestilt.
                              Kurt Andersen , Rc Addicted

                              Comment


                              • Rå Team Assosiated RC18 TIL SALGS!

                                Selger min gode gamle 1/18 bil. Har brukt mye penger på denne og har hatt mye moro med den.
                                Har oppgradert ting som styring, servo, motor, mottaker, batteri, dempere, hjul, akslinger, drev osv. Mamba motor med 5400kv er satt inn og går unna som bare det. Følger med en C4 9600kv motor som man kan sette inn (går svinfort, men er morsommere å hoppe med mambaen). To batterier følger med, standardversjonen og en 1400 mah som får den opp i fart.
                                Får ikke lenger ladet opp batteriene fordi broren min har solgt laderen jeg brukte, så jeg har ikke fått testet bilen etter at den har stått på hylla i 2 år ca. Kan hende begge batteriene er ødelagte hvis de var utladet når de ble satt der. Har kjørt med store hjul som på det ene bildet, fungerte flott, men hjula følger ikke med, adapterne gjør det. Som du ser på bildet er den saken som holder karosseriet nede brukket, dette kan holdes nede med teip eller noe sånt.
                                Følger med standarddekk og litt ekstradeler.

                                Selger alt samlet for 1000 kroner.
                                Kom med bud for deler

                                Ta kontakt på pm eller ni 8 8 syv 450 to
                                Befinner seg i Bærum.
                                Kan sende i postoppkrav, kjøper betaler frakt
                                Attached Files

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X