Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vis din 1/18 bil da vel:)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er vell strengt tatt en Rtr med litt team deler det der. Har plast akslinger osv. Skulle gjerne hatt adapterne da.
    T3 11,Tekin Rs pro,Octa 10.5. Dex 410,Tekin Rs Pro,Octa 6.5t.Tm E4FS/RS 09 Kf,Xcelorin 3.5t,Lrp TC spec.Crc GenXl,Nosram,Octa 5.5t. Corally10X 235mm, Xcelorin 6.5t. Yok MR4BX F,Xcelorin,Gm 4.5t .B4 Ft,Nosram Matrix,Xcelorin 6.5. 1X Rc 18T.Dynamit9200KV. Radio: Spektrum

    Comment


    • hello..tenkte på å skaffe meg en slik..
      Team Associated RC18T2/B2 Truck/Buggy Team Kit


      den var jo så billig på amain;O men lurer egetlig på hva jeg burde skaffe av elektronik til denna?
      skal vell egentlig bare kjøre i stua, kanskje lage noe hopp osv...kanskje ta den med en liten tur på bukta også:P så trenger noe med litt futt i=D takk for hjelp:P også hadde det vært kult med en adapter så man kan bruke 1/10 dekk/felger!

      TM
      Last edited by TorMartin; 22 August 2010, 22:09.
      ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

      Comment


      • Senker prisen til 600 kr!!!

        Comment


        • Originally posted by Carlern` View Post
          Senker prisen til 600 kr!!!
          Kanskje du får mer respons om du legger ut en annonse på kjøp og salg delen
          AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
          utstyr selges klikk her

          Comment



          • fra venstre :
            *2 små no-name "kinabiler"
            *Robitronic Scalpel 1:18
            *Losi micro high roller 1:32
            *no-name 1:32 driftebil


            Fra venstre:
            *HY 1:18 brushless truggy
            *Carsson 1:18 - oppgradert med diverse carbon deler
            *Carsson 1:18 - oppgradert med diverse carbon deler + børsteløs
            *no-name 1:18 - artig liten sak
            Link til innlegg med bilder av leketøyene mine

            Comment


            • Nybegynner på dette - går fra Large Scale til 1/18 så dette blir spennedeClick image for larger version

Name:	24092010240.jpg
Views:	1
Size:	69.7 KB
ID:	770176
              Petter Lassen
              www.rc-land.no

              Comment


              • hva slags bil er dette? ser det står et hobbywing børsteløst sett i den . misstenker at den går relativt godt har selv noen 1:18 biler med hobbywing børsteløst og det sparker godt ifra
                Link til innlegg med bilder av leketøyene mine

                Comment


                • Det er en Team Assosiated R18B (ingen orginaldeler igjen ).

                  Testet på teppe igår med 11.1 lipo og 9000kv og det gikk fort!...........
                  Petter Lassen
                  www.rc-land.no

                  Comment


                  • tar den salto ved full speed?
                    Link til innlegg med bilder av leketøyene mine

                    Comment


                    • har bare kjørt litt inne på teppe, må være litt forsiktig med diffene. Men den gikk fort...

                      må finne ut av å programmere esc tror jeg..
                      Petter Lassen
                      www.rc-land.no

                      Comment


                      • kan jeg spørre deg hva slags dekk og felg du har? er det 1/10 ??
                        ang diffene dine får du tak i bulletproof ståldiffer til den på e-bay kommer deg på 40$ for foran og bak da blir den uknuselig, har selv en sånn rc 18b med mamba max 5700kv
                        har også en dynamite 9200kv som skal prøves når batteriene mine kommer fra hong kong skal du ha billige alu deler i Norge gå inn på ballerud miniracing de ligger i bærum bærearmer i alu koster der 109 kr paret og hobby 24 tar godt over 300 kr paret
                        vi har en ganske bra bane rett ved her jeg bor har vært en bmx bane men den blir ikke brukt så vi holder på å lage r/c bane av den
                        super til 1/18 men går også 1/10
                        Team losi ten scte/ team losi tlr ten scte2.0 mip pro4mance x 2 / div båter og fly

                        Comment


                        • takk for tips,har ståldiffer og alt i alu carbon. Funker bra. Hjulene er faktisk kjøpt i Kyosho butikken. Har begynt å kjøre 1/18 innendørs nå, det kan anbefales! Kjøpt en Xray M18 Pro, skal ta litt bilder

                          Kjører på RC land i Oslo, ved SmartClub. supert!
                          Petter Lassen
                          www.rc-land.no

                          Comment


                          • New race Proj, to meet the Swe standards, in the Modified class..

                            Exotek R14 based Buggy...i call it, Exociated R14B by Tp-Parts.. 184mm Wb, Tekin RS Pro, 10.5 motor



                            ARRMA
                            BASHING Nero 6s - Talion 6s Twin brushless 6s - Kraton 6s - Kraton SWB 6s
                            My Blogg

                            Comment


                            • Wow snyggt

                              Retteråsen
                              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                              Comment


                              • Tillfälig instalation av el, skall köra Novak senare, men eldade up 2 motorer pgr av klumpighet

                                ARRMA
                                BASHING Nero 6s - Talion 6s Twin brushless 6s - Kraton 6s - Kraton SWB 6s
                                My Blogg

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X