Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vis din 1/18 bil da vel:)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Min siste bil i samlingen

    Losi Mini monster baja med 2x 370 motor og lipo
    Last edited by Bompi; 11 October 2009, 22:37.
    Xray XB9, Novarossi/OS, Savox, Aka, Rapicon, Spektrum

    sigpicTeam Elefun

    Comment


    • #77
      dette er da min 1:18
      dette er en gøy bil på nesten alle føre ute og gøy inne..
      gammelt bilde har on-road dekk med krom felg=)

      Sunnfjord RC Klubb
      Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

      Comment


      • #78
        Kjøpte igår Losi Mini T`en gelerium akkurat annonserte, kommer i posten. Har ikke testet dette her før, og ihvertfall ikke børsteløst Kommer sikkert bilder og endel spørsmål etterhvert, dere vet vel sikkert hvilke hop ups som er viktigst, hvordan man setter opp børsteløst utstyr, hvor man får tak i ting osv. Sitter visst i Novak Xcelorin(eller hva det heter) bl og regulator, men følger med et annet sett som visst skulle være sinnasaker Og Lipo følger også med.
        Spennende!
        Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

        Comment


        • #79
          SKriver på Swe hoppas ni förstår ändå =) (om det e så att ni inte vill veta av det,säg till så blire på Eng istället)

          TEK18X inomhus bilen (race) testar den lite på RM banan för 1:10 buggy..astroturf.

          Novak 10.5 sitter i och 5 celler..




          Video of TEK18X/Novak/GreenHill - Photobucket - Video and Image Hosting
          Last edited by Thomas P; 30 July 2008, 09:19.
          ARRMA
          BASHING Nero 6s - Talion 6s Twin brushless 6s - Kraton 6s - Kraton SWB 6s
          My Blogg

          Comment


          • #80
            Tro meg, Nordmenn forstår Svensk bedre enn dere forstår Norsk
            "Jeg har vektøy som gjør den jobben der enklere...ett eller annet sted...!"

            Comment


            • #81
              Låter fin det, nu e den nästan klar..liten bildserie me både Buggyn o truggyn..

              Så nästan klar..servoräddare,skumgummi under batt strappen, labba lite me olja o fjä samt limma däcken..









              ARRMA
              BASHING Nero 6s - Talion 6s Twin brushless 6s - Kraton 6s - Kraton SWB 6s
              My Blogg

              Comment


              • #82
                Mini-t Pro

                Lurer på hvor stor motor er vits i en Mini-t pro vurder 6000kv , vil tro bilen blir ukjørbar med noen større
                CRC - 3Racing - Tamiya

                Comment


                • #83
                  Kjøpte en losi mini servo med servo saver men det er 4 ledere på servoen bare 3 min futuba mottaker ?
                  CRC - 3Racing - Tamiya

                  Comment


                  • #84
                    Vil si at 6000kv er mer enn nok ja, jeg har etterhvert justert Xcelorin greiene mine til en svært slapp gasskurve. Med full punch, har forhjula skjelden kontakt med underlaget. Jeg har slitt ut et spurdeksel og en motorplate pga dette på relativt få kjørte batteripakker Drever du den litt hardt får du syk fart på den..

                    Ang servo med fire ledere, det må jeg si jeg ikke har sett eller hørt om før faktisk Har Losi mottageren fire pinner også da eller?(regner med at Losi har tilhørende mottager?)
                    Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

                    Comment


                    • #85
                      Kjører du på omk ?

                      Vel fant ut det er kun på stock mottakeren som bruker 4 lederet min er rolling chassis siden det er pro version uten noe... så da blir en hs-55 eller 65 servo isteden gitt. Bruker losi sport motoren litt til før det blir Brushless. Har jo ikke prøvd bilen enda bare fylt dempere med olje og lakket chassis .
                      Har bestilt Tazer t12 Esc og 2 x 1600 nimh batterier http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...m=380068298477

                      Blir nok greit det her, går for 58 spur og 16t og skal ha 1 61 integy metall spur og 12-13 tenker jeg også.
                      CRC - 3Racing - Tamiya

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Zellion View Post
                        Kjører du på omk ?

                        Vel fant ut det er kun på stock mottakeren som bruker 4 lederet min er rolling chassis siden det er pro version uten noe... så da blir en hs-55 eller 65 servo isteden gitt. Bruker losi sport motoren litt til før det blir Brushless. Har jo ikke prøvd bilen enda bare fylt dempere med olje og lakket chassis .
                        Har bestilt Tazer t12 Esc og 2 x 1600 nimh batterier http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...m=380068298477

                        Blir nok greit det her, går for 58 spur og 16t og skal ha 1 61 integy metall spur og 12-13 tenker jeg også.
                        Kjører litt på bukta ja, hvis det var det du mente?

                        Håper det er karrosseriet du har lakkert, og ikke chassiet(altså understellet på bilen) Ser ikke vitsen med nimh, er jo LiPo og bl som ruler. Nimh gir ikke i nærheten samme fart eller punch som LiPo! Og når det gjelder fart, så har jeg hatt min bil en stund, men har fortsatt ikke fått puttet inn den nye 8000kv motoren jeg har liggende. Kan ikke si jeg helt har sett behovet for mere fart enn 6000kv motoren gir...
                        Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

                        Comment


                        • #87
                          Fikke en 5400 kv mamba fra en kar på lstforums.com så kjøper nok den, får den får 70 dollar med frakt. Så billig pris og kjøper vel et par lipo også, noen du anbefaler som passer ? Var dekslet jeg lakket ja
                          CRC - 3Racing - Tamiya

                          Comment


                          • #88
                            så på dette http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...m=110292866902
                            CRC - 3Racing - Tamiya

                            Comment


                            • #89




                              Losi børsteløs 6000kv og 1:10 foam dekk og carbon chassi kommer

                              Er karbon tårn foran og bak, pluss chassi brace og servo mount i carbon, plus venter hitec hs65 + nye fjærer mye stivere
                              Last edited by Martin K.; 7 November 2008, 15:30.
                              CRC - 3Racing - Tamiya

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by Zellion View Post




                                Losi børsteløs 6000kv og 1:10 foam dekk og carbon chassi kommer

                                Er karbon tårn foran og bak, pluss chassi brace og servo mount i carbon, plus venter hitec hs65 + nye fjærer mye stivere
                                Syykt fin bil!
                                Kjøper ikke mini-t her, men får meg en Mini-lst2 i morgen

                                Kjøper ikke noe options til den med det første, må nesten få muggyen min først :b
                                sigpic

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X