Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vis din 1/18 bil da vel:)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg vill si att mamba 25 er bedere enn ezrun, men koster mer.
    Men noe som er helt konge er sensor baserte bl systemer fra novak!
    Ikke no coggging og veldig mye krefter i forhold til mamba 25, definitifv verdt og kjøpe.
    Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

    Comment


    • Originally posted by Simen Gjørstad View Post
      Jeg vill si att mamba 25 er bedere enn ezrun, men koster mer.
      Men noe som er helt konge er sensor baserte bl systemer fra novak!
      Ikke no coggging og veldig mye krefter i forhold til mamba 25, definitifv verdt og kjøpe.
      Mamba 25 er gått ut av PRODUKSJON, den nye er sidewinder, det er det jeg har. Det er stress . . .

      Jeg er helt klar over at novak er mye bedre, men eZrun har utrolig kick, den funker bra, og koster 1/4 av novak.

      Nå er det jo snakk om greit sett i forhold til et budsjett (700kr). Novak blir fort 1200++ og så kommer frakt osv. Hvis jeg får rå en gang kommer jeg til å kjøpe novak 6.1k for å teste ; - )
      sigpic

      Comment


      • den trenger ikke å være så super rask men rask nok til at jeg ikke går lei
        Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

        Comment


        • Originally posted by Access View Post
          den trenger ikke å være så super rask men rask nok til at jeg ikke går lei
          eZun er veldig rask, du får den ok som 7.8k men det er ikke vits

          Det er vel mer kvalitet, og reaksjons tid vi snakker om her ; - )
          Det er så lite at det nesten bare er nødvendig i løp o.l.
          sigpic

          Comment


          • Jeg er ikke noen proff kjører men det blir atig Kommer til å kjøpe så snart jeg har levert in Mini Raven (kaputt)
            Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

            Comment


            • Mammaen min er litt skeptisk til RC18B siden Mini Raven min ble ødelakt så fort. Så jeg lurte på "Tåler bilen mye og er det mange feil på den?"
              Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

              Comment


              • Originally posted by Access View Post
                Mammaen min er litt skeptisk til RC18B siden Mini Raven min ble ødelakt så fort. Så jeg lurte på "Tåler bilen mye og er det mange feil på den?"
                Den tåler MYYEE!!!
                Søk litt på youtube.
                Eks. 6800kv 3s lipo rc18 bash

                Kar som hopper sykt uten at noe blir ødelagt
                eneste som har blitt ødelagt her er spur og diffdrev. . .
                sigpic

                Comment


                • :P Bra, Jeg skal kjøpe noen Options også. Alu. støtfanger pluss noe annet
                  Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

                  Comment


                  • Originally posted by TurboTangen View Post
                    eZun er veldig rask, du får den ok som 7.8k men det er ikke vits

                    Det er vel mer kvalitet, og reaksjons tid vi snakker om her ; - )
                    Det er så lite at det nesten bare er nødvendig i løp o.l.
                    De novak motorene er 380 motorer, MYE bedere akselerasjon, mindre varme gang, høyere hastighet,(du kan gire høyere) null cogging, lengere kjøre tid. Vill si at novak er bedere på alle måter en kina ezrun. Og kvaliteten er seff bedere. men koster litt mer..

                    Isteden for maba 25 har det kommet ut mamba pro. sidewinder er kun ett sport system.
                    Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

                    Comment


                    • Originally posted by Simen Gjørstad View Post
                      De novak motorene er 380 motorer, MYE bedere akselerasjon, mindre varme gang, høyere hastighet,(du kan gire høyere) null cogging, lengere kjøre tid. Vill si at novak er bedere på alle måter en kina ezrun. Og kvaliteten er seff bedere. men koster litt mer..

                      Isteden for maba 25 har det kommet ut mamba pro. sidewinder er kun ett sport system.
                      Koster mye mer, 4 ganger så mye faktisk.
                      Det er jo sjeldent kvalitet og fart det går på, det er støtten bak produktet.

                      Qoute acces:
                      Ikke kjøp alu. støtdemper! Hvis du får noen harde smell vil den bare bøye seg. Kjøp nylon. Det sprett bare tilbake, kjøper du fra GPM for du nytt hvis det brekker.

                      LA det meste være stock, ivhertfall ikke mye alu.
                      Det legger bare mer vekt på bilen. Ingen, INGEN av chassi deler og sånn i plast har knukket på min. Har kræsja litt, kjøp et sett med spur og pinion som tåler bare. Har Alu spur og stål pinion..

                      Du skal ha 18b? Hvis ikke ville jeg anbefalt å kjøpe med vinge.

                      håper det er til hjelp ; - )

                      - TurboTangen
                      sigpic

                      Comment


                      • Takk, Det er til stor hjelp . Ja jeg skal kjøpe 18B. Jeg tenker på denne støt demperen, Men har du link til den andre støt demperen?
                        Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

                        Comment


                        • Originally posted by Access View Post
                          Takk, Det er til stor hjelp . Ja jeg skal kjøpe 18B. Jeg tenker på denne støt demperen, Men har du link til den andre støt demperen?


                          Er ikke sikker på hvor det går an å få den ellers, men det er bare å søke litt på nettet ; - )

                          Legger ut nye bilder av rc snart :P
                          sigpic

                          Comment


                          • Har lenge lurt på en 1:18 men blir aldri helt sikker.

                            Uansett; Hvilken bil anbefales av desse

                            Team Losi Mini-Baja (pga. karrossen)
                            FMH rush (nærmeste hobbysjappa har deler + kul bil)
                            Evnt. andre?
                            Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
                            Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

                            Comment


                            • Hei!

                              Jeg tenker på å få meg en 1/18, men jeg trenger litt hjelp til valg. Jeg vil helst ha lett tilgjengelige deler og den nærmeste hobbyshopen selger XRAY og Mini Rave. Leste i en post i denne tråden at Mini Rave er veldig dårlig, så det er kanskje ikke det beste valget..?? Har sett litt og kjent litt på den og den virket ganske grei syns jeg. Får den komplett med børsteløst til 1300,- så prisen er det jo ingenting å si noe på. Han på hobbyshopen sa at den skal tåle en del og at den fint tåler børsteløs setup i og med at den kommer med det ut av esken. XRAY er jo mye dyrere, men det gjenspeiler seg kanskje også i kvaliteten? Ikke vet jeg, for jeg har bare hatt/kjørt 1/10 før, så... Eller mener dere at Associated er såpass mye bedre at jeg bør ofre den gode deletilgangen for det?

                              Takker på forhånd for svar!

                              MVH
                              halli

                              PS: Vil selvfølgelig poste bilde så fort jeg får meg bil!
                              Halvard "Bellduck" Soma '94

                              Comment


                              • Mini Rave er ikke noe man gidder å ha i hus nermest. Jeg hadde 3 problemer før jeg fikk den på hjula, 1 var at ESC'en gikk berserk, 2 servoen brant opp, 3 radioen rekker bare 10meter.

                                Ikke kjøp Mini Rave.

                                Det er i allefall min mening
                                Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X