Announcement

Collapse
No announcement yet.

Banebredde for Mini-Z?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det hadde vært knall om du undersøkte litt på tellebruer og medfølgende utsyr, slik at jeg får opp telleverket.
    Har spurt Thomas om han kan snakke litt med Kyosho også, kanskje jeg får et tilbud på en ny en. Ikke at jeg har noen stor tro, men Kyosho kan jo ikke ta hva som helst for produktene sine i disse internett tider.
    Jeg har jo transponder til lap-Z så vil gjerne ha det.

    Skal få bestilt en slik plugg eller to, litt greiere å drive med service uten ledningene på tverrs.
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • #17
      Hvis du skal ha ett tellesystem bare for å kjøre aleine, så finner du sikkert ettellerannet på elfa med en fotocelle til USB eller noe. Litt egeninsats på kodinga og du er i mål...
      mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

      "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
      -
      Röhrl

      Comment


      • #18
        Da var ledninger bestilt.

        Hvem har sagt at jeg skal kjøre aleine?
        Det er for trening...
        Men så begynner jobben med å overtale noen flere til å kjøre og det er lettere å få dem til å skaffe seg deler over disk og hvor man da kan kjøre på Ballerud eller hos Rune uten å skaffe noe nytt.

        Men jeg får se hvor dyrt dette blir.
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • #19
          Hobby ække dyrt, det koster bare masse penger...
          mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

          "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
          -
          Röhrl

          Comment


          • #20
            Nei så sant så sant, hadde ikke fått råd til dette uten å "rydde" litt i hobbyen min da.
            Men med for mange prosjekter, så kommer jeg ingen vei med noen av dem.
            Så litt mere reindyrking av hva jeg vil drive med, så tror jeg dette blir bra jeg.

            Synd det er så lenge til banen kommer, så jeg antar jeg må ned en tur til Rune eller sparke Thomas i rompa, før jeg har banen i hus.
            Kanskje sparke deg i rompa zabbegutt??
            Du har jo bane ferdig satt opp i garasjen, har du ikke.....
            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
            Facebook -> Mini-Z Norway

            Comment


            • #21
              Rumpesparking er bra
              Jeg har hvertfall garasje satt opp.
              Har også begynt å sysle med noe karosseri-greier.

              For ikke å gå helt of-topic. Banebredde blir rundt halvmetern tenker jeg.
              Tenkte å bruke gutta som rundetellere. Men det spørs om de vil telle bilen din, da den ikke er VAG
              mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

              "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
              -
              Röhrl

              Comment


              • #22
                Jeg tar bare frem penslen og lakkerer en 7-8 ringer i fronten, slik at jeg får flere ringer enn deg....
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment


                • #23
                  kanskje jeg får lov til å dukke opp med min lilla micro rs4 når banen er på plass?? hvem vet. er jo litt større da.
                  moro å se at andre faktisk har tid til hobbyen sin
                  living in the fast lane

                  Comment


                  • #24
                    hvis du klarer deg med veldig krappe svinger og til tider 60cm banebredde, så hvorfor ikke.
                    Tid og tid, det er slikt man må gjøre det til. Sånn er det vel det meste.

                    Jeg kjøpte sammenleggbar RCP bane, slik at jeg kan ta den med på jobben og kjøre mens en viss etat banner over at det er nedetid på datasystymene sine...Blir ikke så mye overtid hvis jeg skal jobbe hele tiden...Kanskje jeg får med et par gutter på jobben også, til å kjøre en gang eller to i måneden. Få rundetidene opp på storskjerm.
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • #25
                      har fått lyst på en mini-z så jeg lurer på om ikke det blir en slik om ikke så lenge.
                      living in the fast lane

                      Comment


                      • #26
                        Da anbefales det å kjøpe noe ordentlig med en gang.
                        Det er ikke noe morsomt med en bil som gjør hva den selv vil.
                        Mye morsommere når den gjør det du vil.
                        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                        Facebook -> Mini-Z Norway

                        Comment


                        • #27
                          har foreløpig havnet på en MR-02EX MM. kan ikke så mye om mini-z enda men tror denne kan være et greit utgangspunkt.
                          living in the fast lane

                          Comment


                          • #28
                            Pass deg litt. Det finnes noen utgaver med utrolig kjip elektronik. Kjenner ikke EX versionen, men den som heter i, den som elefun har klart å ta inn, er ufattelig stusselig. Ingen brems og brenner lett...
                            mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                            "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                            -
                            Röhrl

                            Comment


                            • #29
                              Så veldig bra ut den mr-02ex.
                              Men lag en tråd og få de som kan det til å svare.
                              Så tar du en tur til Rune i september og så får du satt opp bilen ordentlig.
                              Etter det så blir det bare morro.....
                              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                              Facebook -> Mini-Z Norway

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by zabbe View Post
                                Pass deg litt. Det finnes noen utgaver med utrolig kjip elektronik. Kjenner ikke EX versionen, men den som heter i, den som elefun har klart å ta inn, er ufattelig stusselig. Ingen brems og brenner lett...
                                Har såvidt skjønt at de med "i" er en meget forenklet utgave uten brems bl.a. som du sier så disse holder jeg meg langt unna
                                Skal ut i pappaperm i slutten av november og da regner jeg med at det blir litt tid til overs for hobbyen.
                                living in the fast lane

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X