Announcement

Collapse
No announcement yet.

Banebredde for Mini-Z?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by RuneRG View Post
    Men morro er det uansett.
    Så sant som det er sakt
    mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

    "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
    -
    Röhrl

    Comment


    • #92
      buuhhuuu

      Gikk ikke i orden med Lap-Z....pokker

      "er ikke sint, bare veldig veldig skuffet"
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

      Comment


      • #93
        Kjipern.
        Har du prøvd å få tak i han som hadde kyosho butikken i kr.sand? Han la ned banen en stund før han la ned butikken. Eller om lapz'en var butikken sin, så bør kyosho ha en brukt en. Prøv å få tak i Baremorten. Vet han kjørte miniz og det sto en transponder i bilen jeg kjøpte av ham. Vet ikke hvor han kjørte riktignok. Pål eller nøtta har sikkert nr hans.
        Last edited by zabbe; 22 September 2011, 09:12.
        mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

        "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
        -
        Röhrl

        Comment


        • #94
          Hei.
          Tenkte å handle RCP Mini 96 + expansion kit fra Tinyrc.com.. Lurte på hvor mye du betalte i frakt og total kostnad ink moms?
          Hvordan er det å kjøre flere sammen på den banen uten exp. kit?
          .:Futaba 4PL:.
          .:Hpi Vorza Flux:. .:Axial scx-10:. .:Yokomo Dib:.

          Comment


          • #95
            For det første, send dem en forespørsel angående pris på frakt. Det er et must!

            Denne kommer som 2 pakker, hvor frakt blir delt i 2.
            Mini 96 Track - $199.99
            Mini 96 Shipping - $178.70
            ca 800,- for forenkelt fortolling og mva.

            Denne kommer som en pakke:
            Mini 96 Expansion Kit - $101.99
            Mini 96 Expansion Shipping - $87.61
            ca 360,- for forenkelt fortolling og mva.

            Det er hva jeg betalte.
            Det er 14 dager arbeidstid for RCP til å lage banen til deg. 1 dag som Tiny bruker på ompakking, så er det 11-18 dager før du har pakka, hvis du bor i Oslo området. Sikkert bare en dag ekstra hvis du bor utenfor.



            Når det gjelder kjøring, så er vi ofte 3-4 mann som kjører på den smale. Selve kjøringen er ikke noe problem og vi har det kjempemorro.
            Men for oss som ikke kan kjøre, så blir det ingen high-speed sletter / svinger, da det rett og slett er for smalt.
            Så etter min personlig og helt "objektive" mening, så "må" du ha expansion kit'et. Da det vil gjøre kjøregleden enda større.

            Alle vi som kjører på den vanlige banen er enige i at vi "trenger" utvidelsen og at det vil gjøre det mer morro.
            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
            Facebook -> Mini-Z Norway

            Comment


            • #96
              Da er siste pakke på vei fra posten til mitt nærmeste postkontor.
              Så kanskje jeg får begynt på søndag kveld med å sette alt sammen.

              Egentlig så gruer jeg meg til selve jobben med å sete alt sammen og få plass i stua.
              Men gleder meg til å kjøre litt....
              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
              Facebook -> Mini-Z Norway

              Comment


              • #97
                Et tips ang frakt.
                Sjekk http://norusonline.com/

                Mulig det kan være en del å spare på dette, selv om det vil ta noe lengre tid
                Mini-ZNorway.com
                Speedy PigZ Raceway

                Comment


                • #98
                  Takker for svar, blir ikke så billig fra usa alikevel. Men har fått tak i 2 sett med mini 96 kit brukt
                  .:Futaba 4PL:.
                  .:Hpi Vorza Flux:. .:Axial scx-10:. .:Yokomo Dib:.

                  Comment


                  • #99
                    Så bra.

                    Billig blir det ikke, men med dagens dollarkurs så får man nesten utvidelsessettet gratis i forhold til butikkpris i norge.
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • Siste pakka hentes i dag.
                      Så nå mangler jeg bare telleverk....
                      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                      Facebook -> Mini-Z Norway

                      Comment


                      • uff da... jeg må visst sende den tilbake.

                        Har nå lest manualen og der står der
                        5) Caution:
                        b) use caution when more than one car car is on the track at the same time. Cars can come in contact with each other and ultimatly allow a car to travel over the side rail.
                        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                        Facebook -> Mini-Z Norway

                        Comment


                        • Hørtes ikke trygt ut, nei.
                          mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                          "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                          -
                          Röhrl

                          Comment


                          • På mandag er det kjøring på jobben min. Fra ca 16:30 og til 21.........en gang.
                            Resten av uka kan du eventuelt prøve hjemme hos meg zabbe.
                            Da med utvidelsessettet.
                            Tenkte jeg skulle bruke søndag kveld og utover til å sette det emste i sammen, kanskje til og med få en layout som kan få plass i stua.
                            Ser at det som virkelig mangler er en eller to slike wide turns, slik at svingen før eller etter langsletta får en litt svakere 90 garders sving. Den blir veldig brå den 90 graders som følger med.
                            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                            Facebook -> Mini-Z Norway

                            Comment


                            • ja....med min tålmodighet, så er banen min snart oppe.
                              Har fått hjelp av hu på 7 år, så dette gikk ganske bra.

                              Skal klage på noen fliser, da de har brennmerker i seg. Men jeg har ikke plass til alle flisene i stua mi.
                              Må bare støvesuge litt først, før jeg kan sette sammen resten.

                              Bilder kommer så fort jeg har fått ferdig banen og tatt ut en defekt disk av maskinen min.
                              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                              Facebook -> Mini-Z Norway

                              Comment


                              • Da har jeg bilder....

                                Alt jeg har fått bortsett fra festene til vantene


                                Først prøvde jeg meg på orginal layout


                                Det var det ikke plass til så da prøvde jeg litt anderledes


                                Legger ut vantene


                                Den banen så for lett ut, så jeg endret litt til og akkurat nå ser den slik ut


                                Tror den skal bli endret litt til. Men det får komme når jeg orker mere.

                                Det er 2 problemer med denne banen, den ene er at innersvinger ser ut til å være 1 mm tynnere enn resten av banen

                                Dette har jeg sett før, så jeg tror de lager dem slik.

                                Det andre er at det er brennmerker i noen av flisene som er såpass store at de skal jeg klage på.
                                Så får jeg se hva som skjer.
                                Små brennmerker spiller loiten eller ingen rolle, men i skal 1:27 så blir dumpa som en fartsdump....

                                Utrolig kjekt å ha bane i stua.

                                Kan ikke skjønne hvorfor jeg er skilt og ikke har noen dame på gang, når jeg har så mye kult elektrisk utstyr....




                                Da var siste layout klar.
                                Denne tror jeg at jeg skal beholde litt
                                Last edited by NoBrainer; 24 September 2011, 15:22.
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X