Tenker jeg skal bruke litt arbeidstid på maskering og lakkering i dag....
Kanskje jeg kommer med noe annet enn hvit bil også.
Artig at R8 ikke har hvit farge orginalt. Det var litt kult.
Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Den er ikke sånn blåhvit som de andre hvite karosseriene. Den er faktisk litt mørker hvit enn de andre.
Minner meg litt om Tamiya Racing white. Er såklart ikke korrekt, men pittelitt...
Forresten, den blir vel oransje uansett.....
Jada. Din ER Racing White.
Den orginale hvite R8 er nesten lik.
Skal bli artig å se forskjellen i kveld. Jeg veit den ulakkerte er lysere men ikke sikker på hvor mye..
Mens en ulakkert F360 eller Mosler en blåhvit i plasten.
Skulle hatt bane tilgjengelig hele tiden gitt. Er jo umulig å finne ut om endringer jeg gjør funker.
Bilen var som vanlig litt rar i går. Funka bra og gikk fort med nyslipte X15. Men sleit dem ut veldig fort. Understyrt? Prøvde så med X20. Da overstyrte den som et h****te.
jeg trenger altså et oppsett som gir meg mer og mindre grep både foran og bak. Kan bli litt trøblete
Bra jeg er aleine med gutta i kveld, så jeg får skrudd en del...
Høres lurt ut.
Bakerste hullet stiver jo opp t-plata veldig opp/ ned. Sideveis blir den mer kvikk til midtposisjon.
Blir no kjøring her på lørdag fra ca 10 - 11 tida på dagen. Ellers så blir det nok en kveld eller to til uka også med virkelig hardkjør på 5 og 8 minuttere
Smurt dempere bak, bytta til grønn fjær på toppdemperen. Mener at det har funka tidligere... Snudd pivot-skruen så jeg har tilgang til den fra
oversiden. Har endelig somla meg til å kutte ned motorledningene...
nå skal jeg finne ut av dette en gang for alle. Håper jeg
Comment