Announcement

Collapse
No announcement yet.

Z's mini-zs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nok en finfin kveld på banen til eiker-rc

    Persa skikkelig i både mod og stock...
    mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

    "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
    -
    Röhrl

    Comment


    • Veldig bra!
      Moro å se at farta øker. Hvem blir førstemann under 7?
      Mini-ZNorway.com
      Speedy PigZ Raceway

      Comment


      • Mest sansynlig du
        Både farta og interessen øker, så dette blir bra
        mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

        "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
        -
        Röhrl

        Comment


        • hadde du vært der i 2 minutter til så hadde det ihvertfall stått på 8 tallet på meg istedet for på 9 tallet haha god tid på deg LM
          sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

          Comment


          • Under 9 med plast t-plate? det er kjapt!
            mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

            "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
            -
            Röhrl

            Comment


            • gleder meg til å få satt på goplata igjen tror jeg skal ordne meg et lite tplate lager etterhvert
              sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

              Comment


              • Buhuuu.
                God-motoren min døde i går
                Det var den uungåelige diagnosen gåene bronselagre, som til slutt ble dens bane.
                Min kjære, superraske grisenydelige 70t. Du gav meg så mange fine stunder i det alt for korte året vi fikk sammen.
                Du vil alltid huskes for ditt fantastiske bånndrag, din høye toppfart og din smoothe motorbrems.

                Jeg vil aldri glemme deg. og det er med sårt hjerte du nå stedes til hvile.

                Familien ønsker en stille sermoni.

                ************************************************** ***************

                Jada Tommy. Om du leser dette på den nye smarte phonen din. Du har nå den raskeste stock bilen. For en så rå motor finner jeg aldri igjen Grattulerer med dagen !!
                mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                -
                Röhrl

                Comment


                • du har ikke vært inne på tanken om att du kansje er en smule avhengig av disse Z bilene?
                  IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
                  Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

                  Comment


                  • Fikk du til zround app'n zabbe?
                    Blei det noe prating på øret etter reinstallasjon?
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • Jepp. Endte med mye inst og av inst av ymse tts-greier og etter inst av siste utgave av zroundappen funka det. Hva som egentlig gjorde utslaget er jeg usikker på
                      mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                      "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                      -
                      Röhrl

                      Comment


                      • Det var trist med motoren din Zabbe. La oss håpe det en gang i fremtiden kommer en ny motor inn i livet ditt som kan slukke alle sorger og knuse alle rekorder.
                        Mini-ZNorway.com
                        Speedy PigZ Raceway

                        Comment


                        • Originally posted by NatteFrost View Post
                          du har ikke vært inne på tanken om att du kansje er en smule avhengig av disse Z bilene?
                          Han er helt klart ikke aleine om det isåfall!

                          Den zround appen var herlig. Gleeeeder meg til å reise opp å bare knote med bilen og den appen. neste kjørekveld, kan du ikke komme snart!!
                          sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

                          Comment


                          • Sånn!
                            Da er bilene og jeg klare for vintercup til Onsdag.

                            "ny" 70t i Porscha. Akkurat like rask som før Drøyt 1/100 bak pers med den gamle motoren. Det er altså kanskje noe annet som gjør at bilen min er så rask. Kanskje det rett og slett er en kombinasjon av alle de bittesmå detlajene. Feitere interne ledninger, Lett diff, kanskje det er lite luftmotstand i Porscha.
                            Ikke veit jeg. Men fort går det

                            I mod har jeg endra til ett litt snillere karosseri en Råtta. Tenkte jeg skulle prøve gtR'en igjen. Kjempestabil og fin og ikke noen "issues" under test i går. Blir spennende å se om den er like grei på supergrepet på pigZ da

                            Og så har jeg av en eller annen grunn fått tilbake stabil-men-ikke-grizefort kjøringa mi. Banker runde på runde innafor ett tiendel eller halvannet. Så bare pass dere. 5.plassen er min igjen
                            Hvis jeg bare husker å puste og blunke og sånn da
                            Last edited by zabbe; 10 February 2014, 13:14.
                            mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                            "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                            -
                            Röhrl

                            Comment


                            • Kan ikke si jeg er like trygg som deg.... Har en stock og børste mod som er demontert for å få VE bilen til å virke, selv da er ikke VE bilen i orden, håper det er dekka som er siste faktor for at den skal være kjørbar, så nå har jeg tre biler jeg må få i orden før onsdagen :-(

                              Comment


                              • jeg liker jo å kunne sitte å slappe av på løpsdagen, mens andre stresser med å få bilene til å virke (så jeg kan sitte å mobbe/syke ned motstanderne )

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X