Announcement

Collapse
No announcement yet.

Z's mini-zs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Takker!
    De kule gutta kaller det F1. De tror vist det blir sååååå mye tøffere da
    mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

    "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
    -
    Röhrl

    Comment


    • Fyttirakkern for en frustrerende kveld.
      Stock'en sladda ut noe alvorlig i venstresvinger, hvertfall av og til. Noe som seff gjør det vannskelig å kjøre jevnt i 8minutter.
      Da jeg endelig fikk mod'en til å gå greit var selvfølgelig finalen unnagjort. Denne var også ugrei i venstresvinger.
      Er ikke det ett typisk syndrom på ikke helt greit grep i hekken?
      Må prøve ut nye bakhjul altså.

      Og forresten. Voodoodråpene står bak ac'n

      LM'en funka fint da hvertfall. Ganske digg å skru sammen en bil, sette den på banen og så funker den med en gang.
      mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

      "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
      -
      Röhrl

      Comment


      • Den LM'n var skikkelig lekker.
        Hva slags dekk hadde du på?
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • Takker.
          det har jeg faktisk ikke peiling på
          Har ett sett med kyo 20 og 30 som skal på før nestegang.
          mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

          "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
          -
          Röhrl

          Comment


          • skal nok klare å få`n Lars Martin inn i "go-cart" miljøet en gang bare vent til Jeg, Lasse, Ola og Rune suser rundt i Grand Prix style da begynner det nok å klø i konkurranse instinktet til Zabbe
            sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

            Comment


            • Hehe. Lissom
              har en del kule biler jeg holder i drift. Ser ikke helt poenget med å ha en som ikke er kul i tillegg
              mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

              "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
              -
              Röhrl

              Comment


              • bare vent du Lm. må bare vente til vi andre suser rundt på banen da kan det nok hende at du ryker på en slik en olabil med motor lett å si nei nå men skal love deg at det blir like lett å gå på et kjøp seinere hehe vi krysser fingra for deg Lm haha
                sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

                Comment


                • Skaff deg en ARSE Spec Porsche 934 og en Nissan LeMans du Henden....
                  Før du maser på andre....

                  Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                  Facebook -> Mini-Z Norway

                  Comment


                  • Hehe. Og en gtmod
                    bare la han mase. Vi andre veit jo at det ikke fører frem.
                    F1 er jo nesten like uspennende som bøggy...
                    mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                    "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                    -
                    Röhrl

                    Comment


                    • Men buggy spretter og hopper jo. Synd ingen gidder å kjøre med dem da banen må bygges om litt.
                      living in the fast lane

                      Comment


                      • Phew.
                        Oppsummering etter dag to på VeZtfoZZen raceway
                        Det er fremdeles glatt. Skikkelig glatt. Vi har nå tatt avgjørelsen om at det kunn tillates PN-dekk. Hvertfall i innkjøringsperioden. Tuten til støvsugeren var borte, så vi fikk ikke støvsugd. Masse deilig, grått produksjonsstøv i bilen etter endt kjøring, så her er det bare å sette igang med rens og kjøring.

                        Jeg har blitt stor gutt, og prøvde den nye EX10-Eurus sendern min i går. Jaggu måtte jeg lære meg å kjøre på nytt, gitt Er sliten i høyrearmen etter for tung styring, så her må det mekkes litt.

                        Ellers Går stock-bilen min fort. Men den subber litt i gulvet. Trodde det var foran, men sånn den oppfører seg i sving virker det som det er bak. Grom-Tplata mi knakk på søndag, så nå kjører jeg med en backup. Får prøve med litt mer preload på toppdemperen for å løfte hekken litt.

                        Ellers må jeg si det er skikkelig deilig å ha bane 10min unna. Kan lissom kose meg med å dreie dekk og pusse diff uten å være redd for at det går nevneverdig utover kjøretid. Også blir dagen derpå så mye mer behagelig når man ikke har en time å kjøre hjem fra banen
                        mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                        "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                        -
                        Röhrl

                        Comment


                        • Amen!!!!!!
                          sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

                          Comment


                          • Hehe.
                            Blir nok bra til slutt. 100000 runder går fort, og da tenker jeg det begynner å funke.
                            Gå over med en fuktig mopp og la lufttørke før neste støvsuging.

                            Har skyfla ut grått støv av bilene mine også
                            Mini-ZNorway.com
                            Speedy PigZ Raceway

                            Comment


                            • Originally posted by NoBrainer View Post
                              Skaff deg en ARSE Spec Porsche 934 og en Nissan LeMans du Henden....
                              Før du maser på andre....

                              You Know I would if I could blei rimelig klam i i henda da jeg så den porscha som står på veggen på PigZ banen så... ja.... har lyst på Men som sagt jeg kan ikke bruke alle penga vi har og på hva jeg vil så alt får komme når det kommer. Men prioritering på bil= gtmod bil, (eller en ny som stock med levitizer) porsche, le mans........ om det tar 10 år eller 1 år veit jeg ikke... men.. det skal skaffes
                              sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

                              Comment


                              • Originally posted by zabbe View Post
                                Hehe. Og en gtmod
                                bare la han mase. Vi andre veit jo at det ikke fører frem.
                                F1 er jo nesten like uspennende som bøggy...
                                ihvertfall godt vi er enig på buggy delen jaja, hvis du ikke vil kjøre F1 så vil du ikke kjøre F1. når jeg får kjøpt meg en F1 bil etterhvert så er vi ihvertfall 4 stykker som har det og da er det ihvertfall mulig å få kjørt ordentlig....
                                sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X