Announcement
Collapse
No announcement yet.
Z's mini-zs
Collapse
X
-
mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
-Röhrl
-
Finnes vel fler vil jeg tro. Tamiya plastkit nr 24318
Alltid klar for Porsche cup
Flere Porscher med 94mm WB:
Tower Hobbies carries an expansive collection of RC cars, RC airplanes, RC boats, model trains, sot cars, and supplies for all hobbyists.
Tower Hobbies carries an expansive collection of RC cars, RC airplanes, RC boats, model trains, sot cars, and supplies for all hobbyists.
Porscher jeg har lyst til å sjekke ut til mini-z:
Last edited by zabbe; 5 September 2011, 23:20.mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
-Röhrl
Comment
-
ah...du har vært å kjøpt et veldig porøst byggesett du vil ha på bilen din du.
Egentlig ikke til å kjøre med, for da spruter delene.
Kult
Fant en Trabant også, må sjekke hjulavstandJeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Comment
-
Hehe. Delene spruter av Mini-z karosseriene også
-Röhrl
Comment
-
dine mini-z'r ja....de med alle ringene...
Men du, med det overhenget forran og bak på Moby Dick'n din, må du ha mye høyere bakkeklaring på karosseriet for at det ikke skal skrubbe i bakken?
Hvordan lager du fremre feste?Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
Du....
Jeg har hørt noen rykter om at biler med ringer i fronten velter for lett og at "noen" måtte bytte til Lexus for å kjøre fortere enn meg.....
Stemmer dette zabbe?
Eller er dette løse rykter av et øyenvitneJeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
Lexus? Kunke falt meg inn. Snubla over en gammal lambo, men den var kort og hadde ikke plass til disc demperen. Noen blander nok med en annen eller noe...mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
-Röhrl
Comment
-
Etter 5timer med meeget tett kjemping på litt trang bane i natt, så er audien nå pensjonert.

Hva skal jeg kjøre nå da?mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
-Röhrl
Comment
-
hmmm...
Nope.mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
-Röhrl
Comment
-
Men hvordan gikk kjøringen, bortsett fra at Audi'n blei pensjonert.
Likte gutta kjøringen, eller satt du aleine?
Blei banen stor nok for dere eller blei det en trang bane?
Noe mere infor her hadde vært kult.
Hvordan oppførte bilen seg etter at du byttet til 2.4GHz? Er det bare fryd og gammen??Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
Vi var bare to stk i går. Banen har bredde fra ca 40cm-100cm. Litt varierende da vanta fløtta på seg når vi traff dem hardt nok
Vi er omtrent like gode/dårlige til å kjøre. Og bilene gikk ganske like fort, så det ble noen veldig tette dueller. Derav gaffa-fanger på audien.
Det er litt liten plass. Men allikevel nok, på en måte. Tror det blir veldig fullt med 4 biler på en gang. Ikke noe skikkelig rett langstrekke, men en gangske lang highspeed sving.
2.4Ghz er gull. Litt kjipt med den rygginga bare
-Röhrl
Comment
-
Jeg kommer til å bestille meg en slik ICS dingseboms, slik at man kan stille på slikt.
Ellers fikk jeg Rune til å fikse 2 stk biler på fredag, som hadde dette "problemet".Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
Det står definitivt på lista over ting som må gjøres. Ser nå at jeg har dratt ut en del gjenger i chassis plasten også. Så det må nok shoppes mer enn bare karosseri...mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
-Röhrl
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment