Ahhh fryd og gammen. Nybilen er kommet i hus.....nybil for meg i alle fall. Kjøpt meg en brukt MBX-6 Eco roller. På veg over dammen er motorsett og nytt karosseri. Allerede i hus er styreservo og mottaker. Dagene kan ikke gå fort nok akkurat nå. Tower Hobbies sendte motor og ESC i går. Håper den an være i hus til uka. Da blir det en liten prøvetur før vi staller unna og koser oss med litt generelt vedlikehold gjennom vinteren.
Må bare si det....bilen kjennes helt utrolig veldbygd ut. Har ikke det helt store sammenligningsgrunnlaget, men førstebilen min (HBX Rocket) når ikke MBX'en til knærne en gang.
Uansett - denne tråden får være netthjemmet til bilen. Her vil jeg garantert stille spørsmål og komme med oppdateringer etter hvert som ting skjer.
Må bare si det....bilen kjennes helt utrolig veldbygd ut. Har ikke det helt store sammenligningsgrunnlaget, men førstebilen min (HBX Rocket) når ikke MBX'en til knærne en gang.
Uansett - denne tråden får være netthjemmet til bilen. Her vil jeg garantert stille spørsmål og komme med oppdateringer etter hvert som ting skjer.

Comment