Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hot Bodies D8

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvor mange grader på camber og toe in/out skal du kjøre med?
    GLENN ROSTØL - 76
    - Hot Bodies D8 Hara Edition,smartech titan,Hobao,Kyosho MP9
    - RB B11, DX3S,Savox,,Team Orion

Comment

• Originally posted by Glenn.R View Post
      Hvor mange grader på camber og toe in/out skal du kjøre med?
      Heile hau.
      € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
      € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• Har lest litt om at det skal være nice med 1 stk alusko i tillegg til 2 vanlige..

Noe som har prøvd??

OG er det noen som har en de vil selge? Som passer sammen med de orginale...
        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
          Har lest litt om at det skal være nice med 1 stk alusko i tillegg til 2 vanlige..

Noe som har prøvd??

OG er det noen som har en de vil selge? Som passer sammen med de orginale...

kjøp et sett.. meine kissa har et sett me alusko for 100lappen, hvis ikkje du vil ha orginale Hb sko på, koste 250 el någe sånt
          € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• Originally posted by K-man View Post
            kjøp et sett.. meine kissa har et sett me alusko for 100lappen, hvis ikkje du vil ha orginale Hb sko på, koste 250 el någe sånt
            Har kjøpt et sett Har du prøvd det Kenneth, og va d no gudd?
            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
              Har kjøpt et sett Har du prøvd det Kenneth, og va d no gudd?
              har hatt 3alusko på dn gammle eg.. har kjøpt alu t den haran og mn ikkje satt d på enda.. har go tid..
              € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• Endelig, da har Nosram kommet med et 1700mah Lipo batteri som sklir rett ned i batteriboksen på D8`en. Så jeg skal til Mustit en dag og hente meg et
                Team Mustit RC
                - Xray XB9 - RB- Byron - Sanwa - Savox -

Comment

• På D8`en sitter det en klunk i tanken med et steinfilter i enden, og det er jo gull. Men jeg har opplevd at den har løsnet for meg en gang, så steinfilteret hang igjen i veggen på tanken når bilen lå på hodet. Og jeg har opplevd at hele filteret ramla av inne i tanken en gang i fjor, og da blir det fort litt jubaluba..

Så jeg plukket ut slangen med filteret på Haravogna, og kuttet vekk et par mm av slangen så jeg får bedere klaring mot veggen i tanken:

Så klippet jeg av et par stumper av en annen fuelslange og tredde dem utenpå så de fungerer som slangeklemmer:

Samme løsning i begge ender, så nå skal den nok sitte godt på plass hele sommern
                  Team Mustit RC

Comment

• Da var Lipo batteriet bestillt
                    Blir spennende og prøve
                    GLENN ROSTØL - 76
                    - Hot Bodies D8 Hara Edition,smartech titan,Hobao,Kyosho MP9
                    - RB B11, DX3S,Savox,,Team Orion

Comment

• Originally posted by Hilux View Post
                      På D8`en sitter det en klunk i tanken med et steinfilter i enden, og det er jo gull. Men jeg har opplevd at den har løsnet for meg en gang, så steinfilteret hang igjen i veggen på tanken når bilen lå på hodet. Og jeg har opplevd at hele filteret ramla av inne i tanken en gang i fjor, og da blir det fort litt jubaluba..

Så jeg plukket ut slangen med filteret på Haravogna, og kuttet vekk et par mm av slangen så jeg får bedere klaring mot veggen i tanken:

Så klippet jeg av et par stumper av en annen fuelslange og tredde dem utenpå så de fungerer som slangeklemmer:

Samme løsning i begge ender, så nå skal den nok sitte godt på plass hele sommern
                      spennende..
                      men har du et super duper triks på kossen du får slangen lett på plass igjen?
                      sleit litt med det der på "gamlingen" (D men det endte opp med at eg blei så forbanna eg et kjøpte nny komplett tank.
                      € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• Originally posted by Hilux View Post
                        Endelig, da har Nosram kommet med et 1700mah Lipo batteri som sklir rett ned i batteriboksen på D8`en. Så jeg skal til Mustit en dag og hente meg et

Link???
                        € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• Originally posted by Glenn.R View Post
                          Da var Lipo batteriet bestillt
                          Blir spennende og prøve

Link???
                          € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• Da er Hara bilen så og si startklar. Fikk lakka karosseri og gjort unna siste rest i dag, så nå sitter jeg bare å kikker etter sola

Har bygd meg en el versjon også. Tenkte jeg skulle teste det litt utover sommeren, vogna er bygd opp av en Hara Ed med Tekno RC konversjon kit, Tekno RC elektri klutch, Tekin ESC og motor.

Team Mustit RC

Comment

• Små frekt Hilux en av hver også av alle ting! du har en morsom sommer i vente
                              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                              Futaba 4pk

Comment

• Ser bra ut Jonny, blir vel ikke lettere i år enn i fjor og slå deg...
                                Mugen MBX6R, RB, Beta, Savox, Pirhana, Futaba, Tekno Rc
                                www.mustit.nI

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X