Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hot Bodies D8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hei. bruker dere de orginale kulelagra rundt om bilen,eller finnes det andre merker som er billigere som funker like greit?

    Comment


    • Finnes masse lager der ute. Du kan jo prøve naga racing sine, funker greit de og er billige fra buggyshop.no

      Comment


      • Originally posted by rolfern View Post
        Finnes masse lager der ute. Du kan jo prøve naga racing sine, funker greit de og er billige fra buggyshop.no
        hvor ofte bør en skifte lagra??
        € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
        € Team Sjølsponsa2012 €

        Comment


        • skifte lager.
          det har ikke jeg noen regler på ialfall
          jeg pleier å bytte de når de står i sju stein

          Comment


          • hehe... Da kjører me nok samme stil.

            har du måttet etterfylle diff olje i diffene dine noen gang? eller bytter du olje etter hva bane du skal kjøre på??
            € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
            € Team Sjølsponsa2012 €

            Comment


            • Diff olja blir borte etterhvert, lurt å bytte den ganske ofte da virker de mye bedre.

              Comment


              • okey...

                Då får jeg nok ta turen ned til buggyshopen å shopa litt stoff..
                € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                € Team Sjølsponsa2012 €

                Comment


                • Originally posted by jan erik kåsa View Post
                  har ikke noen erfaring med bilen men jeg har lest 93 sider om den på rctech.
                  eneste minuset jeg har funnet med bilen er drivakslene ikke er helt gode,de knekker.
                  men det har kommet nye og de skal vere bra.
                  har du bytta til dem nye drivakslene i bilen din jan e.???
                  € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                  € Team Sjølsponsa2012 €

                  Comment


                  • Motor og servo til D8

                    Hei!
                    Har kanskje tenkt og kjøpe meg D8'en, men lurar litt på korleis motor og servo dikkon bruka til den bilen eller kossen motor eller servo som dikkon anbefaler, er så mykje å velje i mellom, så det hadde vert fint å fått vete kva dikkon andre køyrar med slik att eg ikkje finn ein motor som ikkje passar eller fungerar dårleg til den bilen.

                    Henrik
                    Heli/fly: Thunder tiger mini titan, blade mcpx, parkzone p-51 mini, clouds fly, spektrum dx6i
                    Bil: Hpi sprint 2 drift/m hpi flux, Hot Bodies VE8/m Tekin Rx8/2050Kv og spektrum dx3s

                    Comment


                    • Visst du skal ha D8, så har jeg en D8 med lettvekstchassi, som jeg skal selge, send pm om du er intresert i den ..
                      Ang motor er det vel Novarossi motor og Savöx servoer som er mest inn nå på alle biler? Vet ikke om det jeg sier nå stemmer, men i allefall det jeg har sett mest ;P

                      Comment


                      • Jeg kjører Go motorer og savox servoer. Go motoren er et rimelig alternativ som funker veldig bra.

                        Comment


                        • Originally posted by BSS View Post
                          Visst du skal ha D8, så har jeg en D8 med lettvekstchassi, som jeg skal selge, send pm om du er intresert i den ..
                          Ang motor er det vel Novarossi motor og Savöx servoer som er mest inn nå på alle biler? Vet ikke om det jeg sier nå stemmer, men i allefall det jeg har sett mest ;P
                          koffer ska du selge d8en din?
                          € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                          € Team Sjølsponsa2012 €

                          Comment


                          • Fordi jeg ikke har brukt for 2 ....

                            Comment


                            • Originally posted by hallingen93 View Post
                              Hei!
                              Har kanskje tenkt og kjøpe meg D8'en, men lurar litt på korleis motor og servo dikkon bruka til den bilen eller kossen motor eller servo som dikkon anbefaler, er så mykje å velje i mellom, så det hadde vert fint å fått vete kva dikkon andre køyrar med slik att eg ikkje finn ein motor som ikkje passar eller fungerar dårleg til den bilen.

                              Henrik
                              rolferen ska jo sella sin D8, hvertfall masse deler å stæsh med dn
                              € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                              € Team Sjølsponsa2012 €

                              Comment


                              • Er det flere her som sliter med servo savern på D8?
                                Jeg kjører mye på grus,og det setter seg veldig fint støv inni savern så den slutter å funke etter noen tanker,så det går en del servo horn om dagen

                                Noen som har gode tips??

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X