Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hot Bodies D8

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Servo saver

Hvis du kjører i mye støv så er rengjøring veldig viktig ellers så legger det seg bare på og det blir som et sandpapir.... Kjøp deg servohorn i Alu Da er nok problemet løst! Send mail til asim@mustit.no eller ring 45461376 så hjelper han deg

Magne
    www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

Comment

• jeg tenkte å prøve alu horn,men har ikke helt troen på at det vil være redninga da det setter seg skikkelig etter kort tid ved bruk. skal vel ikke være nødvendig å gjøre det reint 2-3 ganger på en dag? tenkte å prøve med å sette det inn med fett,så for se hvordan det funker

Men takk for tipset

Tommy

Comment

• Hei

Har en HPI Vorza og den bruker mye av de samme delene som D8. Hvor er det billigst deler?

Comment

• www.buggyshop.no her t lands. rask levering.
          € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
          € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• Har vært innom buggyshop, syns bare det var litt dyrt å måtte betale nesten 60kr i frakt for to fjærer.

Comment

• mustit i moss selger og Hb, mn etter så jeg har hørt så er det lite lager der.. mn kan jo sjekke.
              Hvis ikke må du til det store utland, men da går det fort 1,5uke før du har det i posten..

kan kansje ver lurt å kjøpe mer en bare to fjærer da? slitedeler osv. så blir ikkje di 60kr mye.
              Buggyshop har alt til D8 på lager så kjøper du idag så er d i posten imorgen tidligt.. ikke mange så fixer den.
              € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• Vi har nok det meste til Hotbodies

Hvem har sagt at vi har lite deler inne? Vi ligger inne med det meste av option i tillegg til de vanlige delene Vi har alle Hotbodies bilene inne også, så dette er gøy Bare å komme innom butikken om man er i nærheten også!
                www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

Comment

• hai hai.. d var bare d siste eg hørte, men det er en stund siden det nå. Men bra dere har på line hvertfall.. sånn det ska være
                  va du i kodal i helgå?
                  € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• Mustit har stort sett det meste på lager og skaffer det de eventuelt måtte mangle på rimelig kort tid er min erfaring. De gutta strekker seg langt for at vi skal få kjørt dersom det skulle være noe

Jeg skal kjøre det som er igjen av norgescupen og østlandsserien denne sessongen ser det ut til og skulle det være noe som trengs fra Mustit, er det bare å ringe butikken så tar jeg med dersom de ikke kommer på løpet selv..
                    Team Mustit RC
                    - Xray XB9 - RB- Byron - Sanwa - Savox -

Comment

• Fikk desverre ikke vært i Kodal i helgen...

Hadde veldig lyst, men har kroppslige funksjoner som ikke er helt på stell om dagen, litt feil info fra legebestanden osv. men nå blir det å legge seg under kniven, så blir det fullt kjør og en banepåsetter med krykker blir jo helt villt! he he

Comment

• hehe... det bør du dokumentere..

var sjæfs i kodal i helga, sjøl om at eg ikke kjørte og bare var tilskuer.
                        litt uheldig vær på lørdagen men veldig bra søndagen..

har Mustit webshop btw??
                        € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• De har ikke fått opp webshopen enda...

Der ligger alle linker å veier til allt mustit rc legger ut på nett nesten tror jeg
                          Ring å hør hvis det er noe du skulle hatt...
                          1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

Comment

• Er det noen her som vet ca hvor mye jeg kan ta for et rullende chassi evt med en hpi motor ? og litt deler? ;p

Comment

• Originally posted by Rcspektrer1 View Post
                              De har ikke fått opp webshopen enda...

Der ligger alle linker å veier til allt mustit rc legger ut på nett nesten tror jeg
                              Ring å hør hvis det er noe du skulle hatt...
                              buggyshop ligger 3min kjøring hjemmefra så lettere å ta den veien
                              € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• Originally posted by BSS View Post
                                Er det noen her som vet ca hvor mye jeg kan ta for et rullende chassi evt med en hpi motor ? og litt deler? ;p
                                hvis det er en D8, så solgt Rolferen sin nå nettopp.
                                der følga det med masse deler, optionsdeler og en Go motor.
                                tror den ble solgt for 3 lapper.. er ikke sikker men tror det.
                                € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X