Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hot Bodies D8

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hot Bodies D8

Hei
    Er det noen som har erfaring med denne bilen? Tenker da på kvalitet, egenskaper osv.. Virker som et rimelig alternativ, og den har jo vunnet VM.
    Ser fram til å få litt opplysninger.
    Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
    Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

Du får håpe Kåsa expressen svarer. han har pløyd igjennom det som er av poster på div fora om bilen. At det er en god bil er det vel ingen tvil om.
    Kim Juliussen 73' Fredrikstad BorgMRK
    MustIt RCsenter..

Comment

har ikke noen erfaring med bilen men jeg har lest 93 sider om den på rctech.
      eneste minuset jeg har funnet med bilen er drivakslene ikke er helt gode,de knekker.
      men det har kommet nye og de skal vere bra.

det som er pluss med bilen er at den er veldig stabil og god å kjøre
      det er folk som har testet flere KJENTE bil merker men de valgte d8 så bilen er nok bra.
      (dette er bare noe jeg har lest)jeg har ikke kjørt bilen enda så jeg kan ikke stå 100%
      for det jeg skriver.
      men jeg tror ikke at det er bare duster inne på rctech.
      jeg tror ikke du blir skuffet hvis du velger d8.

Comment

Takk for svar, skal lese litt på rctech jeg Det blir nok en sånn til slutt. Bare å finne et sted den ikke er utsolgt. Rcmushroom har den ikke på lager.

Comment

Buggyshop.no har jo kjerra på lager!
          Det vil si at du kan begynne skruinga allerede til helga
          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
          - NiceShot.no

Comment

D8 for bare skryt, jeg er akkuratt ferdig med og bygge min. det med drivaksel problemet, der skal jeg prøve noe annet. hara kjørte ikke med standar drivaksler på vm. jeg kjørte den gamle HB i fjor og det er par ting der som du kan ta med over til D8 som kanskje holder litt mer. men etter det jeg har sett etter monteringen, så ser det ut som at de har tenkt veldig mye på vekt balanse i bilen. og det kommer masse option part i januar/februar til bilen som bla hara kjørte med under VM. tror dett forblir en dirt bra bil. gleder meg til og få testet min litt. den skal vist være lett kjørt for en som ikke har kjørt lenge, men den har også mye potensial til bli enda bedre for de som virkelig vet hvordan de vil ha bilen.
            Shepherd V10 - Novarossi
            Serpent S120 Link - LRP

Comment

Da har jeg svidd av en haug med penger både i øst og vest Det ble ny bil + alt mulig utstyr. Dro til med børsteløse servoer (BLS351) og en mengde annet småtteri. Gleder meg som en unge!! Så nå blir det å smøre seg med tålmodighet, og vente på postmannen.

Comment

Gratulerer! Har hørt mye bra om den bilen!
                Hpi Baja 5b SS,cy26 marine with DS shell , DDM rear dom., GH alu parts, WT 813 carb, spektrum DX3.0

Comment

har kjørt inn motoren på en parketing plass. og det er ikke noe bullshit det de sier om at bilen har bra styring. den har sinsykt bra styring. kanskje jeg skal prøve trenings bilen på neglspretten i februar. har veldig lyst i såfall har du fått montert sammen bilen jesper????
                  Last edited by Kjetil Berntsen; 17 January 2009, 19:34.
                  Shepherd V10 - Novarossi
                  Serpent S120 Link - LRP

Comment

Hei Kjetil. Høres sinnsykt bra ut Jeg har ikke fått montert enda, faktisk så fikk jeg den første pakka fra USA (bilen) i dag. Resten kommer fra Japan i begynnelsen av uka. Jeg tenkte å begynne monteringa i morra. Det blir moro! Det blir vel ikke noe særlig kjøring på meg før det blir litt varmere.
                    Men lisensen er betalt, så det er ikke mye som holder meg igjen nå. Du for holde meg oppdatert på hvordan bilen oppfører seg, og hvilke problemer som evt. oppstår.

Comment

Ja bare og vente på våren nå. blir gal av denne snøen. det jeg tror du kan bestille med en gang er drivaksler (C8072) til den gammle hot bodies pro evo 2. de er mye kraftigere og litt lengre. har montert de på løps bilen min og treningsbilen har jeg standar D8 aksler. ser at HB kommer med option aksler. og det er de som satt på forige modellen. og det er de hara kjørte med på VM. på RCtech forumet så så jeg et bilde hvorfor de standare akslene er så svake. fordi de er underdimisjonert. Vis du skal ha noen deler til D8 som du må ha fort så kan du kjøpe det fra www.buggyshop.no i løpet av sesongen så skal de ha alt av deler til bilen på lager. men vi for dele våre erfaringer her. Gled deg til monteringen jesper. vis du synes det er litt knot med ledningen på servo monteringen så si i fra det er noen triks der og.
                      Shepherd V10 - Novarossi
                      Serpent S120 Link - LRP

Comment

Hei.
                        Jeg har lest alt på rc tech, og det er utrolig mange som har "gode" løsninger på drivaksel problemet. Jeg har også litt trua på pro Evo 2 akslene. Men gjorde du noe spesiellt når du monterte dem, eller var det bare "plug and play"?

Comment

Nei det hvar bare og montere de som vanelig. jeg monterte på drivaksel mansjetter også rundt det ytterste leddet for og spare de for dritt og møkk. og puttet litt fett i de.
                          Shepherd V10 - Novarossi
                          Serpent S120 Link - LRP

Comment

Da er bilen ferdigbygd. Nå gjenstår det bare justeringer.. Jeg har litt problemer med bakbremsen. Det er veldig lite vandring på overføringen. Mye mindre enn foran. Dette fører til at bakhjula låser seg ved minste bevegelse på bremsen. Dette er et problem jeg må se litt på. Ellers er jeg veldig fornøyd med kvaliteten på kit'et. Monteringsveiledningen er veldig oversiktlig.
                            Nå skal det bli spennende å få startet opp, og begynt innkjøringen.

Comment

Det høres bra ut, men du må sjekke at du har satt de bremse stagene som sitter i diff huset riktig vei, jeg gjorde det samme jeg oxo vis jeg forstår deg korrekt. De blanke stagene som gjør at bremse klossen dra seg på.
                              Shepherd V10 - Novarossi
                              Serpent S120 Link - LRP

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, gaffelape.
                              Working...
                              X