Jeg har faktisk tenkt den tanken. Skal få sett på det en av dagene, men du har helt sikkert rett. Det er vel det hakket i de stagene som står feil vei. Jeg er spent på om drivakslene mine kommer til å holde. Jeg målte diameteren på dem, og hvis jeg ha forstått det riktig, så har jeg fått med oppgraderte drivaksler. De er 3,5mm.
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hot Bodies D8
Collapse
X
-
Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts
-
Comment
-
Fine biler du har, er det skins fra Upgrade du har på den ene? Moro at det er fler som kjører Hot Bodies d8. Den er vel ikke overrepresentert i Norge akkurat. Og hvis man ikke hevder seg med den bilen, så er det nok bare å innse at det er føreren og ikke bilen det står på
Comment
-
ja det skins fra upgrade. ja det er sant det du sier. tror det kommer til og bli en 3 biler som kommer til og konkurer i år som jeg veit om i så fall.
Skal prøve meg på neglespretten i februar, det blir kaldt men jeg klarer ikke og vente lengre for og kjørt.Shepherd V10 - Novarossi
Serpent S120 Link - LRP
Comment
-
Jeg lurte på om noen (Kjetil)?? vil ta et bilde av bremselinkene. Jeg har montert mine som i monteringsveiledningen (begge peker ut mot servoen), men har sett flere som har dem stående hver sin vei. Bakbrems pekende innover i bilen og forbrems utover. Hva er riktig her? Jeg syns at originalt bremseoppsett er litt tight, men jeg har justert sånn at det er mere plass på skruene som holder skiver/klosser. Det virker bedre.Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
Comment
-
Da har bilen blitt grundig testet. Kjørte på kunstgressbanen til KMBK i helga, og jeg kan melde at bilen gikk knirkefritt hele dagen. Jeg kjørte bort ca 3/4 kanne med fuel uten noen som helst problemer. Etterpå har jeg demontert bilen for å sjekke nøyere, og det er fortsatt ingenting å sette fingeren på. Så alt i alt er jeg veldig fornøyd så langt
Nå er det bare å vente på CF dempertårna og 112mm dempere dukker opp, så er jeg klar igjen.
Comment
-
3 stk D8'er innenfor de 10 beste på Silverstate i helga. Det må jo sies å være et bra resultat.
Tydelig at bilen er dugandes..
Comment
-
Til salgs
Noen av Hot Bodies gutta som kan bruke dette??http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17214268Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
Comment
-
Mulig det blir et annet chassis, men for å være helt ærlig, så har jeg mest lyst til å fortsette med D8'en. Den har vært både rask og lettkjørt de gangene den har vært brukt....
Jeg kjenner at muligheten for å beholde den er STOR!!! BRA BIL!
Comment
-
Egentlig skulle jeg gjerne vært å kjørt med D8'en i Skien til helga, men en konfirmasjon kommer desverre i veien. Så hvis det blir til å beholde HB'en så dukker jeg nok opp på ØS 10 mai. Kjenner at jo mere jeg grubler på å bytte jo mere heller jeg mot å fortsette med bilen....Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment