Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hot Bodies D8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • etter helgens nc i spydeberg, så gjorde jeg en liten ting set up messig. gjorde linken kortest mulig bak og satt den nederst på tårnet. Det fikk ønsket effekt, å bilen roterte veldig bra gjennom svingene, ellers så brukte jeg set up som i forrige innlegg.

    semi finalen gikk som ei kule, bare synd at jeg måtte bryte finalen, da kule lageret hadde fått for stor belastning på seg etter å byttet til tekno ytre driv ledd. Det var ikke noe slakk der som resulterte i lager havari etter drøyt 20 min.

    men hva man skal lære hele tiden....

    €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

    Comment


    • Synd med det lageret Rune, det så ut til å funke bra for deg.

      Hvordan klutchsko kjører du med? Hvis jeg ikke husker feil så er det Power Save du bruker?
      Team Mustit RC
      - Xray XB9 - RB- Byron - Sanwa - Savox -

      Comment


      • ja, det er riktig. Bruker power save racing. Funker knall. 3 alu sko og medium posisjon på hardhet

        €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

        Comment


        • Kan ikke vente med å få kloa i kjærra di Rune

          Comment


          • Originally posted by Bullern View Post
            Kan ikke vente med å få kloa i kjærra di Rune
            he he etter ferien er'n din

            €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

            Comment


            • var å trenet i Hønefoss idag. fikk testet litt demper olje.
              Vil anbefale å bruke 45 olje foran, og 50 olje bak.(ultimate olje)
              Det ble en helt annen bil, og det funka sinnsykt bra. Lenge siden jeg har stått med ett lurt smil å kjørt

              så har jeg lagt litt mere camber bak, så det er nå 2 grader.
              Ellers samme set up som skrevet tidligere.

              venter fortsatt på andre stab stag...

              €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

              Comment


              • Jeg testa 50 foran og 55 bak igår, og det var ikke noe tess! bilen bare dabba rundt forbi :/

                Hørtes mer fornuftig ut det oppsettet ditt der Runner, så det skal prøves... kanskje gå helt ned på 40 foran og 45 bak tror jeg, å se hvordan det blir
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • gjorde ett par forandringer på mustit cup'n i hønefoss i helga. byttet til 2.0 stab stag foran og 2.6 bak. da fikk bilen litt mere "roll" og fikk hentet litt mere grep gjennom svingen. kjørte også med 6000 foran 6000 midt og 3000 bak. Var vel ikke det mest optimale til å begynne med, men bilen føltes fortsatt veldig god å kjøre. Når det ble litt mere grep der, så var det helt riktig.
                  Men føler 5000 foran og 3000 bak nesten alltid kan være der, og heller bytte i midt alt etter grepet i banen.

                  er det noen som kjører d8 hara edt som leser dette? er ikke akkurat så mange innlegg/spørsmål her. Gidder liksom ikke skrive dette for meg selv he he

                  €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

                  Comment


                  • Jeg leser ivrig så ikke vær redd for å dele erfaringer
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

                    Comment


                    • da var bilen min ferdig montert mangler bare fint vær til testing
                      Kyosho mp9 tki3 , AKA, Savox , Sanwa , Os speed , Minicar RC Team,

                      Comment


                      • Originally posted by Runner View Post
                        gjorde ett par forandringer på mustit cup'n i hønefoss i helga. byttet til 2.0 stab stag foran og 2.6 bak. da fikk bilen litt mere "roll" og fikk hentet litt mere grep gjennom svingen. kjørte også med 6000 foran 6000 midt og 3000 bak. Var vel ikke det mest optimale til å begynne med, men bilen føltes fortsatt veldig god å kjøre. Når det ble litt mere grep der, så var det helt riktig.
                        Men føler 5000 foran og 3000 bak nesten alltid kan være der, og heller bytte i midt alt etter grepet i banen.

                        er det noen som kjører d8 hara edt som leser dette? er ikke akkurat så mange innlegg/spørsmål her. Gidder liksom ikke skrive dette for meg selv he he
                        Blir vell fort an en føler seg alene her inne siden det ikke er så mange som kjører D8. i hele fjor var det vel bare meg som brukte forumet her.. Men gi det litt tid så vil det nok komme mer og mer.. i klubben våres nå så er det da en 9-10stk som har skaffa seg en D8 el D8 hara ed.
                        € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                        € Team Sjølsponsa2012 €

                        Comment


                        • er det noen som har setup tips til den nye bahnen i skien
                          Kyosho mp9 tki3 , AKA, Savox , Sanwa , Os speed , Minicar RC Team,

                          Comment


                          • Hei

                            Noen som vet om 3k oil i diffene funker på slik bane som i Skien ? Er til ve8 men regner med det nesten blir det samme..

                            Comment


                            • Originally posted by Runner View Post
                              he he etter ferien er'n din
                              til helga er den min... mohahaha


                              -----------------------------------------------------------------------------

                              Bullern: "En lykkelig amatør som bruker altfor mye kroner på rc"

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X