Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Losi 8ight / 8ight T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Legger den her til Losi folket. Opplevde i går under kjøring i nysnø/kram snø at framfelgene fylte seg med snø som resulterte i at jeg mista styring til den ene siden.Viste seg at snøen lå stille inne felgen(Medial pro disk felger) å støta imot ytre enden av bærearmen.(helt ytterst der den største skruen sett foranifra sitter) Lagde meg felgskraper i går kveld til løpet i dag å det fungerte perfekt Beskytta øvre å nedre bærearm fra snø som pakka seg så det gjorde sikkert susen for vekta sin skyld og. Hvis det er intresse så kan jeg legge ut noen bilder.
    Thomas Isaksen 80mod Porsgrunn GMBK SMBK
    Mr.D.Iggin For Speed!
    Team Lost Racing

    Comment


    • jeg har testa bilen,og sier bare. he he

      Comment


      • Det høres lovende ut Jan Erik !

        Gleder meg som en unge til å teste min.
        * KYOSHO MP9 * OS SPEED * SANWA * RB FUEL * KO PROPO
        ------------TEAM RADIOSTYRTMODELLHOBBY AS-------------
        * DURANGO DEX 410 * REEDY * ORION * DURANGO DEX 210

        Comment


        • Finni ut av felgproblemet nå Kåsa?
          Thomas Isaksen 80mod Porsgrunn GMBK SMBK
          Mr.D.Iggin For Speed!
          Team Lost Racing

          Comment


          • Originally posted by fg-bobla
            Finni ut av felgproblemet nå Kåsa?
            på de medial pro felgene jeg har nå så skjer det samme igjen
            når jeg strammer til hjul mutra så står hjulet fast.
            men jeg har lagt inni 1mm spacere. da funker det.
            er det noen andre som har samme problemet.

            ørjan det er bare å glede seg,bilen virker helt rå.

            Comment


            • Jeg har hatt samme probleme med Medial pro felger. Jeg hadde store problemer å få av felgene igjen.
              -Bombk-

              Comment


              • Originally posted by Frode strøm
                Jeg har hatt samme probleme med Medial pro felger. Jeg hadde store problemer å få av felgene igjen.
                Bruk en Reamer på hex-hullet da det er veldig presise mål på hullet. Tighter du felgen veldig hardt KAN den bli litt tight å få av før du har dratt en runde med en reamer :wink:
                Ronny Arnesen
                Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

                Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

                Comment


                • Originally posted by Frode strøm
                  Jeg har hatt samme probleme med Medial pro felger. Jeg hadde store problemer å få av felgene igjen.
                  Bruk en Reamer på hex-hullet da det er veldig presise mål på hullet. Tighter du felgen veldig hardt KAN den bli litt tight å få av før du har dratt en runde med en reamer :wink:
                  Ronny Arnesen
                  Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

                  Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

                  Comment


                  • Originally posted by Ronny.A
                    Originally posted by Frode strøm
                    Jeg har hatt samme probleme med Medial pro felger. Jeg hadde store problemer å få av felgene igjen.
                    Bruk en Reamer på hex-hullet da det er veldig presise mål på hullet. Tighter du felgen veldig hardt KAN den bli litt tight å få av før du har dratt en runde med en reamer :wink:
                    Virker sikkert dum nå men hva er en reamer?
                    Thomas Isaksen 80mod Porsgrunn GMBK SMBK
                    Mr.D.Iggin For Speed!
                    Team Lost Racing

                    Comment


                    • En sånn
                      -Bombk-

                      Comment


                      • Takker
                        Thomas Isaksen 80mod Porsgrunn GMBK SMBK
                        Mr.D.Iggin For Speed!
                        Team Lost Racing

                        Comment


                        • Setup 8ight

                          Har laget et setup sheet fra Florida. Tror det kan være et greit utgangspunkt på Bukta og i Kodal. Ser ut fila er litt stor til å legges ut her så send en mail hvis det er av interesse
                          viggo@netcom.no
                          Viggo Andreassen - Small Size Hobbyland
                          Team Losi 8ight + Dynamite 21 + Sidewinder fuel + Panther Tires

                          Comment


                          • Lagde meg ett par "mudgards" i dag av lexan som virket utrolig bra,legger ut 2 bilder da det er absolutt å anbefale
                            Attached Files
                            Claus Didriksen
                            BOMBK

                            Comment


                            • Noen av Losi-folket som har tanker om 8ight RTR? Er det virkelig en anstendig bil?
                              [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                              -----------------------------------------------------

                              Comment


                              • Originally posted by spiro View Post
                                Noen av Losi-folket som har tanker om 8ight RTR? Er det virkelig en anstendig bil?
                                8ight Rtr er en veldig god rtr pakke
                                Radio controle rc action kalte den " possible the best rtr out there" og den fikk topp karakterer.

                                Den koster kanskje litt mer en ett vanlig rtr sett men du får mye for pengene...

                                Du får også med en Spektrum DX2 Radio System noe som du ikke finner i ett annet sett så vidt jeg vet+en kraftig 427 motor med tuned pipe.

                                Bilen er jo mye det samme som kit versjonen og den er en opplevelse og kjøre så skulle jeg kjøpt ett rtr sett hadde jeg uten tvil valgt 8igth

                                Håper dette var til hjelp,prøvde å finne artikklen på nett men den er kun å finne i bladet
                                Claus Didriksen
                                BOMBK

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X