Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Losi 8ight / 8ight T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by PerO View Post
    skriver du den siste internett adressen en gang til, jeg tror den var feil.

    alt kom ikke med på meldingen din, men jeg fikk lest det da jeg skulle SITERE meldigen din.
    følger rotorstart med?
    er denne bilen så si lille-broren til KIT versjonen?
    de er som kyosho- mp7,5--mp 777??
    dette skal bli rett: www.carolinasrc.com
    på rtr følger "rotostarteren" med, kit versjonen må du kjøpe egen motor til, du kan ikke kjøre løp med rtr utgaven pga for stor motor.
    rtr er nesten alltid de litt pjuskete og svake lillebrødrene til Kit/pro versjonene. Er du sikker på at dette er noe for deg vil jeg alltid anbefale kit/pro versjon. Litt dyrere der og da, men de holder bedre, er tightere og man får et bedre forhold til det man skrur sammen selv, kjører det snillere også.
    Kjøp deg bra chassi (bil) rimelig motor og pipe (for du klarer ikke å temme de råeste motorene de første årene uansett) og ok radiosett (med gode servoer).

    Jeg kan ikke sammenligne med kyosho, men jeg TROR at Losi 8eight er bedre enn 7,5 og jeg TROR den også er bedre enn 777.

    Det som er rart er at 777 ligner andre buggyer, men kyoshos billigere saker er helt sære ting med egne kyosho løsninger på masse rart. derfor misliker jeg kyosho.
    MBX-6
    Slash 4x4 rtr
    - Midtskogen Raceway-

    Comment


    • Takk skal du ha!
      jeg må nesten se det litt an. jeg har en gutt i klassen som er intresert i bilen min, tror den går for 2500++
      så nå er det bare å spare=)

      Hva kommer en 8ight kit bil på hvis jeg skal ha en sprek motor, lik radiostyring som på rtr-bilen og middels-sterke servoer=? med inne for rimelighetens grense.
      Noen som har en link til meg, så ikke dere trenger å skrive fingra av dere?
      !Per-Ove Løvsland 92MOD! SAVAGE SS4,6!
      sigpic

      Comment


      • linken har du: www.carolinasrc.com
        snille motor: RB Concept S3 eller O.S.21VG (de er spreke nok)
        Bra radio: spektrum dx2 eller dx3
        Svært bra servoer: futaba 9351
        Du bør ha startboks: De fleste anbefaler Mugen

        dollarkursen er nå på 6,1 eller 6,2 det er gode tider å handle men dollar
        MBX-6
        Slash 4x4 rtr
        - Midtskogen Raceway-

        Comment


        • noen som har erfaring\kunnskap med den losi 427 motoren??
          Ronnie Hagane 87 mod. Lillestrøm "Anything worth doing is worth over-doing"
          Losi 8T Picco 28 Futuba S9351x2 Dynamite Pipe = Losi Mini T BL og LiPo
          Losi Micro T BL og LiPo = Tamya TB02-D BL og LiPo = Spectrum Radioutstyr

          Comment


          • Den motoren er super den jeg har samme motoren i Losi Muggyen min.
            -Bombk-

            Comment


            • godt å høre..

              vurderer å investere i en 8ight rtr nå
              Ronnie Hagane 87 mod. Lillestrøm "Anything worth doing is worth over-doing"
              Losi 8T Picco 28 Futuba S9351x2 Dynamite Pipe = Losi Mini T BL og LiPo
              Losi Micro T BL og LiPo = Tamya TB02-D BL og LiPo = Spectrum Radioutstyr

              Comment


              • Da klarte eg ikkje å motstå fristelsen lenger.. Hadde eit svakt øyeblikk og bestilte 8eight competition Kit fra carolinasrc Lurte på om det var med oljer til differ og dempere med i kitet? Om ikkje ka anbefales?
                Har og eit motor spørsmål: Har ein ca 4 år gammel O.S motor .21 VS max XXXX, husker ikkje resten, denne har slange fra motorblokka like under forgasser og bak til bakplaten, noen som vet ka denne hetter? Duger denne?
                Harold Jessie Eidet`76
                Rico Offshore, SS66, FE Rico, Insane Cat Gen3, Spike

                Comment


                • Du får med alt du trenger diffolje, demperolje og skruelim.
                  Det du bør ha når du skal montere den er skikkelige tommer skrujern for de nøkklene du får til holder ikke lenge.(jeg vet at hobbyland har)
                  Lykke til med bilen når den kommer
                  -Bombk-

                  Comment


                  • Takker for det. Gleder meg, men synd at eg er på havet, og blir der til mai
                    Noen som har ein ide om betegnelsen på motoren eg nemte over?
                    Harold Jessie Eidet`76
                    Rico Offshore, SS66, FE Rico, Insane Cat Gen3, Spike

                    Comment


                    • .

                      Harold: Grattis med ny Losi 8. Kanonbil å kjøre! Kanonbil å mekke ! Motorene som Casevac anbefaler er gode, men ville heller gått for en Go tech motor. Ville kjøpt den 7 porteren (gull kjøletopp) den er det skrytt mye av rundt om i verden og er billig. En god styreservo er også å anbefale, noe rundt 0.10 speed og rundt 10 kg power ( 6 volt). Small size Hobbyland har det du trenger til en grei pris. Ikke fordi Losien krever det mer enn andre men en sterk og rask servo gjør underverker på enhver Rc bil.

                      Casevac: Begynner nesten å lukte en Losi på deg også snart ! Kjekt å se du er aktiv på Losi tråden ! he, he. Regner med en invitasjon når du flytter og banen er oppe og går. Kan ligge i telt jeg. Tar lett en treningsleir hos deg jeg da

                      MVH Ørjan
                      * KYOSHO MP9 * OS SPEED * SANWA * RB FUEL * KO PROPO
                      ------------TEAM RADIOSTYRTMODELLHOBBY AS-------------
                      * DURANGO DEX 410 * REEDY * ORION * DURANGO DEX 210

                      Comment


                      • Originally posted by Ørjan View Post
                        Harold: Grattis med ny Losi 8. Kanonbil å kjøre! Kanonbil å mekke ! Motorene som Casevac anbefaler er gode, men ville heller gått for en Go tech motor. Ville kjøpt den 7 porteren (gull kjøletopp) den er det skrytt mye av rundt om i verden og er billig. En god styreservo er også å anbefale, noe rundt 0.10 speed og rundt 10 kg power ( 6 volt). Small size Hobbyland har det du trenger til en grei pris. Ikke fordi Losien krever det mer enn andre men en sterk og rask servo gjør underverker på enhver Rc bil.

                        Casevac: Begynner nesten å lukte en Losi på deg også snart ! Kjekt å se du er aktiv på Losi tråden ! he, he. Regner med en invitasjon når du flytter og banen er oppe og går. Kan ligge i telt jeg. Tar lett en treningsleir hos deg jeg da

                        MVH Ørjan
                        Takker for svar og tips. Skal sjekke den motoren. Gleder meg
                        Harold Jessie Eidet`76
                        Rico Offshore, SS66, FE Rico, Insane Cat Gen3, Spike

                        Comment


                        • Harold :Grattis ja! Har ikke angret ett sekund på kjøp av 8ightèn du gjorde ett kupp

                          Til dere som har fått kjørt den en stund hvilken deler bør jeg legge meg opp til denne sesongen?
                          Claus Didriksen
                          BOMBK

                          Comment


                          • en 20 pakning servoer ...
                            *Mugen Seiki*OS*Microracing.se*Factory driver Advantage Racing*
                            Sjekk ut www.microracing.se & www.advantageracingproducts.com

                            Comment


                            • Originally posted by Ørjan View Post
                              Casevac: Begynner nesten å lukte en Losi på deg også snart ! Kjekt å se du er aktiv på Losi tråden ! he, he. Regner med en invitasjon når du flytter og banen er oppe og går. Kan ligge i telt jeg. Tar lett en treningsleir hos deg jeg da
                              Jeg har jo så godt kundeforhold til deg, og så pent som du behandler bilene dine så kjøper jeg kanskje en 8ight-Ørjanspec av deg da vettu

                              Losien er fin, men jeg har maaange liter med Mugen-morro før det blir ny buggy på meg.

                              Jeg inspiserte småbruket for noen dager siden, det er minimalt med innsats som skal til før banen er et faktum, og jordene er ypperlige som FG bane. Gleder meg intenst til sommerferien fri hele juli og 30000 tilbake på skatten :grin:
                              MBX-6
                              Slash 4x4 rtr
                              - Midtskogen Raceway-

                              Comment


                              • Originally posted by Jan_Erik View Post
                                en 20 pakning servoer ...
                                Ventet bare på den Har ikke råd til å blåse 20 per sesong så jeg håper den holder
                                Claus Didriksen
                                BOMBK

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X