Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Losi 8ight / 8ight T

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Micke har lagt ut bilder av den nye Losi 2.0 på bloggen http://teamleifshobby.bloggagratis.se/
    *Sanwa M12X*Savöx*
    *TLR 8ight 3.0 *Novarossi Plus-4 *
    *Serpent S411*Speed Passion*Fantom Racing Apex*

Comment

• Da va endeli bildene og infoen sluppet på nye Eight 2.0 sluppethttp://losi.com/Content/Tours/8ight20/tour.html

Va egentli litt skuffet over at dæm ikkje hadde de nye lettvekts diff outdrives, justerbare hinge pin festene og den 2 delte motorfeste bukken m på bilen men ellers så har dæm oppgradert alle de punktene som va nødvendig og gjennomgåes ser d ut som
      *Sanwa M12X*Savöx*

Comment

• Konge ser ut som att de har fått med seg det meste ja men helt enig de burde ha med resten av de nyere delene!
        Claus Didriksen
        BOMBK

Comment

• Punkt nr 11 kaller jeg virkelig en oppgradering
          Claus Didriksen
          BOMBK

Comment

• D har også kommet en info veideo om 2.0 YouTube - HorizonRC.com Preview- Team Losi Racing 8IGHT 2.0 Sånn æ forsto d på han fyren, så ska den vesst komme som et kit også
            *Sanwa M12X*Savöx*

Comment

• www.teamlosi.no Ny team side. Mulig av interesse.
              Siden er i beta versjon enda. ting testes ut og forandres fortløpende.

Comment

• mange her inne som kjører losi 8ight buggy eller?

ser det har hvert veldig lenge stille på denne tråden nå så spør meg om det er mange i det hele tatt som har planer om å kjøre denne bilen til sommern jeg.. ( og kanskje litt i vinter når været tillater det )
                Otto
                Team losi 8ight x 3---spektrum dx3r---tamiya bil ---one ripped ansmann virus
                mye annet rart

Comment

• Jeg skal kjøre min 8T til sommeren, dog det er elektro.

Fabiz
                  Smallsize Hobbyland A/S
                  Team Losi : Spektrum

Comment

• Er det noen som har noen synspunkter angående de nye "Smart diffene" til Losi? Virker det lovende, eller bare tull
                    Morten Aas 65mod.
                    Losi 8ight-t. Spektrum Dx3r.

Comment

• Jeg har brukt en litt annen form for smart diffene, fra BBF. De er vel egentlig morra til alle diffene med dette prinsippet i modelbil. Vanlige "smart differ" fungerer som en BMW med diffrensial brems, men man kan skifte ut bremseplatene slik at man får mer eller mindre bremsevirknng. Dette fungerte veldig bra i Crono RS03, som fordiff og senterdiff hvis det var glatt.

Losi har valgt å løse det med en litt annen vri, men prinsippet er det samme. Losi kan justeres også med fjærer for å få mer eller mindre sperrevirkning, ikke bare med bremseplater.

Jeg tror at det funker bra!!

Torsendiffer kan ikke sammenlignes med dette, de er mye bråere og vanskeligere å kjøre.

Comment

• Der vil du kunne se en liste over teamførerne for 2009

Comment

• 2.0 vridning av forgasseren for å få plass.

Har noen spørsmål, og regner med dette er tråden å spørre om dette i.
                          Har en 2.0 buggy og GRP.

Når jeg setter motoren på plass, får jeg ikke dradd ut gasseren fordi monteringsfestet til midtdiffen er i veien.
                          Jeg har da vridd gasseren litt for å få den til å kunne bevege seg fritt.

Er det flere som har opplevd det samme?
                          Er det det samme om gasseren står rett eller om den står litt skjevt som min gjør nå? Eller vil dette gjøre noe med utelsene til motoren?
                          Smil til verden, og den smiler kanskje tilbake til deg

Comment

• Hei.

Det er helt normalt og kjøres mer eller mindre på mange biler. Det er derfor infestingen til forgasseren er laget slik at forgasseren kan justeres.

Det har ingen praktisk betydning for hvordan motoren fungerer eller hvor mye gass du gir.

Comment

• Alu spindler

Noen som vet om alu spindlene til 2.0 gir mer styring/sving enn stock?
                              "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Mortenporten.
                              Working...
                              X