Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Losi 8ight / 8ight T

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hvem andre har bestilt den..? og motor..?
    MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
    www.Mustit.no

Comment

• jeg skal ha en bil, regner med jeg må prøve motoren også kanskje. ikke bestemt meg helt enda
      Jon Rune Fladmark 1980
      Søgne/Kristiansand,
      Team Smallsize, Team Losi 8ight 2.0, Spektum DX3S, Team Losi Fuel

Comment

• prøver motoren jeg..
        MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
        www.Mustit.no

Comment

• Originally posted by Remy View Post
          prøver motoren jeg..
          Det er nok ikke dumt Remy Blir spennende å se hvor lenge denne motoren kan gå på tanken, plus4 motoren klarer vel opp mot 11 minutter og denne skal være enda snillere...
          Team Smallsize 2010
          Team Losi 8ight // Spektrum

Comment

• Må si jeg virkelig ser frem til å kjøre Losi i år. EU utgaven vil passe meget bra på oppkjørte norske baner
            Team Smallsize 2010
            Team Losi 8ight // Spektrum

Comment

• Bestilt to biler og prøver nye losi motoren blir morro og spennende
              Team Smallsize 2010
              Team Losi 8ight // Nitrotec // Nitrotane // Spektrum
              www.smallsize.no

Comment

• bestillte EU jeg også Kjekt med en av hver
                Team Losi Norway 2011 www.smallsize.no
                Team Losi 8eight 2.0 EU-- Spectrum Dx3R--RB consept--

Comment

• Tenkte jeg skulle prøve meg på Losi denne sessongen og skal bestille meg en EU. Truggy`n har jeg allerede fått i hus, så den står klar for litt sol og sommer

Men da er det jo litt jeg lurer på:

Senter smartdiff, quick change engine mount og alu inserts til bakdiffene er bestilt til begge bila. Trenger jeg å bestille noe ekstra til smartdiffene? Ser de har noen 90 graders plater til smartdiffen, eller er det de som følger med i diffen?

Jeg har også lest at noen bytter senter diff mounten til alu for at det skal være enklere å demontere etc. Er dette noe folket bruker?

Sitter det alu inserts i bakdiffen på EU`n? Finner ikke noe om det på nettet..

Hva er best å bruke av clutchsko og fjærer?

Skruesett, lexan arm guards, div reservedeler etc er bestilt det også, men jeg trenger litt tips på hva det kan være lurt å ha i kassa utover..
                  Team Mustit RC
                  - Xray XB9 - RB- Byron - Sanwa - Savox -

Comment

• Jeg er jo ikke forundret når det gjelder deg johnny, men du har fått med deg det meste ja
                    Til diffen trenger du ikke noe ekstra (det følger med ekstra fjærer som du kan teste ut)
                    Nå bruker jeg kun to av de 4 fjærene som skal sitte der, samt at mange kutter 2 av coilene på dem.
                    Kjøp et par ekstra tuber med det losi fettet, det er kjekt å ha.

Har ikke sett at det er alu inserts til diffen på EU - utgaven, men det er kjekt å ha (selv om jeg tror det var på 1.0 man trengte de da diffhusene kunne bli slarkete på den)
                    Quick change motorfeste er vel ikke et must, jeg bruker de orginale, og jeg løsner aldri skruene under chassisplata

Den delte senterdiff- holderen er bra, lettere å få ut diffen samt at du ikke trenger å ha gasseren skjevt.

Clutch sko/fjærer funker supert slik den kommer orginalt - 2 composit m/grønn fjær + 2 alu m/ gull fjær

Til truggyen kan det være smart å ha de justerbare hingepin holderene + alu servo horn.
                    Last edited by estereo; 28 February 2010, 11:56.
                    sigpic

Team Xray

Comment

• Halla!

Vil anbefale at du får tak i den øverste delen på servoredderen i alu: http://shop.smallsize.no/product_inf...0c1b9d960ab56f

Ellers så har du fått med deg det meste vil jeg si. Jeg var ikke overbevist av den smartdiffen men det kan jo hende at det skulle vært miksa og triksa med fjærene ja... Vil du ha de andre platene kan du ringe meg, har et sett...

Jeg har brukt Dynamite clutchsko i stedet for Lsoi sine egen alusko, men ikke noe spesielt stor forskjell.

Det ryker veldig veldig sjelden noe på denne bilen, men en girkasse foran kan være smart og ha og clutchdeler, clutchen er dritbra, men blir litt fortere slitt enn det jeg var vant til. Skruene som går gjennom svinghjulet ryker veldig fort i unbrakoen når du skal skifte clutchsko og fjærer, de må du ha.

Ellers så er det vel egentlig så mange som skal kjøre Losi i år at deler ikke vil bli noe problem om du skulle gå på en smell...

Comment

• Takk for svar, da setter jeg opp Losi diff-fett, alu servosaver (øvre delen), litt clutch deler, alu senterdiff holder, alu servo horn og litt smådiv på bestillingen.
                        Team Mustit RC
                        - Xray XB9 - RB- Byron - Sanwa - Savox -

Comment

• Snart klar

Detta blir gromt(-:
                          Attached Files
                          Ken Skalleberg

Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.

Comment

• Noen som vet hvor jeg kan bestille 8ight 2.0 EU fra? Samme fra hvor i verden, bare dere har god erfaring med nettstedet.
                            O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
                            Kthxbye

Comment

• hvorfor bestiller du den ikke fra Smallsize? De beholder samme prisen på den nye bilen som på vanlig 2.0. Det er en knall pris.

Den vil ikke bli i salg i USA og Østen, så, å få den hit noe rimeligere enn du får den på Smallsize blir ikke lett tror jeg. Å støtte den lokale forhandleren er jo bare positivt, når du trenger noen smådeler, finnes de.

Bilen er heller ikke i salg ennå. Release er vel sen mars tenker jeg.
                              Last edited by A.M; 8 March 2010, 21:56. Reason: tilleggs info

Comment

• Takker. Jeg så faktiskt på smallsize, men ikke rart at jeg ikke kunne finne den da.
                                O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
                                Kthxbye

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X