Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Losi 8ight / 8ight T

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jeg kjøpte en brukt 2.0 idag, der er det montert smart diff i center.
    Hvis jeg bare skal kjøre med 1stk smart diff, er det da anbefalt å ha den i center eller foran?
    Xray 808, Novarossi Plus 4, Specrum DX3S, Align.

Comment

• Jeg byttet ut org. midtdiffhus med HD. Problemet er at den låser helt når jeg skur den sammen. Hatt den oppe to ganger men den er like trang. Det skal fungere med HD diffhus med originale drev?
      Runar Skoglund Larsen,-80 Oslo
      Team Smallsize 2011- Losi 8ight 2.0 EU - Novarossi - Spektrum - Hitec
      Losi 22 - Team Associated B44 - Team Associated B4 - Team Associated RC12R5.1

Comment

• Originally posted by eMTea View Post
        Jeg kjøpte en brukt 2.0 idag, der er det montert smart diff i center.
        Hvis jeg bare skal kjøre med 1stk smart diff, er det da anbefalt å ha den i center eller foran?
        De som bruker smart diff bruker den vanligvis i midten, men er ikke mange som bruker disse diffene meg inkludert Standard fungerer utmerket.
        Team Smallsize 2010
        Team Losi 8ight // Spektrum

Comment

• Nei, det har nok ikke noe å si for meg.. har jo bare kjørt 8-10 liter fuel i min RC karriere
          Så hadde nok ikke kjøpt en slik diff, men nå har jeg jo en da, siden den fulgte med.. Da bruker jeg den bare i midten.
          Har jo en 1.0 RTR også, så har jo noen differ å bytte på.
          Xray 808, Novarossi Plus 4, Specrum DX3S, Align.

Comment

• Jeg bruker center smartdiff, og merker mye forskjell.
            Jon Rune Fladmark 1980
            Søgne/Kristiansand,
            Team Smallsize, Team Losi 8ight 2.0, Spektum DX3S, Team Losi Fuel

Comment

• Jeg merket også stor forskjell når jeg brukte smartdiff, til det bedre, nei...

Runar, jeg har også brukt et HD hus, men mener å huske at jeg tok bort skivene bak dreva. Prøv det.. Du trenger ikke HD huset. på 1.0 var det problemer med diffhusene, men det er skiftet plast etter det...

Comment

• Jeg bytta HD mot vanlig og da ble det smooth. Ellers skrudde jeg bilen med standardoppsett, 37,5wt med 55stempel foran,32,5wt med 55stempel bak. Sølvfjærer hele veien. Spent på hvordan det funker....ser for meg at det blir til å flytte demperne ut på tårnet men vi får se Gleder meg til Kodal!
                Runar Skoglund Larsen,-80 Oslo
                Team Smallsize 2011- Losi 8ight 2.0 EU - Novarossi - Spektrum - Hitec
                Losi 22 - Team Associated B44 - Team Associated B4 - Team Associated RC12R5.1

Comment

• Losi 8ight 1.0 b. Sh 28. 3 ports. 2,4 ghz (Hobbyking)

her er litt bilder av Losi`n min, en 1.0 med en Sh28 motor. Kanskje litt i vasseste laget, men morro å prøve noe større enn en 21 motor

Fikk ikke lasta opp bilder, de var for store gitt, men de ligger ute på fb sida mi hvis noen vil se vidunderet. Hehe

www.facebook.com/album.php?id=542282670&aid=158780
                  Last edited by oddisen; 5 June 2010, 20:07.
                  (Odd Rune Jenssen) Hallingdal mbk. Hobao Hyper 7 St. GRP 28.
                  http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=67133239600&ref=ts

Comment

• Ny ackerman plate ????
                    Attached Files
                    -Bombk-

Comment

• Plain and simple

Etter 1 års opphold gleder jeg meg sykt til å brenne av noe fuel !
                      Attached Files
                      Claus Didriksen
                      BOMBK

Comment

• Det ser bra ut Claus
                        -Bombk-

Comment

• Feita meita Claus ! Gult og hvitt er jo Clause farger det ! Kjekt at du skal brenne fuel igjen da! Trodde ikke mine egne øyne når jeg så navnet ditt på forumet igjen. Kanskje vi kan pitte for hverandre nå uten vi påvirker hverandre negativt, he, he
                          * KYOSHO MP9 * OS SPEED * SANWA * RB FUEL * KO PROPO
                          ------------TEAM RADIOSTYRTMODELLHOBBY AS-------------
                          * DURANGO DEX 410 * REEDY * ORION * DURANGO DEX 210

Comment

• Det e godt å være tilbake igjen ! Kan ikke helt huske att det gikk så gale,vi hadde jo bare flaks

Skal du kjøre første løpet i år?
                            Claus Didriksen
                            BOMBK

Comment

• Bra det kommer tilbake flere som skal kjøre, men ta nå dette på PM, eller noe annet. Ikke ødelegg en tråd for symøte deres!!!!
                              Team Losi Norway 2011 www.smallsize.no
                              Team Losi 8eight 2.0 EU-- Spectrum Dx3R--RB consept--

Comment

• Claus : Ja tar turen til Trondheim. Var der ifjor og likte meg godt der oppe!
                                * KYOSHO MP9 * OS SPEED * SANWA * RB FUEL * KO PROPO
                                ------------TEAM RADIOSTYRTMODELLHOBBY AS-------------
                                * DURANGO DEX 410 * REEDY * ORION * DURANGO DEX 210

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X