Announcement

Collapse
No announcement yet.

STAVANGER

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by TruckMaster
    Det blir litt spennende, har ikke kjørt nitro på 25 år. Må vel frem med hårføneren å forvarme motoren, husker vi gjorde det før når det var minus grader for å starte lettere
    Spar tid på å kjøpe deg en varmluftspistol heller.

Mye mer effektivt.
    Mvh Arild Guttormsen -84
    2 båter, 1 båtskrog, 3 biler, 1 fly.
    Miniracing!

Comment

• En "cream brulette" brenner fungerer også utmerket til å varme opp motoren på kalde dager, litt lettere enn å ta med seg varmepistol å agregat
      MorteN Stokke

Comment

• Hadde bare tenkt å varme den mens jeg holder på med innkjøringen for å gi den en lettere start på livet, regner med at det ikke er problem å starte den i minus grader når den er innkjørt og tunet riktig
        Jan Lie
        62`Mod
        Savage SS 4.6 Onroad / Savage X Offroad

Comment

• Hadde bare tenkt å varme den mens jeg holder på med innkjøringen for å gi den en lettere start på livet, regner med at det ikke er problem å starte den i minus grader når den er innkjørt og tunet riktig

At den kan være vrien å få start på når det er kaldt, er ikke nødvendigvis bare når motoren er ny.

Motoren kan være generelt vanskeligere å starte fordi den er kaldt, egentlig akkurat som er bilmotor sliter mer når det er kaldt.
          Fuelen kan også slite mer med å antenne når det er kaldt.
          MorteN Stokke

Comment

• Kan være greit å vente til det blir varmere da før jeg begynner med å kjøre den inn. Da er det greit med Fg et par drag i snora så sviver det, enten det er 20 pluss eller 10 minus grader ute
            Jan Lie
            62`Mod

Comment

• Hei, fersking her
              Har hatt Kyosho'en min i 2 uker nå, har blitt relativt hekta på RC ^-^
              Jeg har lyst til å kjøre i sammen med andre med samme interesse, så derfor søker jeg "enlightenment" i denne tråden :P
              Har noen av dere planlagt å kjøre i helgen, i såfall så er jeg med?
              Sven Auglend Nedrebø

Comment

• Hvis det blir fint vær kan det og bli kjøring
                Jan Lie
                62`Mod

Comment

• Tøft
                  Er dere mange som pleier å treffest, er dere en fast gjeng som pleier å kjøre i lag?
                  Sven Auglend Nedrebø

Comment

• Vi er 2-3 stykker som kjører på sørsiden av bomringen, så er det en gjeng som kjører på Forus.
                    Jan Lie
                    62`Mod

Comment

• Jeg er vel en av dem som kjører/kjørte på forus. Ingen har vist intresse siden september, utenom 2 sktk. Men har ikke hørt ifra dem på en månes tid.
                      På det meste var vi mellom 5-12stk. Blir muligens mere intresse fra folk når det blit bedre vær. Håper ivertfall det

Men gji beskjed når dere skal kjøre. Bilen min og meg står klar og venter
                      Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                      Jørn Birkeland. 74.Modell
                      http://www.bountyhunter4x4.com/

Comment

• Okey, jeg skal kanskje ut og kjøre på lørdag. Sender en PM til deg når jeg har bestemt meg Jeg prøver å bygge meg et "nettverk" bestående av folk som kjører her i området, slik at jeg kan kjøre i lag med andre folk. Kjekkere å kjøre sammen med andre folk ;]
                        Sven Auglend Nedrebø

Comment

• Ja hadde vært gøy det, hører i fra deg så ser om været er på vår side
                          Jan Lie
                          62`Mod

Comment

• Jepp, har bestilt meg en Savage 25 LE som jeg håper er klar for kjøring til helgen
                            Sven Auglend Nedrebø

Comment

• Eg skal til oslo i helga. Så ikkje regn med meg. Men eg stiller ein annen dag.
                              Savage ssO.S .30,TruckZilla .46(rtr .25 ) T2M .15 m/ tuned pipe,FW05t og Blue Streak .15 (båt), Pro Boat ShockWave 36.
                              Hitec SRX 40.875Mhz
                              Svein-Olaf Ognedal, 76mod

Comment

• Eg skal til oslo i helga. Så ikkje regn med meg. Men eg stiller ein annen dag.
                                Savage ssO.S .30,TruckZilla .46(rtr .25 ) T2M .15 m/ tuned pipe,FW05t og Blue Streak .15 (båt), Pro Boat ShockWave 36.
                                Hitec SRX 40.875Mhz
                                Svein-Olaf Ognedal, 76mod

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X