Announcement

Collapse
No announcement yet.

STAVANGER

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Må bare håpe på brukt bart vær igjen heheh
    Tor Harald Tessem 1976 modell
    Eier Av FG Monster Truck RTR
    Zenoah motor 26cc snorstart bensinmotor. 3,9Hk

Comment

• Ja viss stormen ute gir seg snart, hadde det vert kjekt og se om det er liv i bilen enda
      Leif Kenneth Svaasand -78
      MTA-4 + mange andre Rc biler
      Jeg springer kun viss noen springer etter meg.

Comment

• Så du har MTA4en enda?
        Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
        Jørn Birkeland. 74.Modell
        http://www.bountyhunter4x4.com/

Comment

• Originally posted by jornbr View Post
          Så du har MTA4en enda?
          JA . Hadde den for salg en tid tilbake, men var opptatt med andre ting og glemte helt å sjekke forummet.

La den for salg igjen nå, men viss jeg ikkje får en brukbar pris så beholder jeg den.

Comment

• Hei igjen

Eg har hatt pause en stund men er klar som faen til å kjøre igjen, er det fremdeles aktivitet på forus? Eller er det andre aktuelle steder mellom stavanger-forus og omeign som er gode monstertruck plasser?

Jeg har anskaffet meg Ninco 10 meters bilbane i vinter, var egentlig til guttene mine, men kjører endel selv. Jeg blir visst aldri voksen..............HAHA

Er det andre med bilbane interesse her? Kansje andre ninco eiere? Kontakt meg, vi må arrangere kjøre samling en kveld !
            Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
            HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

Comment

• Originally posted by Equinox View Post
              Hei igjen

Eg har hatt pause en stund men er klar som faen til å kjøre igjen, er det fremdeles aktivitet på forus? Eller er det andre aktuelle steder mellom stavanger-forus og omeign som er gode monstertruck plasser?

Jeg har anskaffet meg Ninco 10 meters bilbane i vinter, var egentlig til guttene mine, men kjører endel selv. Jeg blir visst aldri voksen..............HAHA

Er det andre med bilbane interesse her? Kansje andre ninco eiere? Kontakt meg, vi må arrangere kjøre samling en kveld !
              E deg eg har lånt snorstarter av ?

Ser ut så innkjørselen til der me kjørte i fjord e stengt igjen med sementblokker
              Det er vel kansje en ny innkjørsel? Kunne noen fått sjekket det.

Comment

• Jepp, stemmer det, får jeg den tilbake eller trenger du å låne den lenger?
                Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
                HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

Comment

• Originally posted by Equinox View Post
                  Jepp, stemmer det, får jeg den tilbake eller trenger du å låne den lenger?
                  Tviler på jeg trenger den lenger. Blir vel ny motor på meg. Får ta den med en dag du er ute å kjører

Comment

• Kjøre bare inn lenger borte mot IKEA lageret.
                    Savage ssO.S .30,TruckZilla .46(rtr .25 ) T2M .15 m/ tuned pipe,FW05t og Blue Streak .15 (båt), Pro Boat ShockWave 36.
                    Hitec SRX 40.875Mhz
                    Svein-Olaf Ognedal, 76mod

Comment

• Originally posted by soffen View Post
                      Kjøre bare inn lenger borte mot IKEA lageret.
                      Sist eg kjørte forbi der va dår sperra igjen med steiner

Comment

• Ja hadde vert kjekt viss noen kunne sjekke om det er mulig å kjøre der enda. Ser ut som været begynner å bli brukbart. En samling i helga hadde ikkje vert dumt.

Hadde jeg bod nærmere forus, skulle jeg reist å sjekket, men bor på Vigrestad.

Comment

• Kjørte forbi i dag og det går an å kjøre inn rett ved IKEA lageret . Så viss noen resier ut der å kjører en dag, venligst gi beskjed.

Comment

• Hadde vert kjekt med litt kjøring i helgen. Gi beskjed viss noen reiser til Forus i morgen eller søndag.

Kjørte litt i går her hjemme. Kan si det sån at det ny lakka karroseriet ikkje er ser nytt ut lenger. Front fangeren knakk og den ene av felgene er ikkje helt som den skal LOL.

Har bestilt nye felger, fanger og noen karroseri

Comment

• Hei,
                              Er ganske ny her.
                              Men er det en bane bak bitilsynet somalle kan kjøre på eller må du betale eller være medlem?
                              Kunne tenkt meg en tur ut en dag, Har ikke noe spesielt bra bil,, Men jeg trur den funker
                              M a g n u s I v e r s e n 13 År | Stavanger, Sandnes
                              Exceed Car| Xray M18 | Kyosho Bluestreak | X-twin Turbo Fure |

Comment

• Hei Magnus.

Det er en god stund siden det var noe bak biltilsynet. Det var aldri bane der, men en grei sandhau vi dreiv å hoppet i.

Vi kjører nå på et industriområde, der GoBil og det nye Ikea lageret er.

Tror neppe du vil treffe noe særlig med folk der før det begynner å bli finvær.

Vi er bare en gjeng så har møtt opp sammen i 2 år, ingen klubb eller noe slikt. Alle kan være med...

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X