Announcement
Collapse
No announcement yet.
Får ikke start på savage x 4.6 big block
Collapse
X
-
der skjønte ikke jeg så mye hva du mente:POriginally posted by kimmy View Postdemprere:
min bil er som sakt litt gammel trur eg, kjøpte han brukt for litt siden.
Fra eg holder han med hjulene akkurat i bakken til jeg slipper han ned er det 2 - 2.5 cm. er det normalt?Mvh Andreas
HPI Trohpy 3.5
sigpic
Comment
-
-
ok, da skjønner jeg, jeg har bytte olje på mine til hele 90 i mine, har ikke hatt noe problem enda. Mange sa de kom til å sprekke og bli alt for slik at den ville velte hele tiden. noe som ikke ble noe problem.
For deg er det nok ikke olja, men fjæringa som er problemet. Sett på noen av stiver som lik de som står på fra før av. Olja er for dempinga, ikke kjøre høyden direkte.Mvh Andreas
HPI Trohpy 3.5
sigpic
Comment
-
Fargen på fjerne har de noe å si om styrken?Originally posted by PedAnd View Postok, da skjønner jeg, jeg har bytte olje på mine til hele 90 i mine, har ikke hatt noe problem enda. Mange sa de kom til å sprekke og bli alt for slik at den ville velte hele tiden. noe som ikke ble noe problem.
For deg er det nok ikke olja, men fjæringa som er problemet. Sett på noen av stiver som lik de som står på fra før av. Olja er for dempinga, ikke kjøre høyden direkte.
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment