Originally posted by Alfi27
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ny nitro-dreven monster truck
Collapse
X
-
Jeg tviler sterkt på at denne trenger deler (ser ikke sånn ut hvertfall), og jeg "tunte" meg halvt i hjel i går, med alle mulige innstillinger. Men jeg la merke til en ting.. Det hullet under luftfilteret (heter vel forgasser), kom det ingenting bensin ut av da jeg prøvde å starte. Det skal det vel gjøre?Kyosho DBX VE
Comment
-
Originally posted by Alfi27 View PostJeg tviler sterkt på at denne trenger deler (ser ikke sånn ut hvertfall), og jeg "tunte" meg halvt i hjel i går, med alle mulige innstillinger. Men jeg la merke til en ting.. Det hullet under luftfilteret (heter vel forgasser), kom det ingenting bensin ut av da jeg prøvde å starte. Det skal det vel gjøre?| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
-
Jeg kan jo prøve å ta av fuel-slangen, og blåse gjennom den.. Eller er dette noe jeg ikke bør prøve meg på selv?
Jeg prøvde å pumpe bensin ved å holde fremfor eksoshullet, også tok jeg noen dråper bensin ned i forgasseren.. Ingenting hjalp..Last edited by Alfi27; 26 July 2011, 15:42.Kyosho DBX VE
Comment
-
Originally posted by Alfi27 View PostJeg kan jo prøve å ta av fuel-slangen, og blåse gjennom den.. Eller er dette noe jeg ikke bør prøve meg på selv?
men i så tilfelle så vet du at det ikke er tett iallefall
Glødepluggen kan du også teste eller evnt bytte for og sikre at sjangsen for en god gange er god.. Jeg starter som oftest alltid med ny glødeplugg og en god fuel.. da har du ett bra grunnlag (samt teste gløderen seff at den har nok strøm)| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
-
Originally posted by Alfi27 View PostVel, hvis fuel-slangen er tett, er det vel ikke mulig å floode motoren?
Du kan også koble fra fuel slangen fra motoren, Og blåse i slangen som går inn i eksosen... da vil fuel komme ut av slangen... om den ikke er tett da... vist det enda ikke til kommer inn i motoren, så er det tuning eller tett dyse på motoren din.| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
-
Originally posted by Alfi27 View PostTil tross for at jeg har hatt bilen i 3-4 aner jeg ikke hva en dyse er, hahaha. Kan du forklare hva det er?| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
-
Originally posted by Alfi27 View PostHva er HSN? Og er det noe som heter LSN og?
Disse 2 styrer fuel og luft mengden motoren skal ha for og svive og må justeres riktig for at motoren skal starte... En motor uten fuel funker ikke så bra... Og får den for mye... ja da blir den flooda (eller drunket eller hva du vil kalle det)| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
-
Originally posted by Alfi27 View PostNår jeg tenker meg om, kan luftfilteret være.. Tja.. Ikke helt 100..
Den stod lagret en god stund da jeg ikke fikk start på den, og har ikke brukt noen olje på det..
Du kan også vaske og så prøve og starte bilen om du mangler olje, Men ikke kjør den eller la den svive lenge.. bare start og stopp den igjen da den lettere drar partikkler gjennom filteret når det ikke er oljet.| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
-
Det er ikke spesielt skittent, så da er det sikkert ikke et problem.
Men du xillianto, den Losi Ten-T... Hvordan klarer den seg i terreng (i forhold til en monstertruck), og hva er toppfarten? Den så veldig stilig ut, med elektrisk start fra fjernkontrollen.. Jeg tror faktisk jeg kan ta meg råd til den og nå Mad Forcen kommer sikkert til å kødde seg til slik den alltid gjorde før, men jeg må nesten gi den en sjangs før jeg sier noe..Kyosho DBX VE
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Posts: 440,447
Members: 18,929
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Erik-M.
Comment