Høres bra ut
så dere bilder og film fra nitro pit 08 og 09 på youtube, det er fett ass, i USA storsatser de på truggy og Monster truck er faen meg kult ass
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vinterkjøring Oslo og omegn??????
Collapse
X
-
ja nå gleder jeg meg til sommer'n jeg og!! dritt lei snø og sørpe!!!!MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
i morgen er det flyttelass, men skal gjøre alt jeg kan for og få til noe kjøring på lørdag..MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
hehe.. høres ut som blir et race på lørdag!! må bare få opkklart med flyttesjefen om vi kan prøve og ta resten av flyttelasset i morgen.. hadde jo vært moro og kjørt fra dere igjen..
MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
Comment
-
Skal se å få til noe bilder igjenOriginally posted by casevac View PostNå må dere få ut noen bilder av denne banen dere snakker så mye om!
,lå ett album her,men det ble borte
Comment
-
viser den ikke bort til hedmarkinger!!!
det ble lagt ut noen bilder her for en liten stund tilbake.. men det er noen som har fjernet de.. vet ikke om det er moderator eller hva som har skjedd jeg..??
MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
Igjen??????????????????????????????????? når var forrige gang du kjørte fra oss a'Originally posted by Remy View Posthehe.. høres ut som blir et race på lørdag!! må bare få opkklart med flyttesjefen om vi kan prøve og ta resten av flyttelasset i morgen.. hadde jo vært moro og kjørt fra dere igjen..
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment