Høyt gress er heller ikke så lurt og kjøre i, da clutchen vil slure mye. Demperne kan du jo sette opp med tykkere olje, og kanskje stivere fjører
Da er det bare og hoppe!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
innkjøring av min kyosho DST t2
Collapse
X
-
bruker selv 25% bigbang, det er en kjempefuel, men bare så lenge du finner noen plugger som funker med den (hvertfall etter min erfaring) pluggskifte har vert det største problemet mittOriginally posted by RCislife View PostDu kan også kjøpe den. Noen Kyosho 28 motorer har en tendens til å ruse seg på tomgang på 25% kontra 16%. Men jeg er ikke sikker på om det gjelder din motor derfor sier jeg 16%, men du kan jo prøve 25%
når eg først har funnet en plugg bilen går på.. jo så slutter em å selle den, og så var det pån igjen.
har i laang tid prøvd å få ST-en min til å gå på noen GRP-plugger eg kjøpte (skulle vist vere gode) men ikkje faen om bilen ville gå på de. den starta, daua, starta, daua samme hva eg gjorde
, men nå har eg funne en brukbar plugg igjen (noe protech performance 3 greier) var ute og tuna på bilen idag og med den pluggen starta bilen og gjekk. men...den overoppheta so inn i en viss en
så eg prøvde å gje blandingen meir fuel, litt til, enda mer. men ikkje faen. kjøletoppen var rosa som en barbie-bil. kunne du rcislife hjelpa meg med det?? hadde vert fint.
Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye
Comment
-
Gi den mer på LSN. Prøv med det først.HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
Ja, kan vel begynne med at du må aldri aldri få vann oppi mottakeren, da er hele bilen ødelakt =). Kjøp deg en failsave. Den er utrolig go å ha. Kanskje bør du ha en bærearm og to, de knekker med en gang. Tror ikke du trenger noe start tips,fordi bilen er veldig lett å starte, åsså er den veldig lett å skru og sånt på =)
Comment
-
først må du nesten gi litt mer spesifikk info om ka du treng tips eller hjelp tilOriginally posted by hbxbonzer View Posthei
jeg har kjøpt en dst t2 idag men har ikke hadt bensinbil før. noen tips??
er det tuning, så må du nesten vise til noen symptomer motoren har; turtall, temp, lyd, røykmengde..., er det innkjøring, så bør du følge bruksanvisningen, men det finns flere andre metoder en den treige kyoshometoden
Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye
Comment
-
nåja.. heele bilen er jo ikkje ødelagd pga en deffekt/ drukna mottaker, vann dreper servoene og, så hold bilen unna detOriginally posted by DsT 4 Ever View PostJa, kan vel begynne med at du må aldri aldri få vann oppi mottakeren, da er hele bilen ødelakt =). Kjøp deg en failsave.
men fail-safe er en god ide
også å passe på at mottakerbatteriet er opplada/nytt/har nok volt er en veldig god ide. har aldri tuna en dst/dbx/drt før men har hørt de er grei å ha med å gjøre, men skulle du ha problem, så finns det en haug med linker her på forumet som kan hjelpe deg, ...og. en masse folk som har peil
lykke til
Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye
Comment
-
Jeg har erfaring me tuning av dst. Det er veldig enkelt! Jeg slet en laaang periode me at den var så daug å sluknet hele tiden når jeg ikke gidde gass. En ting som kan skje er at o-ringen på HSN blir sliten og da stiler bilen på nåla selv, ikke gøy. Men det er vedig lett og fikse =) Beste bensinen jeg kan anbefale og bruke er MRF buggyrace. Den holder motoren kjølig. Jeg måtte slite lenge på gress for å få den over 120 grader.=) Kjøp deg også en sånn temperatur måler, det er veldig greit å ha når du skal tune den =)Originally posted by crazycarboy View PostHar aldri tuna en dst/dbx/drt før men har hørt de er grei å ha med å gjøre, men skulle du ha problem, så finns det en haug med linker her på forumet som kan hjelpe deg, ...og. en masse folk som har peil
lykke til
Comment
-
O-ringer ja, typisk kyosho-fenomenOriginally posted by DsT 4 Ever View PostJeg har erfaring me tuning av dst. Det er veldig enkelt! Jeg slet en laaang periode me at den var så daug å sluknet hele tiden når jeg ikke gidde gass. En ting som kan skje er at o-ringen på HSN blir sliten og da stiler bilen på nåla selv, ikke gøy. Men det er vedig lett og fikse =) Beste bensinen jeg kan anbefale og bruke er MRF buggyrace. Den holder motoren kjølig. Jeg måtte slite lenge på gress for å få den over 120 grader.=) Kjøp deg også en sånn temperatur måler, det er veldig greit å ha når du skal tune den =)
på gamlemotoren (gxr 2
skifta eg o-ringer fleire ganger. Til slutt fekk eg pappa til å laga noken på jobb, og du verden de funka gitt
kjempelett å holda på med nålene etter det. no kjører eg riktignok GRP motor, og du verden for en forskjell, kjempelett å tuna
Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye
Comment
-
jau, den måten er en god en, men eg slenger på noen et tips til selv omOriginally posted by Mats Mordal View PostBruk metode 2 på denne linken: http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?t=15520
se på denne kanalen: http://www.youtube.com/user/Squirrelod eg synes han her har veldig mye bra, og så viser han deg kossen du skal gjera ting
tuning, innkjøring, innstillinger (set-ups på god nynorsk) osv. verd å ta en titt
forutsatt at du kan engelsk
Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Posts: 440,447
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment