Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Hvor kjøper man den potta ???
Har sett litt på forskjellige potter, men ikke funnet den typen der...
Det er nok heller ikke første jeg kommer til å kjøpe men, blir vel heller par sett med dekk på felg for raskt bytte mellom grus og asfalt
Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???
En Baja
Comment
-
her er et sted du får tak i dominatoren http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...t.A/id.1651/.f er fin den potta, bråker litt men det er kanskje sjarmen
netting ja.. visst vi skal kjøre sammen en dag så kan jeg vise deg.. har satt på netting på undersiden av veivhuset/bak svinghjulet, så steinen ikke kommer inn.. bare sandkorn kommer inn nå men dem gjør ikke annen skade enn litt sandblåsing
:edit: jaggu fant jeg bilde av det gitt
Last edited by Vforce jr; 15 June 2009, 00:36.1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
hehe.. neida.. jeg er snekker så selvfølgelig hadde jeg litt akryl liggende
limer til så å si alt og er lett å fjerne før det størkner..
tror jeg har litt netting her som du bare kan ta, får ikke brukt det til noe annet uansett å det er ikke store remsa som skal til.. bedre det enn å kjøpe en plate til 100 spenn og bruke 1/10 av den1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
Comment
-
Sier ja takk til det
Trenger å få "primet" filteret mitt, samt plata foran filteret mangler. Skal se om jeg får tak i dette i morgen så er jeg klar Tirsdag til å prøve på Dal
En Baja
Comment
-
luftfilter olje har freddy på hobbymix.. eller så skal han få høre.. hehe.. den plata kan det hende det er værre med, kanskje du må kjøpe hele filter innsatsen
anyway, i'm game på tirsdag
har sommerferie nå, mmmmm digg.. hehe
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
Comment
-
Tror kanskje jeg må kjøpe hele plata ja..
Fikk med litt småting bl.a filterolje så det er ikke noe problem, mer det att det må gjøres
men er vel bare å hive på noen dråper og gni det inn eller ????
Fant mye snadder rundt om som MÅ kjøpes
Får starte med filter og litt mer beskyttelse rundt dette... samt nytt karroseri etter hvert... er vel alltid noe jeg kan kjøpe her ja...Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???
En Baja
Comment
-
det man skal gjøre er å selvfølgelig rense det først.. noen bruker salo, noen nitro og noen bensin.. you call.. lar filteret tørke skikkelig også smører på godt med olje, gnir det skikkelig inn, også kommer trikset, lærte av jan erik når jeg handla meg ny motor faktisk
man tørker olja av igjen med papir, dvs den olja du får av, det som er til overs på en måte.. tanken med olja er å stoppe de minste partiklene som klarer å snike seg forbi så det er ikke nødvendig at det er bløtt av olje 
og forresten.. du må slutte å titte rundt med en gang eller så ryker feriepenga.. haha1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
Comment
-
Bare det innerste eller begge ?Originally posted by Vforce jr View Posttanken med olja er å stoppe de minste partiklene som klarer å snike seg forbi så det er ikke nødvendig at det er bløtt av olje
ja det har jeg skjøntOriginally posted by Vforce jr View Postog forresten.. du må slutte å titte rundt med en gang eller så ryker feriepenga.. haha
En Baja
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment