Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Stalle View Post
    Den går under.
    sånn som på mielke potta da eller?
    MCD RACERUNNER evo4 2010"/MCD PEUGEOT 206WRC 08"/

Comment

• Yep.........under....

Det MCD gjorde med RN-pipa må være noe av det dummeste jeg har vært borti......det finnes da ikke en logisk forklaring på at noen vil ha stingeren ut på siden...?
      De som bruker bilene i race i UK og USA har sendt meg mailer hvor de ber om at stingeren må gå ned, ellers har de faktisk ikke lov til å bruke pipa under løp.......
      sigpic
      Tlf 4691 0501

Comment

• Originally posted by Snailey View Post
        Tror du bare kommer til å ødelegge bilen din med det. Du mister all form for sving, fordi du ikke får mellom diff. Så en på Skarnes som bygde om FG bjan sin til 4wd og vel...
        Men om du vil prøve har jeg et 4wd kit fra kamitrio liggende som du kan få billig.
        Halla Snailey.

Har også vært litt bekymra for akkurat det med mellom diff. Det er derfor jeg ønsker å høre fra de som allerede har gjort ombyggingen om hvilken opplevelse de har hatt. Dette kamitrio settet ditt kan være interessant det. Leste om det på fg-racing.net hvor en hadde montert dette settet. Man må visst til med endel tilpassninger for å få det til. Kan jo alltids gjøre et forsøk med settet ditt da Finner ikke noe nettsider som selger dette settet, hva hadde du tenkt deg for det?
        1:6 FG Monster Beetle Pro, HBX Brushless 1:10, Mini-z MR02

Comment

• om du bryuker et kamitiro sett eller fgŽs originale spiller vel liten rolle.
          du får uansett KONSTANT 4WD uten noen form for differensial på midten.

det er kun justeringer av hjuloppheng om å gjøre for å få bilen til å funke.
          Last edited by Crazy beetle; 19 June 2009, 08:58.
          A REAL TWIN IS A V-TWIN.
          alt under 1200 cc er en startmotor.
          R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

• Det ligger jo over hele fjøla dette her
            HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• Originally posted by svippsand View Post
              Halla Snailey.

Har også vært litt bekymra for akkurat det med mellom diff. Det er derfor jeg ønsker å høre fra de som allerede har gjort ombyggingen om hvilken opplevelse de har hatt. Dette kamitrio settet ditt kan være interessant det. Leste om det på fg-racing.net hvor en hadde montert dette settet. Man må visst til med endel tilpassninger for å få det til. Kan jo alltids gjøre et forsøk med settet ditt da Finner ikke noe nettsider som selger dette settet, hva hadde du tenkt deg for det?
              Er det reim eller kjede drift du har tenkt vurdert..?
              Bjørn Milsteinhaugen -82
              1/6 Fg Monster Beetle Pro,Sanwa MX3 FHSS,JetPro v2, 27,2 REED

Comment

• Originally posted by Saab_boy View Post
                Er det reim eller kjede drift du har tenkt vurdert..?
                Det er reimdrift som er i pakka. Ser ut til at jeg dropper det for det er mye som tyder på at det ikke blir bra nok. Får nok kjøpe en 4wd fra MCD regner jeg med
                1:6 FG Monster Beetle Pro, HBX Brushless 1:10, Mini-z MR02

Comment

• Det er nok det du kommer til å få mest ut av ja.
                  HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                  Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Noen som skal til Skarnes og kjøre litt i morra ????
                    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

• Nå har jeg endelig klart å knekke den orginale styre servoen på bajan min..
                      Lurer på om det er noen der ute med noen gode forslag/anbefalinger til ny sevo...?? Bruker Spectrum radio DX3S, men det har vel ikke noe å si..
                      Husker ikke helt, men er det en 30 kg servo jeg trenger??
                      Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                      Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                      enRoute Berg JXR003
                      Losi 5ive - BZM Super 50

Comment

• Originally posted by tomso View Post
                        nå har jeg endelig klart å knekke den orginale styre servoen på bajan min..
                        Lurer på om det er noen der ute med noen gode forslag/anbefalinger til ny sevo...?? Bruker spectrum radio dx3s, men det har vel ikke noe å si..
                        kjøp mutiplex rhino 4 dette er ee en bra digital servo på 25 kg
                        sigpic

Comment

• Takk for raskt svar.. var innom nettsiden til rc-racing og tittet litt på den.. ser bra ut..
                          Ser det er stål splines til servo hornet.. det byr vel ikke på noe problem det??
                          enRoute Berg JXR003
                          Losi 5ive - BZM Super 50

Comment

Nå har jeg endelig klart å knekke den orginale styre servoen på bajan min..
                            Lurer på om det er noen der ute med noen gode forslag/anbefalinger til ny sevo...?? Bruker Spectrum radio DX3S, men det har vel ikke noe å si..
                            jeg bruker denna http://shopping.netsuite.com/s.nl/c....t.A/id.2548/.f
                            holder i massevis.. har ikkeno problemer med å svinge når hjula står stille i grusen, samma opplegget som rhino'n bare litt billigere
                            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Takk for svar Vforce..
                              Det var plastik splinesen til servohornet som er helt runda... har Hitec servon splines i stål slik som Rhino servoen har?? Leste at Rhino har final end gear in metal.. Det er liksom hundrelappen som skiller dem i pris ca.. så det er ikke noe problem..
                              enRoute Berg JXR003
                              Losi 5ive - BZM Super 50

Comment

takk for svar vforce..
                                Det var plastik splinesen til servohornet som er helt runda... Har hitec servon splines i stål slik som rhino servoen har?? Leste at rhino har final end gear in metal.. Det er liksom hundrelappen som skiller dem i pris ca.. Så det er ikke noe problem..
                                multiplexen ville eg kjøpt hadde eg vert deg
                                Last edited by bolly63; 21 June 2009, 20:20.
                                sigpic

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X