En dyrisk stemning her.
Må vel drikke litt Jegermeister da
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Kan en moderator vennligst flytte all denne svadaen fra tråden min
sigpic
Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.
Comment
-
Hvis du blar ett par sider tilbake igjen,så er det ennå mer svada. Jeg er vel medvirkende i mye av det

Her er ett artig bilde jeg fant når jeg bladde igjennom alle bildene
Jon M,ser ut som du sover der ! heheha
Tittel: Litt mekking må til
Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM
Comment
-
Hva slags 2T olje bruker dere rundt om ???
Har en bunke med aquamarine 2T olje, men litt usikker på hva forskjellene er...
Så folkens, hva bruker dere for å "buffe up" 95'n ???Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???
En Baja
Comment
-
Here http://www.rc-racing.no/index.php?ta...oduct_id=32802
Kjempe oljeHPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
Jeg får svare som Egon bruker: Er motoren din vannavkjølt? Bruker du den ofte på sjøen? Og ikke minst: Er den outboards-olja beregnet på motorer som kan varve over 20,000 RPM?
Etter som jeg har forstått så er det ikke så mange andre oljer enn Panolin samt et par til som er beregnet på RC. Om dette er en 'stock' motor så skal jeg ikke komentere noe serlig om hvor viktig dette er, men er det en porta motor kan både jeg og flere andre her underskrive på at det ikke er så lurt å bruke olje som ikke er beregnet på RC. Det er billigere med litt mer kostbar olje enn en ny sylinder.
EDIT: Jeg brukte vist litt for lang tid til å svare
sigpic
Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.
Comment
-
Vel ser ut til att jeg må innom hobbymix og shoppe litt panolin da
Den er jo heller ikke noe dyrere enn vanlig 2T olje hos mekonomen osv...
Så da er valget gjort
Er helt fersk når det gjelder Bensing bil og Baja 5B...
Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???
En Baja
Comment
-
Du har mye å glede deg til. Velkommen i gjengen.
Og jeg skal love deg en ting. Det kommer til å gå en deler penger på dette viss du liker det

For dette er gøyHPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
Har vel egentlig forberedt meg på det
Kona trenger jo ikke vite alt :-.)
Har allerede funnet ut par småting som er greit å ha med som reservedeler, samt jeg trenger nytt sett med felger og dekk
Samt noen småting rundt om, kommer vel til å kjøre nå om sommern og plukke den i biter om vintern for å skifte oljer og ha på mer fett osv...
Får bare håpe det er noen andre rundt Gardermoen som kjører så vi kan få igang noe på Gardermoen Motorpark
Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???
En Baja
Comment
-
Originally posted by Mr-Online View PostHar vel egentlig forberedt meg på det
Kona trenger jo ikke vite alt :-.)
Har allerede funnet ut par småting som er greit å ha med som reservedeler, samt jeg trenger nytt sett med felger og dekk
Samt noen småting rundt om, kommer vel til å kjøre nå om sommern og plukke den i biter om vintern for å skifte oljer og ha på mer fett osv...
Får bare håpe det er noen andre rundt Gardermoen som kjører så vi kan få igang noe på Gardermoen Motorpark
hoiy... så ikke før nå at du var fra jessheim.. jeg har 5b sjøl.. bare å hyle ut visst du vil ha kjøre selskap.. kjedelig å drive på aleine så jeg blir med når som helst :P
ang motorparken tviler jeg meget sterk på at vi får lov til å drive men "gammæln" min er kontor rotte på et grustak like før maura, der kan vi garantert få lage en bane
er det 5b rtr eller? i såfall ville jeg sjekka diffen med en gang.. dem er som regel tørre fra butikken av en eller annen årsak.. har olje her.. hehehe, og på hobbymix'n vil jeg tro
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
Har ingen aning om det er RTR, kjøpt den brukt idag.. av en annen her inne på auskjon som endte kl 1 i natt for 3200 krOriginally posted by Vforce jr View Poster det 5b rtr eller? i såfall ville jeg sjekka diffen med en gang.. dem er som regel tørre fra butikken av en eller annen årsak.. har olje her.. hehehe
Så for min del er den RTR
var tilogmed bensin på den, har shoppa par liter 95 nå men mangler litt olje for noe særlig mer enn det 
Men tenkte jeg skulle gå over litt div diff og andre steder som skal oljes.
Må også få bygd opp ett "lager" av slitedeler og div annet forbruksmatriale. Så jobber litt med å få frem en liste for å levere hobbymix på kløfta.. Så har du noen "tips" til hva jeg BØR ha og hva jeg MÅ ha så haddet det vært fint..Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???
En Baja
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment