Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Stalle View Post
    Jøss.... vi er visst enige om noe...

    Ja vi er vist det POKKER Å! det må jeg få gjort noe med!

    vi er nok enig om veldig mye egentelig. problemet er kanskje at jeg har mine egne meninger og erfaringer på saker og ting å holder meg til dem.
    latr meg ikke påvirke i såp stor grad av hva andre måtte mene og påstå.
    A REAL TWIN IS A V-TWIN.
    alt under 1200 cc er en startmotor.
    R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

    Comment


    • Hva er vel livet uten sine egne meninger, men er kanskje ikke så dumt å dele erfaringer en gang i mellom heller, det er ikke altid det første som er best. Det vanskeligste er vel kanskje å klare å innrømme sine feil og ta i mot hjelp fra andre for det å være smartest er ikke altid det lureste
      Mvh. Tommy.A

      Sarpsborg RC Offroad klubb

      Comment


      • Alle har vel sine meninger om det meste, men rett i det du sier TommyAlex, å være noe ydmyk i ting og tang kan i noen tilfeller være det rette da man ikkje sånn uten videre berre skal avfeie alt og alle pga. en av sine egne erfaringer.
        As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
        Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

        Comment


        • Originally posted by Crazy beetle View Post
          Ja vi er vist det POKKER Å! det må jeg få gjort noe med!

          vi er nok enig om veldig mye egentelig. problemet er kanskje at jeg har mine egne meninger og erfaringer på saker og ting å holder meg til dem.
          latr meg ikke påvirke i såp stor grad av hva andre måtte mene og påstå.
          Er sånt som skaper problemer her i livet, er enig med de fleste jeg så sant de mener det samme som meg....
          Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

          En Baja

          Comment


          • DDM har tilbud på Hostile MX i dag (sikkert til i morgen en gang), 202 kr. Da bør de passere uten fortolling, med mindre man treffer på en ekstra gretten toller.

            HPI Baja 5T
            HPI Baja 5B

            Comment


            • dette må en betale toll for med en gang summer er 200 så blir det toll eller tull på varene og du må og ta med frakta
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by bolly63 View Post
                dette må en betale toll for med en gang summer er 200 så blir det toll eller tull på varene og du må og ta med frakta

                Tullprat...
                med rabatt kode havner man på 29.92 * 6.4 = ca 194 kr
                Dette blir tollfritt

                Sendinger fra utlandet med verdi (eksklusiv frakt- og forsikringskostnader) inntil 200 kroner
                Hentet rett fra Toll.no

                Meeen hvis man handler for over 200kr da blir det toll og avgift på alt inkl frakta...
                Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                En Baja

                Comment


                • Da var det dekk på vei fra DDM.kostet totalt 274,55 ink frakt og med rabatt.godt det er noen som er våkne og sier ifra

                  Comment


                  • Originally posted by dyver View Post
                    Da var det dekk på vei fra DDM.kostet totalt 274,55 ink frakt og med rabatt.godt det er noen som er våkne og sier ifra

                    Samma her
                    Men blir vel ikke mer enn 268
                    Dollar er på vei ned, 6.37 nå... 6.4 igår...
                    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                    En Baja

                    Comment


                    • Originally posted by Mr-Online View Post
                      Tullprat...
                      med rabatt kode havner man på 29.92 * 6.4 = ca 194 kr
                      Dette blir tollfritt
                      Aaah. Glemte selvsagt rabattkoden. Godt folk følger med.
                      HPI Baja 5T
                      HPI Baja 5B

                      Comment


                      • Originally posted by Rikky View Post
                        Aaah. Glemte selvsagt rabattkoden. Godt folk følger med.

                        Var faktisk litt usikker på om den ville være gyldig med tanke på denne rabatten Men jaggu gikk det ikke ned enda mer gitt...

                        og 270kr for hostile hard compound levert på døra er billig
                        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                        En Baja

                        Comment


                        • Originally posted by Mr-Online View Post
                          Samma her
                          Men blir vel ikke mer enn 268
                          Dollar er på vei ned, 6.37 nå... 6.4 igår...
                          betalte akurat med pay pal og det kom på 274,55.Iallefall det som ble trekt fra kontoen

                          Comment


                          • Hva var rabatt koden?
                            OTteknikk.com

                            Comment


                            • Originally posted by dyver View Post
                              betalte akurat med pay pal og det kom på 274,55.Iallefall det som ble trekt fra kontoen
                              Ja, kommer litt ann på hva man bruker som valutakurs..
                              Frode S her slet med det, sjekka med Valutakalkulatoren til paypal og kom under 200nok, men da det ble trukket kom det over og han fikk så vidt jeg vet toll og tull på det
                              Men du havner jo under uansett, jeg regnet med dagens kurs nemlig og den er da lavere enn paypal bruker...
                              Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                              En Baja

                              Comment


                              • Originally posted by Ignifer View Post
                                Hva var rabatt koden?
                                HBF er koden

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X