Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Greit nok det men husk, jo mindre motor jo mer rpm.
    Men som du sikkert vet, ingen regel uten unntak.
    sigpic
    HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum

    Comment


    • så en 30cc motor går saktere enn en 27cc ?
      Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

      Comment


      • den vil ikke være like turtalls villig men til gjengjeld har den mere dreimoment, dvs den er sterkere..
        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

        Comment


        • Hvor høyt turtall motoren når har noe med portinga å gjøre også.

          Reed motorene Rc-Racing selger har ikke det samme topp turtallet som de race oporta motorene har.ø noe på gunn av protingen og noe på grunn av reed ventilen.
          reed motorene er porta for dreiemoment,. reed blokkene er opgså satt opp for moment
          A REAL TWIN IS A V-TWIN.
          alt under 1200 cc er en startmotor.
          R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

          Comment


          • Originally posted by Access View Post
            så en 30cc motor går saktere enn en 27cc ?
            han spurte ikke noe reed han crazy beetle bare svarte på det han spurte om jeg, en vanlig 27,2cc vil være en mere turtalls maskin og derfor ha mere krefter på topp enn en vanlig 30,5 cc.. men så har 30,5 cc'n mere moment eller dreimoment om du vil så da kan man vurdere hvor man trenger trøkket..
            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

            Comment


            • Men husk at uansett hvor mye du trimmer bilen vil du alltid ha mer Jeg er sikker på at alle som har ProMod og andre hissige vil ha mer power. Og for dere som ikke vil. Dere er bare noe sta esel (bare en spøk)
              HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
              Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

              Comment


              • det gjelder ikke bare rc det er snickers å twist.. hehehe..
                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                Comment


                • Takk for svar, Men hvor mye koster en ny motor? og en ny lyddempet potte
                  Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

                  Comment


                  • Alt fra 2000-10000,- Det er bare hva du vil ha. Kjøp bil så hjelper vi deg da.
                    Ett ok oppsett med futt i koster vel 5000,-
                    HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                    Comment


                    • Vist du skal ha den beste motoren og beste potten til en Hpi Baja så blir det ca 9000KR
                      Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
                      Radio: Spektrum DX8

                      Comment


                      • Du får begynne å spare da....
                        Personlig ser jeg ikke poenget med å legge ut så mye på pipe og motor...
                        For alt du vet er det ikke sikkert du blir fornøyd med det heller.
                        sigpic
                        HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum

                        Comment


                        • Det er jo greit å vite hvor mye LS koster Jeg må utforske litt før jeg kan kjøpe
                          Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

                          Comment


                          • Det er ingen som sier at du trenger en hissig motor og et tonn med options. Kjøp en ny Baja. Det blir ca 10000,- Så kjøper du ting etterhvert når du får penger som du kan bruke. Min bil var original i over 1 år. Null option, jeg bare kjørt og koste meg. Jeg kjøpte den ny i sommeren til 10. klasse. Da var det ikke mye penger igjen nei
                            Last edited by RCislife; 29 June 2009, 18:54.
                            HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                            Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                            Comment


                            • Jeg kjøpte RTR baja, hadde den orginal ei stund. Men etter hvert som jeg kjørte istykker deler, kjøpte jeg option part i stede for orginal. (ikke alt såklart)
                              Potte og radio og div "unyttig" kommer om jeg har penger til overs.
                              Sitter nå med en ganske fet bil.
                              Så, det trenger ikke gjøres så dyrt, om du sprer det utover.
                              OTteknikk.com

                              Comment


                              • har opplevd en stock Baja 23 med en dominator pipe i hekken, og den går da stygge godt den, så prøv det istedet for å tenke på å kjøpe inn en dyr motor sånn i første ommgang
                                HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X