Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Helt enig med dere gutter Må bare ha Jon M blandt oss så lenge som mulig
    HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• Det er bare det at faren min vil ikke at jeg skal kjøpe bil ighen
      Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
      Radio: Spektrum DX8

Comment

• Men hvem bruker å høre på faren sin da!!
        Det er vel ikke han som skal kjøre den, er det det da!?

Comment

• nei, han skal ikke kjøre den
          Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya

Comment

• Er vel dine penger også har jeg skjønt

Comment

• jepp mine penger

Disp, beløp
              Ungdomskonto 5 793,90

Comment

• Selv om du har penger så er det lurt å spare litt. Ikke kjøp deg til fant. Jeg har penger til MCD og såklart har jeg lyst på, men det er lurt å spare litt.
                Det er det jeg mener
                HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• ja, men den MCD en er den eneste jeg har funnet som jeg har råd til, har ikke løst på en Hpi Baja igjen

Comment

• Derfor sparer du litt. Det er ikke bra og kjøpe noe som du akkurat har råd til. Slikt er det stor fare for at du drar med deg senere i livet. Og da kan du komme på Luksusfeller på TV3
                    HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• hehehehehehe

Comment

• Er da kjekt å være på TV da jeg og bikkja mi "ZORRO" ble stoppet en gang i Trondheim sentrum av Lars Sponheim og ble inntervjuet, og hunden min ville da spise opp kameraet som skulle zomme inn hunden, da fikk hele Norge som så Ettermiddagsnytt se den digre tanngarden hans, VG fulgte hakk i hjel, men da ble zorro lei av peset og jaget VG folket Han ble fort lei kjendis livet... tror han hadde jet legg

Comment

• Vet noen om en butikk som selger Baja 5T for under 10 598kr ?
                          O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
                          Kthxbye

Comment

• Originally posted by RPM View Post
                            Vet noen om en butikk som selger Baja 5T for under 10 598kr ?
                            Hvorfor kan du ikke kjøpe en til 10900kr?..

Comment

• Originally posted by BSS View Post
                              Hvorfor kan du ikke kjøpe en til 10900kr?..
                              Jeg kan jo det, men poenget er å finne den billigst mulig...
                              O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
                              Kthxbye

Comment

• Originally posted by RPM View Post
                                Jeg kan jo det, men poenget er å finne den billigst mulig...
                                Nermeste jeg fant i farten 10650

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,684   Posts: 440,454   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X