Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eller RÆÆÆL
    Brukte av den sorten selv, når jeg plundret med nitro biler, dreva røk, servoen skalv, sterk var den, men serdeles dårlig kvalitet
    HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

    Comment


    • Den Multiplex TIGER MG digi 4 servoen så ikke så dum ut da

      Men koster å være kar hehe..


      Eller en av disse:
      HS-7950TH - Titanium Gears
      Hitec 7955TG

      Dreva på disse Hitec servoene skulle holde hvertfall
      Last edited by RamboEinar; 18 December 2009, 21:14.
      Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
      Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

      Comment


      • Tror jeg hadde gått for Tiger`n...
        As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
        Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

        Comment


        • Ja, blir billigst og er sikkert mer en bra nokk, også matcher den styreservoen også..hehe
          Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
          Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

          Comment


          • kunne godt tenkt meg tigern sjøl jeg men så fikk jeg en savox digital sak av kløfta hobbymix som jeg skulle teste å den har funka som bare det så da har det ikke kommet opp i høyden på ønskelista
            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

            Comment


            • Er det en Savox SC-1256TG du har fått Vforce jr ?

              As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
              Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

              Comment


              • Originally posted by Stalle View Post
                Er det en Savox SC-1256TG du har fått Vforce jr ?

                veit da pokker jeg Stalle... hehehe... jeg bare satt den inn når jeg fikk den å siden har jeg ikke sett no mere på den skal være rimelig kjapp ettersom jeg skjønte, og den låser da bremsene uansett underlag så den er tydeligvis sterk nok

                edit: prøvde å titte nå av rein nysgjerrighet men det klistremerket som satt oppå den en gang i tida er ikke der lenger
                Last edited by Vforce jr; 19 December 2009, 06:37.
                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                Comment


                • Det er den med titaniundrev og som drar 20kg.
                  De servoene har blitt enormt godt mottatt rundt omkring, de er sterke,nøyaktige og varer samt at de har gått igjennom mange tester med topp resultater.
                  Berre ta å google på navnet( Savox ) så kan dere lese masse skryt på desse servoene, rimlige er de og...
                  As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
                  Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

                  Comment


                  • Originally posted by Stalle View Post
                    Det er den med titaniundrev og som drar 20kg.
                    De servoene har blitt enormt godt mottatt rundt omkring, de er sterke,nøyaktige og varer samt at de har gått igjennom mange tester med topp resultater.
                    Berre ta å google på navnet( Savox ) så kan dere lese masse skryt på desse servoene, rimlige er de og...
                    høres bra ut gidder hvertfall ikke bytte den så sant den ikke ryker
                    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                    Comment


                    • Da er en Savox SC-1256TG bestillt!

                      Fornøyd nå da Stalle? hehe..
                      Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                      Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

                      Comment


                      • Hehe...det er du som bør vere det...
                        As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
                        Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

                        Comment


                        • Jo er vel det
                          Får håpe ikke denne også selv-destruerer og brenner opp bilen min da hehe..
                          Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                          Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

                          Comment


                          • Originally posted by RamboEinar View Post
                            Da er en Savox SC-1256TG bestillt!

                            Fornøyd nå da Stalle? hehe..
                            bilde er helt likt som den jeg har så det er nok den jeg har.. har hatt den siden midtsommer uten problemer så jeg tror ikke det er et dårlig kjøp have fun.. hehe
                            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                            Comment


                            • Originally posted by Vforce jr View Post
                              bilde er helt likt som den jeg har så det er nok den jeg har.. har hatt den siden midtsommer uten problemer så jeg tror ikke det er et dårlig kjøp have fun.. hehe
                              Hørest bra ut
                              Har du gjort noe for å sikre den mot vann? Eller er den "vanntett" fra før?
                              Fort det blir litt vannplaning


                              Edit:
                              Den "skrammel" servoen min var ikke "vanntett"
                              Men så Multiplex Rhinoen som jeg bruker til styreservo er det.
                              Last edited by RamboEinar; 22 December 2009, 12:51.
                              Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                              Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

                              Comment


                              • næææ.. trenger man det a? hehehe.. den har da tålt både snø og vann sprut så det kan hende det er gjort noe der, men jeg tror ikke jeg ville prøvd å bade den
                                den sitter ikke så utsatt til som styreservoen da, den får ikke stått i vann kan du si, men det skader jo ikke å prøve å begrense mulighetene for at det kommer vann i den heller
                                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X