Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • er jo ikke spor i de der... må man slå de nedi da eller??? hehe

    et lite tips er og legge en liten o ring i bunnen av drivecupsa så slipper du at dogbonesn flytter seg frem og tilbake og skaper ekstra slitasje..

    hvorfor trenger du deler på en ny bil da??
    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

    Comment


    • bilen er ikke ny bare motorn, og ene drive cupn er blitt ødelagt og chlutchen er utslitt
      Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

      Comment


      • Selv bruker jeg RC-Racing på det meste, PGA rask levering- oppfølging og usedvanlig god servic, og er det noe JEG lurer på, ringer jeg Jan-Erik og får svar og tips om det meste
        Og han har Clutcher og fjærer og "nesten" alt
        HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

        Comment


        • har prøvd og få kontakt med rcracing på e post i 3 dager nå men ingen respons... er det ferie der nede i odaln enda eller????
          mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

          Comment


          • Det går ikke så fort med e-post. Men viss du ringer han så svarer han deg nok nokså fort.
            HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
            Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

            Comment


            • Sendte epost til rc-racing ca 12 i natt og hadde fått svar litt over 2 i natt så syns det er raskt svar på mail jeg
              Spectrum DX3S
              MCD RR evo3 comp 08

              Comment


              • forskjell på folk vettu...
                mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                Comment


                • sendt en i går kveld men ikke fått svar så er nokk litt forskjell på folk
                  Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

                  Comment


                  • Jeg sendte for noen mnd. siden og spurte på PM hvorfor jeg ikke fikk svar. Egon har visst mye og gjøre.. Hadde 250 ubesvarte mailer.. Så det er nok forskjell på folk.. Noen jobber røva av sef og andre maser Men avogtil får man svar raskt og da er jo det greit.
                    Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

                    Comment


                    • Og forresten ville bare si at jeg anbefaler IKKE carbonfiber karosseri visst du har sidemontert pipe. For det 1. så er det et styr og få av og for det 2. Så knekker det lett og er mye stivere enn lexan.
                      Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

                      Comment


                      • [QUOTE=beemerworld;368759]har prøvd og få kontakt med rcracing på e post i 3 dager nå men ingen respons... er det ferie der nede i odaln enda eller????[/QUOTE]

                        Hahahahahaha...........

                        Heisann.........

                        Jeg så akkurat mailen din nå, du får svar iløpet av kvelden...beklager ventetiden, skal bli bedre til å svare kjappere.....
                        sigpic
                        Tlf 4691 0501

                        Comment


                        • går fint det... tenkte kokken graven hadde laga for mye juleribbe jeg
                          mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                          Comment


                          • I dag satte jeg på en slik en på bilen og det var bare rått. Bilen ble en helt annen og motoren var kjappere på bunn. Jeg anbefaler alle å kjøpe en slik en. Den er vært hver krone


                            Og til dere som hater at jeg linker til RC-Racing så er det bare for dere å slutte å lese postene mine. For jeg digger RC-Racing
                            HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                            Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                            Comment


                            • Hmmm
                              Vurderer fælt en sånn jeg og, fikk du den "ferdig" justert, el måtte du justere den selv, mente Egon en gang hintet at han kunne justere sånn noen lunde, om den ble kjøpt derifra!?
                              HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                              Comment


                              • Den clutchen er absolutt og anbefale.
                                Helt klart en knallgod oppgradering fra stockclutch.
                                Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                                Spectrum dx3s

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X