Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flott at det ordnet seg da
    HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• Jeg var ute å tittet litt på Bajan nå å da så jeg at den der plast tingen med splain som går inn på styreservoen har røket. Altså servohornet som det står Hi 24 på. Er det noen som har en slik liggende?
      RC-Racing har jo dette

Er det det dere bruker på Baja og sager av den ene enden eller kjører alle med Rhino?
      Last edited by RCislife; 17 December 2009, 18:30.
      HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
      Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Jeg har endel deler til over til dem orginale styreservoene, da jeg har oppgradert en 4-5 stk til metall dreving
        Har også en komplett servo liggende

Comment

• Mulig jeg misforstod her!! Er bare servohornet du trenger?
          har det og jeg

Comment

• Selv bruker jeg denne armen

Comment

• Originally posted by RCislife View Post
              Jeg var ute å tittet litt på Bajan nå å da så jeg at den der plast tingen med splain som går inn på styreservoen har røket. Altså servohornet som det står Hi 24 på. Er det noen som har en slik liggende?
              RC-Racing har jo dette

Er det det dere bruker på Baja og sager av den ene enden eller kjører alle med Rhino?
              jeg bruker akkurat den samme armen på en hitec hs-5745mg.. er som du sa ja.. bare kapper av ene sida.. smækk i bilen å tut å kjør
              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Armen er bestilt
                HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Slo på 5T'n for å sjekke om det var batteri på den istad, også begynte gass/brems servoen og brenne
                  Samme skjedde med en kompis sist vi kjørte også, samme servo..
                  HD-9150MG fra hobbyking.com ca 200kr.
                  Han hadde kjørt 3-4 tanker med sin og jeg har kjørt ca dobbelte.
                  Snodige greier.
                  Attached Files
                  Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                  Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

Comment

• kanskje det var en grønn overledning der
                    men ja, ganske spesielt
                    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Tror den overledningen var punktert.. men rart det skulle skje med to identiske servoer i to forskjellige biler

Jaja, får sette i original servoen nå da til det kommer en ny i posten.
                      Noen som har en servo og anbefale?
                      Vil ikke ha enda en skit servo

Comment

• Leit å høre men kvifor montere sånt(unnskyld uttrykket) "skrammel" i bilen ???
                        Når dere går til innkjøp av servo til 200,- i en ellers så kostbar bil forstår ikkje eg tankegangen deres. Dette er ris til egen bak.
                        Gutter, dere får ikke gull til blypris, flaks for dere at ikke hele bilen brann opp og det pga. at dere ville spare 2-300 kr.
                        Mitt råd til dere er: kjøp kvalitetservoer til denne kvalitetsbilen,
                        f.eks Rhino 4, du får dem hjå Rc-Racing.
                        Last edited by Stalle; 18 December 2009, 21:04.
                        As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
                        Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

Comment

• En rød klump som det står "Rhino 4" på står som styreservo her
                          Den HD servoen var da sterk som juling og hadde den bare ikke selv-destruert hadde det hvert en bra servo

Comment

• rc-racing har en servo til gass/brems som også multiplex har lagd, heter tiger tror jeg.. aner ikke prisen, har bare sett'n på hylla der og montert den i bilen hans.. funker sikkert fjell den.. ring han og hør om pris

Comment

• Originally posted by Stalle View Post
                              Leit å høre men kvifor montere sånt(unnskyld uttrykket) "skrammel" i bilen ???
                              Når dere går til innkjøp av servo til 200,- i en ellers så kostbar bil forstår ikkje eg tankegangen deres. Dette er ris til egen bak.
                              Gutter, dere får ikke gull til blypris
                              Er det mulig å si det bedre..........
                              sigpic
                              Tlf 4691 0501

Comment

• Originally posted by Egon View Post
                                Er det mulig å si det bedre..........
                                ja faktisk, han kunne sagt traaaal i stedet for skrammel.. heheheheh

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X