Flott at det ordnet seg da Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Jeg var ute å tittet litt på Bajan nå å da så jeg at den der plast tingen med splain som går inn på styreservoen har røket. Altså servohornet som det står Hi 24 på. Er det noen som har en slik liggende?
RC-Racing har jo dette

Er det det dere bruker på Baja og sager av den ene enden eller kjører alle med Rhino?Last edited by RCislife; 17 December 2009, 18:30.HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
jeg bruker akkurat den samme armen på en hitec hs-5745mg.. er som du sa ja.. bare kapper av ene sida.. smækk i bilen å tut å kjørOriginally posted by RCislife View PostJeg var ute å tittet litt på Bajan nå å da så jeg at den der plast tingen med splain som går inn på styreservoen har røket. Altså servohornet som det står Hi 24 på. Er det noen som har en slik liggende?
RC-Racing har jo dette

Er det det dere bruker på Baja og sager av den ene enden eller kjører alle med Rhino?
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
Armen er bestilt
HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
Tror den overledningen var punktert.. men rart det skulle skje med to identiske servoer i to forskjellige biler
Jaja, får sette i original servoen nå da til det kommer en ny i posten.
Noen som har en servo og anbefale?
Vil ikke ha enda en skit servo
Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly
Comment
-
Leit å høre men kvifor montere sånt(unnskyld uttrykket) "skrammel" i bilen ???
Når dere går til innkjøp av servo til 200,- i en ellers så kostbar bil forstår ikkje eg tankegangen deres. Dette er ris til egen bak.
Gutter, dere får ikke gull til blypris, flaks for dere at ikke hele bilen brann opp og det pga. at dere ville spare 2-300 kr.
Mitt råd til dere er: kjøp kvalitetservoer til denne kvalitetsbilen,
f.eks Rhino 4, du får dem hjå Rc-Racing.Last edited by Stalle; 18 December 2009, 21:04.
Comment
-
rc-racing har en servo til gass/brems som også multiplex har lagd, heter tiger tror jeg.. aner ikke prisen, har bare sett'n på hylla der og montert den i bilen hans.. funker sikkert fjell den.. ring han og hør om pris
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
Er det mulig å si det bedre..........Originally posted by Stalle View Post
Leit å høre men kvifor montere sånt(unnskyld uttrykket) "skrammel" i bilen ???
Når dere går til innkjøp av servo til 200,- i en ellers så kostbar bil forstår ikkje eg tankegangen deres. Dette er ris til egen bak.
Gutter, dere får ikke gull til blypris
sigpic
Tlf 4691 0501
Comment
-
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment