Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hop up`s
Collapse
X
-
da var bilen på beina igjenOriginally posted by racing no1 View Postfant ut at jeg ville forandre litt, på utsende på bilen min
så bestilte noen ting fra daves..desert ratt deksel å noe bling hehe.og så har jeg ribba bilen for å ta vekk alt orange farga på delene.så legger ut noen bilder .. å når den blir ferdig
mangler bare lakk på dessert ratt dekselet nå..
Last edited by racing no1; 16 January 2009, 21:10.laker 47 (hornet)....hydro marine drifter xl,(bh hanson hornet),cm-100 pipe...futaba 3pk,pcm.
Comment
-
-
Desert ratt bodyen ja,kunne tenkt meg den selv.Originally posted by racing no1 View Postda var bilen på beina igjen
mangler bare lakk på dessert ratt dekselet nå..
Er det noe annet som er forskjellig på den ,bortsett i fra at den er høyere ved filteret?
Comment
-
ja er noen ting, som den under gard deksela kan du få lokket i fram kant,så det ikke spruter så mye stein å grass inn til motor,pluss att den har andre luft inntak oppe på dekselet..så noen små ting er det.Originally posted by Monsterbaja View PostDesert ratt bodyen ja,kunne tenkt meg den selv.
Er det noe annet som er forskjellig på den ,bortsett i fra at den er høyere ved filteret?
Last edited by racing no1; 16 January 2009, 21:13.laker 47 (hornet)....hydro marine drifter xl,(bh hanson hornet),cm-100 pipe...futaba 3pk,pcm.
Comment
-
takker for detOriginally posted by promod View Posthar du regna ut hvor mye det har kosta deg??
jæ...i grom baja
har vel kosta meg nært 20000 nå..pluss att det er en hel haug med andre deler som jeg kunne tenkt meg. men lommeboka tar fort slutt i den hobbyen her.hehe
laker 47 (hornet)....hydro marine drifter xl,(bh hanson hornet),cm-100 pipe...futaba 3pk,pcm.
Comment
-
Originally posted by Monsterbaja View Post

A REAL TWIN IS A V-TWIN.
alt under 1200 cc er en startmotor.
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
Comment
-
Ser jo ut som en pipe til en nitro bilOriginally posted by Monsterbaja View PostNy mielike pipe,ikke akkurat noe glans bilde,men den er godt beskyttet.
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...t.A/id.5643/.f
HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment